Bölüm 90

5 5 1
                                    



Aidan : Evie. Bir sorun yok değil mi?

Evie : Ben de sana onu soracaktım. Edward'ın bir sorunu var sanırım. Eğer biliyorsan derhal anlat.

Aidan : Hiç bir bilgim yok ama öğrenirim. Endişelenme.

Evie : Peki. Sağol.

Aidan : Görevimiz :)!

Diyerek telefonu kapatıp anında Edward'ı aramıştı.

Aidan arıyor...

Edward arabadayken Aidan aramıştı ve telefonu açmıştı.

Aidan : Dostum bir sorun mu var?

Edward : Ne? Neden bahsediyorsun?

Aidan : Az önce Evie aradı ve senin moralsiz olduğunu ve bir şeylerden şüphelendiğini anlattı.

Edward : Ah!! Aptal kafam. Onu şüpheye soktum.

Aidan : Hadi ama. Bana anlat! Sorun ne?

Edward bunun üzerine başlamıştı anlatmaya ona bildiği tüm her şeyi, Steve ile başından geçenleri, bulduğu dosyaları ve kim kimin annesi babası her şeyi açıklamıştı. Aidan duydukları karşısında derince bir şoka uğrarken Evie ye anlatamama durumunu anlayışla karşılamıştı.Aidan : Peki şimdi ne yapmayı düşünüyorsun?

Edward : Bilmiyorum. Çok karışık! Ama şimdilik Evie ye bahsetmesek iyi olur. Zarar görmesini istemiyorum!!

Aidan : Peki ne dememi istersin? Çünkü benden bir yanıt bekliyor.

Edward : İçinin rahat olması için elinden geleni yap!

Aidan :Yani yalan mı söyleyeyim?

Edward : Evet, bu senin için zor olmamalı Aidan. Bu yetenek sende doğuştan var. Bunu kullanmalısın!

Aidan : Sorun o değil.. Sorun Evie bunu öğrenirse aranızda olacaklar..

Edward : Ah,biliyorum :/.

Aidan : Dikkatli ol!

Bunu dedikten sonra ikisi de telefonu kapamıştı. Daha sonrasında Aidan Evie'yi arayıp konuştu .

Evie : Nesi varmış söyle .

Aidan : Ee nesi olacak canım her zamanki Edward .

Evie : Derken ?

Aidan : Yani bir şeyi yok bomba gibi . Sana bir sır vereceğim . O benim gibi profesyonel yalancı olmadığı için asla bir şeyler saklamıyor sen de gördün davranışlarından bunu anladın . Senin içini rahatlatacak müthiş bir şey biliyorum ben .

Evie : Söyle çabuk ne olmuş !

Aidan : Sana bir sürpriz hazırlıyor anlama diye de bayağı bir uğraşıyor . Sakın benden duyduğunu söyleme hatta hiç duymamış gibi davran .

Evie : Ah tüm sorun bu muydu yani !? Her neyse tamam öğrendiğin için sağol .

Daha sonrada birbirlerinin telefonlarını kapatmışlar Aidan da Edward'a kısa bir mesaj çekmişti . ''Her şey iyi . Dediğin gibi harika bir yalancıyım . Senin ona sürpriz hazırladığını düşünmesini sağladım . VE ÖNEMLİ DEĞİL ;) ''

Edward mesajı görür görmez rahatlamıştı sonrasında da evine varmıştı ama kısa sürmeyeceğe benziyordu . İçi içini kemirdiği için derhal bir şeyler yapmalıydı .

...

Stefan Steve'i olanlardan haberdar etmek için yanına çağırmıştı Ama Steve biraz işi olduğunu söyleyerek şuan gelemeyeceğini bildirmişti ... Hemen ardından da telefonu kapamıştı. Daha sonra işini halletmek adına bir depoya girmişti. Burada ne işi mi vardı? Bu depo gibi dediğimiz yer aslında eski yıkık dökük yanmış bir evdi. Evet, doğru tahmin! Steve, Lydia, Alfia ve Evie'nin hep birlikte yaşadığı sıcak bir yuva idi. Peki Steve' in burada ne işi vardı? En son burayı yanarken görmüştü. Yani yangın olduğu ve Lydia'nın öldüğü an... Tek bir seçeneği olduğu an. Ya Lydia'yı ya da çocukları ( Evie & Alfia ) kurtarabileceği o şanssız gün!

TH̹̟̘̲͚E Waͬ̀r Ǫ͛̽ͬ̆͝F D̤̰̬̖̐ͅa̧rk AND Ligḩ̸̆ͤ̃ͧ͘tHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin