...
...
Barın önünde buluşup içeri girdiler . Etraf otel müşterileri ile tıklım tıklım idi . Boş bir bar bölümüne geçip oturdular . Tabi birkaçı ayakta kalmış idi . İçecekleri alıp kalabalığa karıştılar daha sonra .
Biraz eğlendikten sonra gece de olmuş idi . Saat 00.00 gibi eğlence bitmiş herkes dağılmıştı . Oteldekileri çok rahatsız etmek kabalıktı sonuçta .
Bardan sonra herkes odalarına gitmiş ve dinlenmişti . Yarın ise yepyeni bir gün onları bekliyor idi .
...
Stella ve Amor kayak merkezine sevgilileri gitmiş de diğer kızlar boş durup tatili aileleri ile mi geçirmişlerdi . Tabi ki de hayır !
Mina ve Jimin baş başa buz pateni kaymak için açık bir buz pateni alanına gitmişlerdi . Bir bankta patenleri giyip buzun üzerine çıktılar . Birlikte gülüşerek ve dengeleri bozulularak kayıyorlardı . Onların günlerinin yarısı böyle geçmişti . Buz pateninden sonra kafeye gidip sıcak bir çikolata içmişlerdi . Akşam olana kadar bir bahçede de kar topu oynamışlardı gayet de eğlenceliydi .
Akşam olunca da ikisi de evlerine gitmişti .
...
Evie ile Alfia tüm yarı yıl kar tatilini babaları ile birlikte evde oturarak geçiriyorlardı . Arada bahçeye çıkmaya izin alarak kar topu oynuyorlar , kardan adam yapıyorlar ve kar topu savaşı yapıyorlardı .
...
Herkes eylenir iken Ambrosia ve Mia boş durmamışlardı . 3-4 günlüğüne bir ev kiralamışlar ve oraya gideceklerdi . Ormanın ortasında bahçesi olan villa idi . Şöminesi de vardı . Tam bir kışlık evi idi . Kış tatillerinde ideal . Hem romens olacak hem baş başa olacak hem de sinir - stresten uzak bir tatil olacaktı .
Ambrosia ve Mia sevgililerini de alarak o evin yolunu tutmuşlardı . Yol kısa sürmüştü . En fazla 1 - 1.5 saat kadar ...
...
Eve vardıklarında odalara yerleşmişler daha sonra da salona geçip oturmuşlardı . Biraz konuştuktan sonra Livian şömineyi yakmış Ambrosia da sıcak çikolata yapıp getirmişlerdi . Onlar böyle keyif sürerken zaman da abi ki de geçiyordu .
İlk günleri neredeyse yerleşme ve dinlenme ile geçmişti . Asıl dolu dolu günü yarın yaşayacaklardı .
Akşam olunca akşam yemeğini birlikte etrafı birazcık kirleterek hazırlamışlardı . Daha sonra hemen oturup yemişlerdi . Kızlar masayı kaldırırken erkekler izlemeye film bakıyordu . Kızlar mısırları patlatarak yanlarına da içecek alarak salona geçmişlerdi . Erkekler aradıkları filmi de bulunca salona yayılmışlar ve filmi izlemeye koyulmuşlardı . Tabi Mia filmin yarısında uykuya dalmış idi . Film gece 10 - 12.30 civarı bitmiş idi . Ambrosia ve Lucas birlikte yukarı çıkmış ve odalarına giderek yatmışlardı . Livian da Mia ile salonda kalmış idi . Livian Mia'nın burada yatamayacağına karar verince onu kucağına alarak odasına taşımıştı . Daha sonra da kendi odasına gitmiş ve uykuya dalmıştı .
...
Yarın olmuş kızlar uyanmış ve giyinerek aşağıya inmişti . Aşağıda ördükleri ile ufak bir şaşkınlık geçirmişlerdi . Lucas ve Livian kızlar için kahvaltı hazırlamıştı çünkü . Waffle , patates kızartması , kahvaltılıklar ve dahası ...
Kızlar ellerini ve yüzlerini yıkadıktan masaya oturdular . Daha sonra erkeklerle birlikte kahvaltılarını yaptılar . Sonra da kızlar masayı kaldırdı . Erkekler de yardım etmişti . Daha sonra dışarı çıkmışlardı . Dışarıda biraz eğleneceklerdi . Kardan adam yapmışlardı .
Daha sonras fotoğrafını çekmişlerdi . Kardan adam işi bitince yapacak başka bir şey bulmuşlardı . Kar topu savaşı . Hepsi birbirlerine kartopu atar iken bazen yerlere de düşüyorlardı . Eğlenerek böyle vakit geçirirlerken Mia'nın gözüne bir bitki takılıvermişti .
