...
Neyse ki Edward'ın sesine ulaşıp ona odaklanabildi ve bir anda dışarı saldığı güçleri içine geri aldı . Kendine gelince de ilk yaptığı şey zafer çığlığı olmuştu .
Evie : Başardım işte yaptım .
Edward :Evet yaptın , başardın .
Evie : Şimdi sırada ne var ?
Edward : Dinlenmeye ne dersin ?
Evie : Daha yeni başladık .
Edward : Yavaş yavaş ilerleyecektik biliyorsun .
Evie : Son bir şey daha olsa .
Edward : Her gün bugünkü yaptığını tekrar edeceğiz ama meditasyonla . Güçlerinle arandaki bağı güçlendirir . Zamanla da öğrenirsin güçlerini .
Evie : Tamam öyle olsun kabul .
Edward : O zaman artık içeri girelim .
...
Evie ile Edward içeri girdiler ve sonrasında da ayrılıp odalarına gittiler . Gün onlar için böyle sonlanmıştı .
...
Evie Edward'ın bu dediklerini her gece tekrar etti ve karanlık güçlerle bağlantı kurma işinde yavaş yavaş ustalaştı . Güçlerini hissedebiliyordu ve onları hafif zorluk ile dışarı da çıkabiliyordu . Tek yapması gireken biraz daha uğraşıp gücünün kaynağını ve güçlerin neler yapabileceğini bulmaktı .
Evie bir gece daha bunu yaptı . Meditasyon ile içindeki güçle iletişime geçti . Yavaş yavaş anlıyordu ki kendisi çoğunluk gibi gece nexosu idi . Güçlerini sadece gece kullanabiliyordu . Bir gün ortasında bu meditasyonu denemeye çalıştığında hiçbir şekilde başarılı olamamıştı ama şimdi gece tekrar denediğinde güçleri gayet başarılı bir şekilde çalışıyordu . Bu da demek oluyordu ki Evie gece nexosu idi ve güçleri sadece gece çalışıyordu .
...
Evie için gece böyle tekrarla ve güçlerini bulmakla sonlanmış iken Alfia , Aidan ve diğerleri için hala devam etmekteydi . Alfia nihayet mezun belgesine sahip olabilmişti ve sırf bunu kutlamak adına herkesi bara götürmüştü . Biraz barda eğlenmeli kafa dağıtmalı ve en çok da mezun olma partisi yapmalıydı .
Kızlar giyinip süslenip buluştular ve hep birlikte bara gittiler sevgilileri de yanlarındaydı tabii . Komple ekip ile gitmişlerdi .
Alfia
Elisa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TH̹̟̘̲͚E Waͬ̀r Ǫ͛̽ͬ̆͝F D̤̰̬̖̐ͅa̧rk AND Ligḩ̸̆ͤ̃ͧ͘t
FantastikÖlümün eşiğinden zar zor kurtulup hafızasını kaybetmişti . Kimseyi ve hiçbir anıyı hatırlamazken yıllardır görmediği babası ile tanıştı . James ile ... Bakalım Evie'nin yeni hayatı nasıl işleyecekti . The War Of Dark and Light 6.sezon ile devam edi...