...
Evie ile Edward nihayetinde arabaya binebilmişlerdi . Daha sonra Edward Evie'yi doğruca yurda götürüp bıraktı . Sonrada kapının önünden dönüp arabayı ormana doğru sürdü . Bakalım ormanda onu ne bekliyordu . Hava karardı kararacaktı . Biraz oyalandıktan sonra güçleri güçlenmeye başlar başlamaz ormana dalıverdi ve sonra da etrafa bakınmaya başladı .
...
Biraz etrafa bakındıktan sonra ufaktan ufaktan sesler duymaya başlamıştı . Hızla o tarafa doğru harekete geçti ve daha sonrasında da kısa sürede sesin geldiği yeri görmüş idi . Çalıların arkasına sessizce girecekken telefonu çalmış idi . Hızla telefonu tamamen kapattı ve sonrasında çalıların arkasına sessizce geçti .
Telefon Eviedendi ama Edward umursamamıştı ya da yakalanmamak adına arayana bile bakmadan anında kapatmıştı .
Evie Edward'ın telefonuna ulaşamayınca nihayetinde ormana gitmeye karar vermişti zaten dışarıdaydı . Ayakları sürekli o yöne götürüyordu da son anda sürekli vazgeçiyordu . Ama şimdi gitmeye kararlıydı . Birkaç dakika sonra ormanın içindeydi . Hızla Etrafta Edward'ı aramaya başladı .
Ufak ufak sesler duymaya başlayınca hemen o tarafa yöneldi . Biraz yürüdükten sonra Edward'ı fark etmişti. Ona doğru yöneldi . Tam arkasında iken Edward ona doğru bir anda dönüp elini ağzıyla kapayarak yanına eğiltti . Tabi Evie ne olduğun şaşırmıştı .
Edward kısık sesle : Ne yapıyorsun burada !! Sessiz ol .
Evie başını salladı ve öylece kalmaya devam ettiler . Tabi Evie rahat durabilseydi .
Eğilerek rahat edemeyen Evie biraz kıpraşırken bir dala basmış ve anında ses çıkartmıştı . Böylece herkesin dikkatini oraya çekmişlerdi . Edward elini Evie'nin ağzından çekip kolunu tuttu ve onu ayağa kaldırdı . Fark edilmişlerdi ve bu yüzden kaçmalıydılar . Hızlıca ormanın çıkışına doğru yöneldiler . Arkalarında ise Stefan emir yağdırıyordu .
Stefan : Siz şu tarafa bakın siz de şu tarafa siz ise buradasınız işleme devam ediyoruz !
Kadın işleme devam edip güçlerini Lila üzerinde denedi ve burada işi kalmamıştı artık . Stefan hızla burada bıraktığı adamlara bakındı . Hangisi Lila'ya uygun diye düşünürken en sonunda birinde karar kıldı .
Çocuğa dönüp onunla konuştu .
Stefan : Sen !
... : Evet efendim .
Stefan : Adın ne ?
... : Kevin .
Stefan : Kendini ispatlamak ister misin ? Elimde harika bir görev var senin için !
Kevin : Görevim nedir ?
Stefan : Artık bundan sonra bu kız senin kontrolünde . Dönüşürse ona nexoluğu öğretme görevi sende ölürse de bırak gitsin . Şimdi boş bir yere götür onu .Anladın mı !?
Kevin : Anladım efendim .
Stefan : O zaman vakit kaybetme . Hadi gidiyoruz .
Stefan ekibi toplayıp oradan uzaklaştı .Ormanın ortasında Lila ile Kevin yalnızdı . Kevin Lila'ya yöneldi .
Kevin : Ah, gel bakalım.
Diyerek Lila'nın bir kolunu omzuna atmıştı ve onu belinden sarmalamıştı. Bu yakınlık onu fazla bir memnun etmiş olacak ki bir süre durup Lila'nın yüzüne bakarak "Çok tuhaf." diyerek sırıttı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TH̹̟̘̲͚E Waͬ̀r Ǫ͛̽ͬ̆͝F D̤̰̬̖̐ͅa̧rk AND Ligḩ̸̆ͤ̃ͧ͘t
FantasyÖlümün eşiğinden zar zor kurtulup hafızasını kaybetmişti . Kimseyi ve hiçbir anıyı hatırlamazken yıllardır görmediği babası ile tanıştı . James ile ... Bakalım Evie'nin yeni hayatı nasıl işleyecekti . The War Of Dark and Light 6.sezon ile devam edi...