Bitkiyi biraz inceledikten güçlerini kullanmaya karar verdi . Bitkiyi canlandırarak onunla ilgilendi . Daha sonra da diğerlerinin yanına döndü . Eve girdikten sonra hepsi üstlerini değiştirdi . Çünkü kıyafetleri bayağı bir ıslanmıştı . Lucas ile Livian birlikte şömineyi yakmış kızlarda nescafe yaparak salona gitmişlerdi . İçlerinin ısınması için sıcak şeyler çok iyiydi .
...
İşte herkesin tatili böyle geçiyordu . Kısa sürede 2 haftalık yarıyıl tatili de bitmişti ve okul vakti gelmişti ama ondan önce :
Steve cumartesi günü evden ayrılmıştı . Pazartesi günü okula gidecekti .Cumartesi Steve gittikten sonra güç öğretmeni gelmiş idi . Kızlara yepyeni dersler vermiş idi . Aynı 2 haftalık değişik dersler gibi . Evet öğretmen her cumartesi gelip yeni dersler veriyordu kızlara . Şimdi ise son cumartesi günleri idi . Bundan sonra yine her hafta sonu gelmeye devam edecek ve müfredata göre güç dersleri işlenecekti .
...
Hafta sonu da böyle geçip gidince en sonunda pazartesi günü olmuş ve ikinci dönemin ilk günü gelip çatmış idi . Ortak bahçede iki müdür + müdür yardımcısı yeni dönem konuşması yaptıktan sonra çocukları dersliklerine yollamışlardı .
...
Aydınlık tarafın güç derslerinde Evielerin işlediği konuların tekrarını yani güç birleşimini öğretmen derste işlemiş idi . Herkes birbirleri ile güçlerini birleştirerek yeni şeyler deniyordu .
Güç derslerinden sonra sanat dersi vardı . 2 saatlik sanat dersi ardından öğle arası da olmuş idi .
Öğle arasında kızlar kantine gidip bir şeyler yediler . Daha sonra da dışarı çıkarak sevgilileri ile birlikte takımlı voleybol oynadılar .
Bir takım Amor Lynx , Ambrosia Lucas , Mia iken diğer takım Stella Sky , Jimin Mina ve Livian'dı .
İki takım da oynamaya başladı . Yarım - bir saatlik oynanış ardından Amor ve diğerleri kazanmıştı ama çok bir fark yoktu iki takım arasında .
...
Öğle arası aydınlık taraf için böyle geçmiş idi . Karanlık taraf ise bir orda bir burda takılıyorlardı .
...
1.5 saatlik öğle arasının derse giriş zili ile bitişi sonrası zaman çabucak geçip gitmiş ve aydınlık tarafın okuldan çıkış saati gelmiş idi . Aydınlık tarafın hepsi okuldan ayrılmış iken dersleri olan karanlık tarafı sınıfının yarısı da güç derslerini yapıyorlardı . Aynı şekilde karanlık taraf da güç birleşimi dersi almışlardı . Tabi bu dersi sınıfın dğer yarısı akşam üzeri alacaktı .
Queen ile Elisa güçlerini birleştirmişti . Daha sonra değişmişler Taehyung ile Queen güç birleşimi yapmıştı. Böyle antrenmanlar yaparlarken ders de böyle geçip gitmişti . Güç dersleri bitince onlar için - sınıfın yarısı için - okulun ilk günü de bitmiş idi .
Şimdi sadece diğer sınıf arkadaşlarının gece yarısı gelip güç derslerini uygulaması gerekiyordu .
...
Akşam üzeri dersinde de aynı şekilde güç birleştirme dersi olmuş idi . Aldvin ile James , Edward ile de Aidan güçlerini birleştiriyordu . Daha sonra da Isla ile Edward güçlerini denedi . Aidan'ın aklında ise tek bir soru vardı . Acaba güçler karşı taraf ile birleşebiliyor muydu ? Ya da korkunç sonuçlara yol açıyor muydu ???
Aidan sorusunu öğretmenle paylaşınca öğretmenin cevabı karmaşık bir şeyler olmuş idi . Sanki o da bilmiyordu ve denenmemesi gerektiğini öneriyordu . Aidan cevabını kısmen alınca ders de bitmiş idi . Okul da onlara şimdi yeni bitmişti . Hemen okuldan çıkış yaparak evlerine dağıldılar .
Ve okulun ikinci döneminin ilk günü de böyle bitmiş idi .
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TH̹̟̘̲͚E Waͬ̀r Ǫ͛̽ͬ̆͝F D̤̰̬̖̐ͅa̧rk AND Ligḩ̸̆ͤ̃ͧ͘t
FantasyÖlümün eşiğinden zar zor kurtulup hafızasını kaybetmişti . Kimseyi ve hiçbir anıyı hatırlamazken yıllardır görmediği babası ile tanıştı . James ile ... Bakalım Evie'nin yeni hayatı nasıl işleyecekti . The War Of Dark and Light 6.sezon ile devam edi...