Bölüm 82

10 9 3
                                    


Sonunda sabah olmuştu . Sabaha karşı Evie anında uyanıvermişti . Korkuyla etrafa bakınmaya başladı . Daha sonra hızla kalkıp odaya bakındı . Tam kapıya doğru yönelmişti ki kapı birden açıldı . Daha sonrasında da Edward ile göz göze gelmişlerdi .

Evie ona bakmamaya çalışıp kapıya doğru yöneldi ama Edward onu kolundan tutmuş ve gitmesini engellemişti .

Evie ona bakarken Edward :

- Gitme .

Evie : Ya farkında mısın sen bana dün gece zarar vermeye kalktın .

Edward :Vermedim .

Evie : Ama verecektin .

Edward : VERMEYECEKTİM !

Edward bunu dedikten sonra Evie'yi arkalarında bulunan duvara itip önüne geçti .

Edward : Sana asla zarar vermem .

Edward bunu dedikten sonra Evie'ye iyice yaklaşıp onu öptü . Anlaşılan tüm kırgınlıklar geçmiş ve o gece her şey orada kalmıştı .


...

Edward Evie'den birkaç santim ayrıldığında saate bakma fırsatı buldu ve sonrasında da konuşmaya başladı . 

Edward : Ups okula geç kalacağız . En iyisi çıkalım .

Edward bunu dedikten sonra birlikte aşağı indiler ve daha sonra da arabaya bindiler . Edward arabayı doğruca yurda sürdü .  Arabanın içi yurda gidene kadar bayağı sessizdi . 

Evie araba durur durmaz hızla indi ve odasına çıktı . Ambar evde yoktu . Dolabında ilk bulduğu şeyi giyip aşağıya indi . 

Edward hala kapının önünde onu bekliyordu . Ona doğru ilerledi .

Evie : Hala buradasın .

Edward : İlk dersi kaçırmaman için evet buradayım . Atla hadi !

Evie tekrardan arabaya bindi ve Edward doğruca okula sürdü  . Yolda Evie ile konuşmaya çalıştı sürekli konu açtı . 

En son ki konuşma ise şu şekilde olmuştu : Üniversiteye vardıklarında Edward arabayı kapının önünde durdurdu . Evie inecek iken hızla engelleyerek konuştu .

Edward : Dün gece ormanda bizim dışımızda başka biri daha vardı . Şimdi gidip bir şeyler bulabilecek miyim diye bakacağım benim şuan dersim yok ama senin olduğu için doğruca sınıfına gidiyorsun . 

Evie Edward'ın sözünü ilk defa ikiletmeden arabadan indi ve sonrasında bölümüne doğru yürümeye başladı . Edward da doğruca ormana gitmişti . 

...

Edward ormana varır varmaz her yeri köşe bucak aramış ama bir ize ya da ipucuya rastlamamıştı . İz sürmeye çalıştı ama o da nafile oldu . Gece olmadığı için güçlerini kullanamıyordu . Sadece nereye gittiğini ormanın neresinden çıktığını buldu ama bu hiçbir işine yaramazdı . Ders saatine kadar ormanda takılmaya devam etti ama hiçbir şey bulamayacağını fark edince aramaktan vazgeçti ve arabasına geri döndü . 

Yolda Evie'yi arayıp konu hakkında ufakça bildirdi .

Edward : Hiçbir iz yok . Tek bulabildiğim ormanı nereden terk ettiği . Gece tekrar gider bir şey var mı yok mu diye gezinirim . 

Evie : Ne gecesi ya , ve emin misin bir hayvan olmadığına ?

Edward : Duyularım beni yanıltmaz ama merak etme o kişi her kimse elinde sonunda açığa çıkacak !

TH̹̟̘̲͚E Waͬ̀r Ǫ͛̽ͬ̆͝F D̤̰̬̖̐ͅa̧rk AND Ligḩ̸̆ͤ̃ͧ͘tHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin