...
Queen Edwardı bulup onun da zihnine girdi . Isla gibi Queen de Edward'a laf sokma şansını kaçırmıyordu . Edward'ın aklına girince çok komik şeylere ulaşmıştı . Kahkahalarla gülerken Edward onları zor fark etmişti .
Edward : Naptın sen ? Yine mi yaptın ?
Queen : Hahaha yok artıkkk . Bunu da yapmazsınn .
Edward : Şu aklımdan uzak dur vallahi bir kaza çıkacak elimden .
Queen : Bir adama çarpıp meyve suyu ile okul formanı mahvetmek gibi mi ? Veya daha da kötüsü okul forması ile konsere gitmek .
Queen dalga geçerek uzaklaşmıştı , yanından da Taehyung yürüyordu ve sıradaki kurban Edward'ın zihnindeki o kişiydi . Tabi zihnine girebilirse ...
Evie yeni güç dersinden çıkmış kantine doğru gidiyordu . Kantin de ortak yer olduğu için Queen onu rahatlıkla bulabilmişti . Kısa bir selam verme ardından direk zihnine girmeyi denemişti . Yapamadığını anlayınca durmuş ve sözlü yola başvurmuştu . Hava aydınlıkken sürekli zihin okuyamayacağını biliyordu .
Queen : Aa Sevgili Evie sensin demek .
Evie : Tanışıyor muyuz ?
Queen : Kısmen hayır .
Evie : ... ???
Quenn : Ahh ne kadar şanssız olduğunu söylemeye gelmiştim :)
Evie : Benim şansım ya da herhangi bir şeyimin sizi bu kadar ilgilendirme sebebini çok merak ettim !?
( Evie bunu söyledikten sonra Quenn 'e aldırış etmeden gitti)
Taehyung : Vaov..
Quenn : Bayağı da atarlı çıktı :). Edward' ın bu kıza bu kadar aşık olmasının da sebebi bu olmalı.
Taehyung : O kadar aşık olduğunu sanmıyorum..
Quenn : Heyy ben akıl nexosuyum tatlım. Benden hiçbir şey kaçmaz !
Taehyung : Aov doğru.. Sanırım buna alışmam gerek :D
İkisi de aynı anda gülüp oradan ayrıldılar.
...
Evie : Ya sabırr !
Amor : Ne oldu yine ?
Stella : Kim sinirlendirdi seni ?
Mina : Ahh kim olacak yine Alfia kızdırmıştır..
Evie : Hayır! O değil.. Hatta onunla hiç konuşmadım bile doğru düzgün !!
Amor : Canım. . İyi misin?
Evie : Ahh iyiyim sadece gece nexoları beni çıldırtıyor..
Stella : Hadii boşver. Artık sınıfa çıkalım.
Evie somurturken bir anda sakinleşip Stella ya kulak vermiş ve kızlarla beraber sınıfa çıkmıştı.
...
Bir kaç güç ve karanlıkla ilişkiler dersinden sonra 1.5 saat süren yemek arası olmuştu . Kızlar eşyalarını çarçabuk toparlayıp hızlıca aşağıya indiler ve karşı taraftan önce sıraya geçip yiyeceklerini almak için kantine girdiler .
Amor : Kızlar siz geçin ben gelirim sonra .
Amor kızların yanından ayrılarak Lynx'in yanına gidip karşısındaki sandalyeye oturdu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TH̹̟̘̲͚E Waͬ̀r Ǫ͛̽ͬ̆͝F D̤̰̬̖̐ͅa̧rk AND Ligḩ̸̆ͤ̃ͧ͘t
FantasíaÖlümün eşiğinden zar zor kurtulup hafızasını kaybetmişti . Kimseyi ve hiçbir anıyı hatırlamazken yıllardır görmediği babası ile tanıştı . James ile ... Bakalım Evie'nin yeni hayatı nasıl işleyecekti . The War Of Dark and Light 6.sezon ile devam edi...