...
Evie : Ahh.. Benim!
Amor Evie'ye bakarken sürgün edilenlerde Evie'ye doğru ilerlemekteydi .
Amor onu aradıklarına inanmamıştı . Evie'nin günü kurtarmak istediği için böyle yaptığını düşünse de gerçekler açık ve netti .
Amor : Nasıl saklayabildin bunu uzun bir süre boyunca !?
Edward : Sorun bu mu sence !?
Amor Edward'ın haklı olduğunu kabullenir bir şekilde kafa salladı ve tekrar Evie'ye döndü . '' Seni kimseye vermeyeceğiz . '' dedi .
Sürgün edilenlerden biri tekrar konuşurken Hailey'in üstünden kalkan Alfia atarlanarak '' Vermiyoruz ! Ne yapacaksın !? '' diyerek sürgün edilenlere karşı çıktı . Sürgün edilenler birbirlerine bakındıktan sonra gülerek tekrar Alfia'ya döndüler . Biri Alfia'yı yere doğru ittikten sonra hepsi Evie'yi alabilmek için büyük bir savaşa girmişlerdi .
...
Edward Evie'yi bu savaştan olabildiğince uzağa götürmüştü . Ayrıca onun da korumalığını yapmakta idi Evie tüm bu kavgayı izlerken biraz gerilmişti çünkü tüm bu kavga ve yaralanmalar kendisinin suçu idi . Bu yüzden Evie'nin morali düşmüş ve içten içe kendini suçlayarak neden güneş nexosu olarak doğmuş olduğunu sorguluyor idi .
Alfia hafif yaralanmışken Evie korkuyla Edward'ın arkasından birkaç adım gerileyerek uzaklaşmıştı ama Edward bunu fark etmemişti . Evie korkuyla olanları izlerken Edward'dan da bariz bir uzaklık olacak şekilde de uzaklaşmıştı . Edward daha bunu fark edemeden bir sürgün edilen bunu fark etmiş ve hızını kullanarak anında Evie'nin arkasına geçmişti .
Evie durumu anlayamadan Evie'yi güçleri ile bayılttı . Tüm sürgün edilenler bunu fark edince baskıyı az da olsa hafifletti ama hala diğerleri Evie'nin ellerinde olduğunu anlayamamıştı . Özellikle de Edward .
Edward savaşın hafif durduğunu anlayıp arkasını döndüğünde Evie'nin olmayışını yeni fark etmişti . Hemen etrafını taramaya başladı ama Evie'yi hiçbir yerde bulamamıştı . Kimseye onu böyle kaybettiğini de söyleyemezdi . Anında okuldan ayrıldı ve okulun etrafını araştırmaya başladı . Evie'nin ve sürgün edilmiş olan nexoların izlerini sürmeye çalışırken Evie'yi yolun önünde birinin kucağında görmüştü ama Edward'a çok ama çok uzaklardı . Edward bunu yetenekleri ile fark edebilmişti . Hızla peşlerine düşmeye kalktı ama onlar çoktan ortadan kaybolmuştu bile .
Her yerde Evie'yi ararken çoktan sonu belirsiz ormanın içine dalmıştı bile . Etrafta , yerde ve çalılarda Evie den bir iz ararken aradan epey bir zaman geçiyor ve Edward da okuldan epeyce uzaklaşmış bir şekilde ormanın ortalarına doğru yürüyordu .
Bu sırada okula saldıran nexoların yarısı da diğer nexoya katılmak için okuldan ayrılmıştı . Baskıyı azaltmak da bu demekti işte . Alfia ve diğerleri neler olduğunu anlamaya çalışır iken, Aidan konuştu .
Aidan : İşte böyle kaçarlar !
Alfia : Korktular tabi .
Aidan ve Alfia böyle konuşmaya devam ederken sürgün edilenlerden biri öne çıkıp gülmeye başladı . Diğer sürgün edilenlerde savaşı kesip arkasına toplanmıştı .
Sürgün Edilen : Bitti ve kazandınız mı sandınız yoksa !? Bence etrafınıza bakın küçük arkadaşınızdan bir iz var mı !??
Sürgün edilen bunu diyerek arkasındaki adamlarına döndü ve adamlarıyla birlikte saniyede okulun bahçesinden kayboldular . Herkes tehlikenin geçmesi ile bu sürgün edilenlerin dediği şeyleri düşünmeye başladılar . Ne ima ediyorlardı ve en önemlisi ne izinden bahsediyorlardı . Herkes bunu anlamaya çalışırken Alfia etrafına bakınıyor ve Evie'yi arıyordu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TH̹̟̘̲͚E Waͬ̀r Ǫ͛̽ͬ̆͝F D̤̰̬̖̐ͅa̧rk AND Ligḩ̸̆ͤ̃ͧ͘t
FantasyÖlümün eşiğinden zar zor kurtulup hafızasını kaybetmişti . Kimseyi ve hiçbir anıyı hatırlamazken yıllardır görmediği babası ile tanıştı . James ile ... Bakalım Evie'nin yeni hayatı nasıl işleyecekti . The War Of Dark and Light 6.sezon ile devam edi...