Herkes dışarı çıkmış ve öğretmenlerin gelmesini beklemişlerdi . Öğretmenler en sonunda gelmiş ve yarışmanın halat çekme olduğunu söylemişti her zamanki gibi yine 5 kişi olacaktı . Halat çekmeden sonra gün içinde yapılacak aktivite ise yine karanlık tarafın seçtiği bambaşka bir şeydi . Yarın ise son yarışma olan oyunu oynadıktan sonra kimin kazanacağı ve kimin artıkları temizleyeceği belli olacaktı .
Yarışma için seçilen yarışacak kişiler şu şekildeydi ;
Mia , Ambrosia , Lucas , Sky , Evie ______ Edward , Elisa , Hailey , Isla , Aldvin (Sıralanışa göre)
Herkes halatların başına geçip sıkıca iplere tutundu . Evie en arkaya geçmek istemişti ama pek bir başarılı olamamıştı çünkü kimse en öne geçmek istememişti . Evie de son çare olaraktan en önde bulunmuştu . Yarışacak kişilerde öğretmenler tarafından seçildiği için yarışmamazlık diye bir şeyde yoktu .
İki tarafta hazır olduğunu gösterir bir şekilde yarışmayı başlatmaları için görevli öğretmenlere bakarlarken en sonunda elinde düdük olan öğretmen öne çıktı ve halatı ortalayıp eliyle tuttu . Bir kaç saniye sonra düdüğünü çalarak ortalarından çekildi . İki tarafta çekiştirirken kimin yendiği aşikardı . Aydınlık taraf dayanmaya çalışsa da pek bir başarılı oldukları söylenemezdi .
Mİa en arkadan çektikçe çekiştirirken bir anda dengesini kaybettiği gibi arkasında duran çamurun içine düşmüştü . Bir tane takım arkadaşları eksik olan aydınlık tarafta kaybedeceklerini çoktan anlamış kimisi çekmeyi bırakmıştı . O sırada Livian gelip hala halat çekme yarışması yapılırken Mia'yı çamurun içinden elinden tutarak çıkarmıştı . Daha sonra temizlenmesi için gideceği yere kadar eşlik etmişti .
Mia'nında çamuru boylamasıyla zaten aydınlık taraf daha fazla dayanamamış karşı tarafın onları çekmesine izin vermişti .En öndeki Edward son hamle olarak gücünü kullanmış öyle çekmişti . Aydınlık taraftakiler üst üste düşmüşken Evie altta kalmaktan paçayı sıyırmıştı ama yağmurdan kaçarken doluya tutulmak vardır ya işte Evie'nin başına bu gelmişti . Yere düşmemişti ama en öndeki onu çeken Edward'ın kollarına düşmüştü .
(Gözünüzde medyadaki gibi canlanabilir :D )
Hailey bunları bu halde görünce sini krizlerine girip çıkmıştı . İkilinin birbirlerine bakışlarını engelleyen şey görevli öğretmenin ikinci düdüğü idi . Evie hızla geri çekilip Edward ve kollarından kurtulmuştu . O ikiliyi arkadan izleyen Aidan ve Alfia birbirlerine ve bu çifte bakarlarken Alfia '' Sende benim düşündüğümü mü düşünüyorsun ? '' dedi . Aidan da cevapladı . '' Sanırım öyle . '' ...
Herkes etrafa dağılmışken öğretmenler söylemeden geçememişti . Yaklaşık 1 - 1.5 saat içerisinde karanlık tarafından seçilen aktivite için servislere binip aktivite alanına gideceklerdi . Bu sırada Mia kendini çamurdan kurtarmış , yeni kıyafetler giymişti . Kısa süre sonra içeriden çıktı ve onu aşağıda bekleyen Livian ile birlikte diğerlerinin yanına doğru gittiler .
O sırada herkes birbirleriyle ama daha çokta sevgilileri ile konuşmaktaydı . Alfia ve Aidan yan yana bir plan yapıyorlar bir şeyler karıştırıyorlardı yine .
Alfia : Aktivite ne kimse bir şeyler demiyor ?
Aidan : Çok eğlenceli bir şey .
Alfia : Söyle de bende bileyim .
Aidan : Korku evine gideceğiz .
Alfia : Ne ! gerçekten mi ??
Aidan : Korkar mısın yoksa ?
Alfia : Neden korkacakmışım tabii ki korkmuyorum . Ya sen?
Aidan : Ah bunu sorman hata!
Aidan : Aklıma inanılmaz fikirler geliyor .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TH̹̟̘̲͚E Waͬ̀r Ǫ͛̽ͬ̆͝F D̤̰̬̖̐ͅa̧rk AND Ligḩ̸̆ͤ̃ͧ͘t
FantasíaÖlümün eşiğinden zar zor kurtulup hafızasını kaybetmişti . Kimseyi ve hiçbir anıyı hatırlamazken yıllardır görmediği babası ile tanıştı . James ile ... Bakalım Evie'nin yeni hayatı nasıl işleyecekti . The War Of Dark and Light 6.sezon ile devam edi...