Bölüm 64

8 12 1
                                    

...

Steve ile Edward evin çıkışına yöneldi . Kızlar ise salonda konuşuyordu . 

...

Alfia : Sorun değil bence çok kızma .

Evie : Elinde sonunda olacak bir şeydi .

Alfia : Haklısın hem bilmeleri iyi . Elbette sana güvenip inanan müttefikler güzel olur .

Evie : Ah tamam Alfia yeter bu kadar .

Alfia : Yine ne oldu ?

Evie : Şunlardan sıkıldım .

Alfia : Tamam tamam sustum .

Bu sırada Edward ve Steve arasında :

Steve : Bir daha gelmeyi düşünmemen rica olunur Edward .

Edward : Önemli olmadıkça gelmeyeceğime inanabilirsiniz . Bende sizi tehlikeye atmak istemem .

Steve : Yalnız ne kadar da büyümüşsün öyle . Eski senden eser yok .

Steve bunu dedikten sonra kapıyı açtı . Edward ile çıktılar . Edward bahçe kapısından da çıktı . Steve arkasından kapıyı kapatır iken Steve konuştu .

Steve : Umarım önemli bir şey olmadıkça evin yolunu unutursun .

Edward : Güvenebilirsiniz . (İnan hiç güvenilir gelmiyordun artık Edward :D)

Edward bunu diyerek gitmiş idi . Steve de eve geri döndü . Kızlara okulda yeniden işe başladığını söyleyerek eve sadece arada bir gelebileceğini söylemişti . Kızlar alışıktı bu duruma ama hiç gitmemesi daha iyi olurdu . İyice eski günleri telafi ederlerdi .

...

En sonunda hafta sonu olmuş idi . Kızlar için yine bir güç dersi olacaktı . Güç öğretmenleri öğleden sonra evde olacaktı . Daha sonra kızlar yepyeni güç eğitimleri ile evde öğrenmeye devam edeceklerdi .

Öğretmen kısa sürede eve varmış ve kızları selamlamıştı . Ve hız kesmeden derslere başladılar . Ders kaynağa göre sihir idi . Evie'nin kaynağı belliydi güneş ! Peki ya Alfia ne yapacaktı . Tabi boş boş hocayı dinleyerek havanın kararmasını bekleyecekti . Hava bozulduğu an kaynağa göre güçleri çalışabilecekti .

Öğretmen anlatmaya başladı ve kızlar denilenleri uyguladı . Tabi en çok efor sarf eden Evie olmuştu . Sebebi ise etrafın günlük güneşlik oluşundan kaynaklı idi .

Öğretmen : Sınırlar senin elinde ne zaman istersen durabilir veya ne kadar çok istersen devam edebilirsin güneş tamamen senin kontrolünde çünkü . O zaman şimdi başlayalım güneşle ne yapmak istersin ?

Evie biraz düşündü . Güneşin gücünü emmeyi güneşi canlandırmayı ve soldurmayı biliyordu . Ayrıca güneş ışınlarına da yön verebiliyordu peki ya başka ne yapabilirdi . Zor anlarında kendi içine güneş depolayabilir miydi ? Güneş kendisiymiş gibi gece güçlerini az da olsa kullanabilrdi miydi ? Çünkü güneş asla yok olmazdı sadece hareket ederdi !

Güç dersleri böyle gitti . Kızlar kaynağa göre güçleri öğrenmeye başlamıştı . Yarın da aynı derse devam edeceklerdi . Hafta ortası kızlar çalışmalarını sürdürecek daha sonra yeni bir konu olan güç birleşimine başlanacaktı . Öğretmen anlatmasını bitirince mola verdiler . Kızlar öğretmene kahve ikram etti . Öğretmen daha sonra kısa süre içerisinde evden ayrıldı . Kızlar yine tek başına kalmıştı . Tabi hizmetçileri Jessica ve Emily'i saymaz isek .

...

Derslerden sonra kızlar dinlenmiş sonrasında ise Alfia sıkılıp Evie'yi oturduğu yerden kaldırmıştı . Onunla dövüşür gibi yapmak istiyordu . Okulda yaptığından bu derslere alışıktı . Şimdiyse yapmayınca bir garip geliyordu . Evie'yi zorla kaldırıp ona eğitim vermeye devam etmişti . Evie dövüşte beceriksiz olsa da yine de Alfia'nın taktikleri işe yarar cinsten idi .

Uzun dersler sonucu Evie dövüşte biraz olsun yol kat edebilmişti . Sert yumrukları minnak bir kol kası vardı .Hareketleri hızlıca olduğundan dövüşte bu ona artı puan da kazandırıyordu . Kızlar dövüşmeyi bırakıp kendilerini yere attılar . Biraz dinlendikten sonra bir film açıp izlemişlerdi . Film bittikten sonra ikisi üst kata odalarına çıktılar . Daha sonra da bir tane kutu oyunu alarak oynamaya koyuldular .

Akşama kadar bu böyle sürüp gitmişti . Akşam Görevliler ile yemek yediler . Emily ve Jessica yatılı görevli idi . Emily onlardan biraz büyük olsa da kendisi kızlara hem arkadaşlık hem de görevi için buradaydı .

Yemekten sonra birlikte eğlenceli şeyler yapmışlar daha sonra da uyumuşlardı .

Hafta sonları onlar için böyle geçmişti . Bir sonraki hafta güç dersleri için Evie sabırsızdı çünkü çok güçlenmeyi seviyordu . Yeni güçlerde ustalaşmak bir numaralı hobi idi onun için !

Evie böyle düşünürken zaten bir haftayı kısa sürede atlatacak gibiydi . 

Babaları haftada 1-2 kez uğruyordu çünkü kendisi sık sık okula gittiğinden ve oraları kontrol ettiğinden kızların yanına gelmesi sakıncalıydı . Sandra peşine adam  takabilir ve kızların yerini çabucak öğrenebilirdi . Bu yüzden Steve kızlarından mümkün oldukça uzak duruyor ama güvenliklerini de asla ihmal etmiyordu . 

Hafta ortası kızların eve Jackson ve babası Stefan uğramış idi . Kızlar onları görünce şaşırmış ama sonradan sarılmışlardı . İki günlüğüne kalmaya gelmişlerdi . Steve'in evde olduğu güne denk getirmişlerdi . Stefan ile abisi Steve bahçede konuşurken Alfia , Jackson ve Evie de içeride idi . 

Stefan : Sürekli burada böyle kalacak mısınız ? Belki de en iyisi bizim yanımıza gelmenizdir . Sandra böylelikle bir şey yapamaz .

Steve : Sizi de zor duruma sokmak istemem . Güçlerini biliyorsun çok tehlikeli gözü sırf güneş nexosu soyunu bitireceğim diye kör olmuş durumda . Bunun için herkese zarar verebilir . 

Stefan : Haklısın ama burada ne kadar çok durabilirsiniz ki ?

Steve : Ben değil sadece kızlar duruyor güvenlikleri için pek fazla yanlarına uğrayamıyorum . Ve burayı bulması imkansız sadece benim iz sürme yeteneklerimi aldı . Burayı bulması için daha fazlasına ihtiyacı var !

Stefan : Demek iz bozuculu bir ev satın aldın . 

Steve : Böyle olmalıydı . 

Stefan : Çok saklanamayacaklarını biliyorsun değil mi ? Sandra boş durmuyor her an bir plan düşünüyor ve işe yarayıp yaramayacağını test ediyor . Elbet bir gün güzel bir plan ile karşımıza çıkacak . Bu ana hazır olmalılar aynı şekilde bizde !

Steve : Güç eğitimlerini en iyi şekilde alıyorlar . Güvenlikten duyduğum kadarıyla da Alfia bizzat Evie'ye dövüş dersi veriyor .

Stefan : Eminim Sandra yenilmez değil . Kızlar onun üstesinden gelebilecek kadar güçlüler .

Steve : Sadece doğru an gelmeli . Hemen onları salamam ki olmaz . Evet elbet bir gün bu an gelecek ama o an şimdi ve çok yakında değil .

...

Stefan ve Steve böyle konuşmalarına devam ederken içeride neler olmaktaydı ?

...

Jackson : Ee kuzenler nasılsınız ?

Alfia : Hapis hayatı işte nasıl olsun . 

Evie Alfia'ya dirsek attıktan sonra Joseph'e döndü .

Evie : Her zamanki Alfia işte .

Jackson : Evet iyi gördüm sizi .

Evie : Alışığız böyle yalnız takılmaya ve evde durmaya . Zaten benim evde durmaktan başka yapmayı bildiğim aktivite yok pek sıkılmıyorum . 

Alfia : Gel bir de bana sor sen onu Evie .

Üçü de gülerken içeri meyve sular elinde Emily girmiş idi . 

...

TH̹̟̘̲͚E Waͬ̀r Ǫ͛̽ͬ̆͝F D̤̰̬̖̐ͅa̧rk AND Ligḩ̸̆ͤ̃ͧ͘tHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin