...
Sabah olmuş ve dersler tekrardan başlamıştı . Tabi sıkıcı geçiyordu her zamanki gibi . Evie'nin aklı ya sahnede ya gruptakilerde ya hasta olan kızda ya Edward da ya da müzikteydi . Bazen kendini sorgulayıp duruyordu acaba gerçekten doğru bir bölümde miydi ? Belki de ufak bir mucize ile konservatuvar okuyabilirdi kim bilebilirdi ki ?
İşte Evie sürekli bu düşüncelere dalarak dersleri tamamlamıştı . Okul çıkışı olunca grup ile buluşup müzik odasına gittiler ve sahneye çalıştılar . Müzik , dans ve elbiseler .
Şarkıya uygun olarak bazen gitarist ve solist dans hareketleri yapacak kimi zaman solist batericinin yanına gidip şarkıya devam edecekti . Klavyeci olanın yanına da giderek şarkının bir kısmını birlikte düet olarak söyleyeceklerdi .
Evie'nin kendi şarkısında ise Evie istediğini yapmakta özgürdü . En iyi sahneyi bulmaya çabaladılar . Hepsi ortaya bir fikir atmış ve en sonunda Evie'nin onayladıkları kabul olmuştu .
Bu da sondan önceki ikinci provalarıydı . Yarın öğle arası son kez prova yapacaklardı ve ondan sonraki gün sahneleri vardı okul yoktu ve bu yüzden istedikleri zaman gelip sahne hazırlıklarına başlayabilirdi ama sahne tabi ki de akşam saatlerinde olacaktı . Herkes de gelebilirdi .
Prova bitince herkes dağıldı . Hava erkenden kararmış görünüyordu . Saat 6.30 - 7.00 sularıydı .
Yurda doğru kaldırımdan kaldırımdan yürümeye başladı . Bir yandan da telefon ile ilgileniyordu . Kaldırımdan yürümeye devam ederken bir ara sokağın önünden geçecekti ki pek de böyle olmamıştı .
...
Telefona bakarak yürürken kolundan tutulup ara sokağa çekilmişti . Telefonu yere düşerken Evie'nin sırtı da soğuk duvarla birleşivermişti . Boğazına da bıçak dayanana kadar hiçbir sorun yoktu .
Evie ani kol çekilmesiyle çığlık atmış ve o sırada kendini duvara dayalı bir şekilde bulmuştu . Bu çığlığına karşılık adamın biri de boğazına bıçak dayamış ve ağzını da eli ile kapamıştı .
...
Korkuyla adamın yüzüne bakarken ikinci adamı da fark etmesi çok da zor olmamıştı . 3 adam vardı . Biri Evie'nin boynuna bıçak dayamış diğeri etrafı gözetliyor üçüncü ise ortaya karışık bir şeydi . Her ihtimale karşı üçüncü kişi gibi gözüküyordu .
Adamların ikisi bıçaklı bir tanesinde de elinde bir şey yoktu .
Her şey bir anda olup bitmiş , saniye de - anlık - gelişmişti .
Bıçak boğaza , sırt soğuk duvara , el de ağıza dayanmış aynı saniye de geri çekilmişlerdi .
Nasıl mı ?
İşte şöyle ! :
(Tahmin senaryo yazabilirsiniz .)
(Şimdi az aşağı iniyorsunuz ve okumaya devam !).
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TH̹̟̘̲͚E Waͬ̀r Ǫ͛̽ͬ̆͝F D̤̰̬̖̐ͅa̧rk AND Ligḩ̸̆ͤ̃ͧ͘t
FantastikÖlümün eşiğinden zar zor kurtulup hafızasını kaybetmişti . Kimseyi ve hiçbir anıyı hatırlamazken yıllardır görmediği babası ile tanıştı . James ile ... Bakalım Evie'nin yeni hayatı nasıl işleyecekti . The War Of Dark and Light 6.sezon ile devam edi...