Bölüm 7

58 23 5
                                    

...

Birbirleriyle bakışıyorlardı ta ki karşı ki görevli polis bunları görüp bağırana kadar. '' Hey ne yapıyorsunuz orada ? '' Mina suyu kontrol etmeyi bırakmıştı . Jimin ile birbirlerine bakarken polis onlara bakıyordu .

...

 Mina : Aa Jimin ne yapıyoruz şimdi.

Jimin : O nasıl bir soru öyle tabi ki de kaçıyoruz .

Jimin Mina'nın elinden tutar tutma birlikte oradan koçarak kaçtılar . Bir yandanda bekçi polis arkalarından koşuyordu . Tabi biraz dombili olduğundan çocuklara yetişememişti . Jimin ve Mina izini kaybettirip bir ara sokağa geçip dinlendiler .

Mina : Ah inatçı gibi nasıl kovaladı öyle ?

Jimin : Değil mi onu kim oraya koymuş anlamadım .

Mina : Olsun macera oldu , güzeldi .

Jimin : Mutlusun yani .

Mina : Evet mutluyum .

Jimin : Hadi seni evine bırakayım .

Mina : Olurr .

Jimin ve Mina ar sokaktan çıkıp Mina'nın evinin yolunu tuttular . Evin önüne vardıklarında Jimin Mina'ya '' Okulda görüşürüz . '' dedi ve Mina da ona '' Görüşürüz . '' dedi . Jimin gitmeden önce yanağına öpücük kondurdu ve oradan uzaklaştı . Mina ise arkasından bakakalmış ve eliyle yanağını tutuyordu . Bir anda evden ses gelince daha yeni kendine gelmişti . 

Ambrosia camdan ona sesleniyordu . '' Kız ne duruyorsun orada gel gell ! '' . Mina şaşkınca Ambrosia'ya baktı ve neden hala onların evde olduklarını sorgulayarak kapının önüne gitti . Kapıda onu bekleyen Stella kapıyı gülümseyerek açmıştı . Tam Mina içeri girmişti ki Stella koşar adım evden çıkmıştı . Daha sonra diğer kızlar masum ve kurnaz sırıtışlarla merdivenlerden aşağı inmişti . Mina onlara şaşkınca bakarken Ambrosia  ve Alfia koşar adım dışarı kaçmışlardı . Evde tek kalan Amor ve Mia olmuştu . Daha sonra Mina '' Neler çeviriyorsunuz ? '' diye içeri bir adım attı ama keşke atmasaydı . Sol taraftaki salonun mahvolmuş halini ve sağ taraftada bulunan mutfağın da dapdağınık olduğunu görünce kelimeleri tek solukta yutmuştu . Şaşkınlıktan ağzı açık kalmıştı . Daha sonra dışarı fırlayıp koşarak kaçan kızlara bağırdı . '' Kızlarrrrrrrrrrrrrrrrrr ! '' . Kızlar gülerek kaçmışlardı . Evde kalan Amor ile Mia ise ellerini iki yana açıp ''biz bir şey yapamazdık suçsuzuz komiserim . '' bakışlarıyla kendi suçlarını affettirmeye çalışıyorlardı . 

Mina : Bu evi asla toplamam ! 

Mia : Ben yapmayalım dedim dinlemedir . Ambrosia ve Alfia'nın suçu . Hatta Amorda varr !

Amor : Ne ben mi yalan . Aaa Mina ben tam da gidiyordum yarına çok ödev var .

Mina : Yalan söyleme Amor daha dersler bile başlamadı .

Amor : Ah tabi ya tüh .

Mina : Siz ikiniz ! Bu evi toplamazsanız bozuşuruz .

Mia : Elimi bile sürmem .

Amor : Ah peki şımardık biraz ben toplayacağım Mia sen gidebilirsin .

Mina : Ha şöyle !

Amor : Ama diğer kızlarda yardım edecek o kaçanlar varya . Dur dur ben Evie'yi arayım da gelip temizlesin .

Mia : Kızın aklı varsa gelmez .

Amor : Gerçekleri yarım söylersem elbet gelir ;)

Amor telefonunu alıp Evie'yi çaldırdı . Evie odalarındaydı ve masa başında ders çalışmakla meşguldü . Kalemi dişlerken telefonun titremesiyle irkilip telefona baktı . Amor'un aradığını görünce açıp konuştu . İşte aralarındaki konuşma şu şekildeydi .

TH̹̟̘̲͚E Waͬ̀r Ǫ͛̽ͬ̆͝F D̤̰̬̖̐ͅa̧rk AND Ligḩ̸̆ͤ̃ͧ͘tHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin