...
Edward : Lila beni manipüle etti beni sevmediğini , bana değer vermediğini düşündüm .
Edward böyle konuşurken Evie ayaklanıverdi ve daha sonra onu susturdu .
Evie : Yeter sus artık . Geçmiş geçmişte kaldı . Şuan burada yanımdasın ya gerisi önemli değil ve sakına bir daha böyle düşünme . Seni önemsemediğimi düşünme .
Sonrasında da - evet bu bir ilk birbirlerine çekilmeleri ve Edward'ın başlatması dışında bu neredeyse ilk isteyerek yaptığı bir şey olabilir - dudağına ufak bir öpücük kondurup geri çekildi . Edward şaşkınca bakarken bir yandan da sordu .
Edward : Dur , affettin mı beni ?
Evie : Yani buna sonra döneriz tam bir şeye söylemeyeceğim .
Edward : Haklısın tabii ki de . Sonuçta arkandan iş çevirdim ve sana ihanet ettim .
Evie : Tamam yeter , sus ! Aynı şeyleri tekrarlama gerçekten daha da kötüleşiyorum .
Edward : Tamam sustum özür dilerim .
Evie : Gerekmiyor .
...
Evie : Beni sürgün edilenlere karşı korudun kaçırdıklarında her riski göze aşıp kurtardın eve hapsolduğumuzda bizi oradan çıkardın . Sandraya karşı beni kurtardın üniversite için beni bekledin beni mutlu etmek adına gitar çalmayı öğrendin beni yanımdakilerden kıskanıyorsun ben hariç kimseyle ilgilenmiyorsun en önemlisi de çok değiştin iyi birisin inanılmaz derecede inanılamayacak kadar iyi .
Evie'nin bu sözlerinden sonra ikisi de sustu . Daha sonrasında Edward Evie'nin omuzlarından tutup onu kendisine çekerek yumuşak bir şekilde sarıldı . Ayrıldıktan sonra Evie'nin ufak çaplı başı döndü . Edward bunu fark edip onu tuttu . Daha sonra dinlenmesi gerektiğini söyleyerek yatağa tekrar yatmasına yardım etti . Sonrasında da odadan çıktı gitti .
...
Sabah olduğunda Alfia gelmişti . Emily ile kahvaltı hazırladılar . Kahvaltı hazırlanınca Alfia üst kata çıktı . Evie'nin durumunu tabi ki bazen gelip gidip bazen de telefondan kontrol etmişti .
Alfia Evie'nin odaya girdikten sora Evie'yi uyandırma eğilimlerine başladı .
Alfia : Hey uykucu uyan sabah oldu . Sence de yattığın fazla olmadı mı ? Doğru düzgün bir şey de yememişsindir sen , kalk da kahvaltı edelim .
Evie : Ne oluyor ?
Alfia : Kalk diyorum hadi kahvaltı edelim , elini yüzünü yıkayalım kendine gel hatta .
Nihayet Alfia Evie'yi yataktan zorla kaldırmış odadan da sürükleyerek çıkardı . Banyoya götürüp elleri ile yüzünü yıkamasına yardım ettikten sonra onu tekrar odaya soktu . Bu süre zarfında Evie'nin gözler neredeyse kapalı derecede idi .
Alfia : Bak sana gelirken ne getirdim .
Evie : Bu da ne ?
Alfia : Kıyafet Evie kıyafet ! Giyecek bir şeyin yokmuştur diye düşündüm ve gelirken bunu da yanıma aldım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TH̹̟̘̲͚E Waͬ̀r Ǫ͛̽ͬ̆͝F D̤̰̬̖̐ͅa̧rk AND Ligḩ̸̆ͤ̃ͧ͘t
FantasyÖlümün eşiğinden zar zor kurtulup hafızasını kaybetmişti . Kimseyi ve hiçbir anıyı hatırlamazken yıllardır görmediği babası ile tanıştı . James ile ... Bakalım Evie'nin yeni hayatı nasıl işleyecekti . The War Of Dark and Light 6.sezon ile devam edi...