Bölüm 107

5 4 1
                                    


...

Lila : Evet nasıl gidiyor .

Edward : Eskisi gibi .

Lila : Yani diyorsun ki .

Edward : Aramızı hallettim hala eskisi gibiyiz sorun falan yok .

Lila : Senden de bu beklenirdi zaten .

Edward : Şimdi ne olacak ?

Lila : Ben seni izliyorum sen oyununa devam ediyorsun ve ikimiz birlikte Steve'den gelecek emirleri bekliyoruz bu kadar basit !

Edward : Neyse gidiyorum ben .

Edward bunu diyerek anında Lila'nın ayından ayrıldı . Lila da arkasından bakınıp sessizce konuştu . '' Bu iş çok kolay olacak . ''

...

Okul her zamanki gibi sıradan bir şekilde yani derslerle geçmişti . Öğle arası Evie grup ile prova yapmışlardı . Bu onların son provasıydı . Yarın ise sahneye çıkacaklar ve bunun karşılığında da para alacaklardı . 

Son kez provayı yaptılar . En kısa provaları olmuştu çünkü zaten her şey tam anlamıyla hazırdı . Hiçbir kusur ve eksiklik de yoktu . Önlerinde sadece bir tane sahnecik kalmıştı . O da zaten diğer günün akşamıydı . 

O gün böyle geçmişti ve nihayet sahne günü gelmişti . Öğleden sonra Evie kafeye gitmiş ve orada grupla buluşmuştu . Zack'in yanında bir kız vardı ve çok sakiniydiler.

Grup Evie'yi görünce ona döndüler ve sonra Evie yanlarına varınca Zack hemen söze atladı.

Zack : Evie bu Silvia .

Evie : Merhaba ben de Evie.

Silvia : Silvia memnun oldum .

Evie : Bende .

Silvia : Demek yerime geçen kız sensin . Duyumlarıma göre sesin çok güzelmiş ve bu sahnedeki şarkıyı da sen yazmışsın.

Sam: Sevgilisine yazdı , biz de sözleri görünce beğendik kullanalım dedik .

Evie : Hey !

Sam : Ne yalan mı.? Ha evet eski sevgiliydi. 

Silvia : Şarkı gerçekten çok güzel beğendim ama sanırım konservatuvar okumuyormuşsun nedenini çok merak ettim doğrusu .

Evie : Evet biraz öyle oldu .

Silvia : Aslında okulda biraz açık olduğundan ikinci dönem sınavlar yapılacakmış ve eğer geçebilen okursa birkaç kişi alınabilecekmiş.  Eğer katılmak istersen kayıtlar sitede var . Belki de 1 sene beklemeden önce konservatuvar bölümüne gelmek istersin .

Evie : Hiç bilmiyorum ama boşverelim bunu .

Silvia : Evet evet sahneniz var ve çalışmalısınız .

Evie : Sen ?

Silvia : Ben bugün izleyiciyim . Daha iyileşmedim boğazım ağrıyor . Sadece sizin gibi başarılı bir grubu izlemek için geldim .

Evie: Çok geçmiş olsun .

Silvia: Teşekkür Ederim.

Sam: E hadi başlayalım o zaman .

Silvia : Ben burada oturuyorum ve sizi izliyorum.

Zack : Prova arasında geleceğim .

Jack: Ğiz.  Geleceğiz ve sende bizd bir şeyler ısmarlayacaksın. 

Silvia : Tabiki ne demek .

Nihayet grup sahneye çıkmış sahne arkasında provaları yapıp sahne önündeki son teknik sorunları halletmişlerdi.

TH̹̟̘̲͚E Waͬ̀r Ǫ͛̽ͬ̆͝F D̤̰̬̖̐ͅa̧rk AND Ligḩ̸̆ͤ̃ͧ͘tHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin