Bölüm 40

6 13 1
                                    

...

Alfia : Bende Evie'yi tanıyorum herkesten en iyi şekilde ben tanıyorum . Telefonu asla kapalı olmaz . Yanında kim olursa olsun !

Aidan : Şarjı bitmiş olamaz mı ?

Alfia : Umarım öyledir ve umarım başına bir şey gelmemiştir . İçimdeki his umarım beni yanıltır ve Evie sağ salim buraya geri döner !

Aidan : Eğer gelmezlerse bizzat kendim ikisini de aramaya giderim !

Alfia : Şimdi birlikte gidelim !?

Aidan : Daha ne olup bittiğini bilmiyoruz .

Alfia : Ağh beklemekten nefret ediyorum!

Aidan : Bir de bana sor..

...

Alfia ve Aidan böyle konuşurlarken Amor ve Lynx'te yanlarına gelmişti . Etrafta bunlar dışında hiç öğrenci kalmamıştı . Birkaç tane de bu sesleri duyan öğretmen gelmişti . Livian  karanlık taraf revirinde muayene edilmişti çünkü geceleri sadece karanlık tarafın reviri açık idi . Oradaki hemşire nexo Livian'a bakıp birkaç ilaç yazmıştı . Serum taktıktan sonra da sadece dinlenmesi gerektiğini söyleyip odadan çıkmış Livian ile Mia'yı baş başa bırakmış idi . 

Mia Livian için o kadar çok endişelenmişti ki bunu kimse anlayamazdı . 

Livian : Benim için çok mu endişelendin ?

Mia : Şakası bile hiç hoş değil Livian elbette ! Senin için çok endişelendim . Çok korktum sana bir şey olacak hatta oldu diye . 

Livian : Korkma her şey geçti iyiyim ben artık . 

Mia : Ama daha da dinlenmen gerek hemşireyi duydun . Hatta ben çıkayım da rahatça dinlen .

Mia dışarı çıkmak için sandalyesinden kalkmıştı ki Livian zor yetişmiş bir şekilde onun kolundan tutmuş idi . Mia şaşkınca Livian'a bakarken Livian konuştu .

Mia : Ne oldu Livian ?

Livian : Dur gitme ! Beni rahatsız etmiyorsun . Kalabilirsin . . .

Mia şaşkınca ona bakmaya devam ederken Livian '' Hadi gel otur . '' dedi ve onu az önce kalktığı sandalyeye geri oturması için çekti . Mia reddetmeyerek sandalyeye geri oturdu ve Livian'a bakınmaya başladı . Livian halinden memnun gibi görünüyordu . Ayrıca zaten fazla yaralanmışa da benzemiyordu . Mia onun başında bekler iken Livian dinlenmek için gözlerini kapayınca uyuya kalmış Mia da bugün ki olanlar yüzünden yorulmuş ve o da sandalyede öylece uyuya kalmıştı . Elleri ise bir aradaydı .  Hiç ayrılmamıştı , birbirlerine kenetlenmiş bir şekilde ikisinin ortasında duruyor idi . 

...

Gelelim şimdi okulun bahçesinde dışarıda olanlara ...

...

Amor , Lynx , Aidan ve Alfia konuşurlar iken öğretmenlerde durumu kontrol ediyorlardı . Her şeyin normal olduğunu anlayınca kalan öğrencileri de geri göndermişti . Okul, sabah gerçek temizlikçiler tarafından temizlenecek idi . Yarın ise okul yoktu . 

Öğretmen Mary kalan öğrencilerin yanına yani Amor , Lynx , Alfia ve Aidan'ın yanına gidip onların da artık eve gitmeleri gerektiğini söylemişti . Bu sırada bu dörtlü de birbirleri ile bakışmakta idi .  En sonunda Aidan öğretmeni başlarından salmaları gerektiğini anlayıp olaya dahil olmuştu . 

Aidan : Biz de gidiyorduk zaten merak etmeyin burada sabahlama niyetimiz yok . Sadece bir arkadaşımızı bekliyoruz olanlar yüzüne korkmuş ve kaçmıştı . 

TH̹̟̘̲͚E Waͬ̀r Ǫ͛̽ͬ̆͝F D̤̰̬̖̐ͅa̧rk AND Ligḩ̸̆ͤ̃ͧ͘tHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin