Bölüm 33

13 12 1
                                    

Aidan : Sen oyun bitene kadar burada uslu uslu dur işimize burnunu sokup bozma ben gelir seni çözerim ;)

...

Korku Seansında ;

Evie : Alfia Alfia hayır bak yol yakınken dönebiliriz yokluğumuzu anlamazlar .

Alfia : Aaa Evie korkma bu kadar cesur ol .

Evie : Ah ittirmeyi bırak .

Evie çıkışa doğru gitmeye çalışıyor ama Alfia engelliyordu . Evie tam onu atlatmıştı bu seferde Edward vakasına takılmıştı . Kısa süre içerisinde tüm öğrenciler içeriydi . Aidan da arkalarından girince tüm kapılar kapanmıştı . Kapılar kapanınca Evie'ye en yakın kişi Edward olduğundan Evie onu çıkışa kadar bir daha bırakmamıştı .

Evie : Edward , neredesin , Edward !

Edward : Buradayım yanında .

Evie : Tamam yerinde kal kaybolma bir yere!

Birkaç saniye geçtikten sonra yine Evie ;

"Çıkalım mı buradan çıkalım hadi ."

Edward : Kapıları çoktan kapadılar nereden çıkmayı düşünüyorsun ?

İleriden birkaç çığlık sesi gelince Evie ne olduğunu bilmese de o da çığlık atmıştı .

Evie : İlerlemeyelim , ilerlemek istemiyorum .

Edward : Korkma , korkulacak ne var . (öndekilere yetişmek için yürürken)

Evie : Ne-nereye gidiyorsun ? Bekle beni , Edwardd !

Evie Edward'ın peşinden koşturmuştu . Yan yana yürürlerken bir anda korkunç bir şey çıkmıştı . Evie de görmemek için kafasını Edward'ın göğsüne gömmüştü .

Edward : Bitti bitti bakabilirsin .

Evie : Yo burası iyi devam et sen .

Edward : Orada iyisin demek .

Evie : İyiyim iyiyim evet .

Edward bu anı fırsat bilip belinden tutmuştu . Daha sonra da yürümeye devam etti . Çıkışa vardıklarında herkesin çoktan çıkmış olduklarını görmüşlerdi . Evie de ışığı görür görmez Edward'ı 1 metre kadar uzağına atmıştı . Alfia yanındaki Aidanla yumruk tokuşturduktan sonra Aidan Hailey için geri dönmüştü malum kızcağız birkaç sorun yaşıyor ;)

...

Aidan : Patlama canım patlama geldim .

Haley : Ne yaptığını sanıyorsun sen aptal !

Aidan : Ne yapıyormuşum ? Çözüyorum işte seni .

Hailey : Çocuk musun oyun mu oynuyorsun benle ?

Aidan : Oyalanmada kalk ayağa , geç kalacağız yoksa .

Aidan Hailey'i çekiştirerek kaldırdı . Daha sonra oradan ayrılarak diğerlerinin yanına döndüler .  Yolda Aidan Haileyi '' Ağzını kapalı tut '' diyerek bir nevi tehdit etmişti .  Hailey kolunu aldığı gibi '' İyi be tamam . '' diyerek önden önden yürüdü . 

...

Herkesin tam olduğunu anlayan öğretmenler öğrencilere seslenerek servislere yerleşmelerini söylemişlerdi . Öğrenciler yavaş yavaş servislere dağılırlarken Alfia ve Evie yan yanalardı ve ne tesadüf ise arkalarında da Hailey durmaktaydı . O da kendi servisine gitmekle meşguldü ama insanları dinleyip dinlemediğini kimse bilemezdi .

...

Alfia : Evie .

Evie : Ne var !?

Alfia :  Hey sen iyi misin , çok mu korkunçtu yoksa . O Hailey midir Halley midir adı lazım olmayan kız sana bir şey yapmadı değil mi ?

TH̹̟̘̲͚E Waͬ̀r Ǫ͛̽ͬ̆͝F D̤̰̬̖̐ͅa̧rk AND Ligḩ̸̆ͤ̃ͧ͘tHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin