Bölüm 4

63 20 7
                                    

Peki ya Alfia ve Evie nerelerdeydi ??? Tabi ki de birliktelerdi ve sınav çıkışı koridorlardaki pencerelerin önüne oturmuş konuşuyorlardı . Ama ne konuşuyorlardı ?

Alfia : Ee madem anlat bakalım neler oldu ?

Evie : Hangi konuda ?

Alfia : Bana bakınırken karanlık tarafa geçmişsin ya onu diyorum .

Evie : Ha şu mesele . Ee nasıl desem ...

Alfia : Bir gelişme mi oldu yoksa ? 

Evie :  Ya ne demezsin . Aynı çömeze döndüm . Bir bakışları var ki saldıracak gibiler . 

Alfia : O saldırmak değildir :)   Her neyse umarım hocaya yakalanmamışsındır .  

Evie :  Hocadan daha beterine yakalandım .

Alfia : Kim bu şanslı kişi ben tanıyor muyum ?

Evie : Şimdi ben tanımadığıma göre sen tanımazsın diyeceğim ama nereye girip çıktığın belli değil .

Alfia : Doğru ben sürprizlerle doluyumdur .

Evie : Ya ya ne demezsin .

Alfia : Ee artık anlatacak mısın !?

Evie : Bakıyorum da umursamazlığın geçmiş ve yerini merak almış .

Alfia : Yani merak etmiyor da değilim .

Evie : Neyse uzatmadan söyleyeceğim . Çocuğun biri , salak mıdır nedir ama egosu boyumdan büyük buna emin olabilirsin işte gelmiş yanıma laf sokuyor . O bir bizim bölgede olsaydı ben her neyse sana benzemeyeyim .

Alfia : Peki ne dedi ?

Evie : Niye orada olduğumu sordu ben de söylemeyeyim falan coolluğumu koruyayım dedim beni öğretmene söylemeye kalkıştı .

Alfia :  Adını öğrenebildin mi ?

Evie : He öğrendim çocuğun adına karşı aşırı merakım vardı sağ olsun o da ışık hızında söyledi .

Alfia : Çatlatmasana insanı .

Evie : Şakadan da mı anlamıyorsun . Bana o kadar şaka yapman nereye gitti .

Alfia : Yani elde var sıfır öyle değil mi ? 

Evie : Öyle değil canım öyle değil .

Alfia : Zil çalmadan anlatsan diyorum .

Evie : Çocuğun adına meraklı değilim . Takmış beni kafaya . Sanki ilk kez kız görüyor gibi .

Alfia : Ahh tipik erkekler .

Evie : Kız sen erkeklerden anlıyorsun değil mi bu kadar takıla takıla ?

Alfia : Ne diyorsun sen kitabını bile yazarım . (gülerek)

Evie : O zaman söyle bakalım . Uzun boylu kahverengi saçlı egolu kendini bir şey sanan grup lideri tipi olan erkekler kendi bölgelerine girmiş bir kıza ne yaparlar ? Özellikle takmışlarsa ona .  

Alfia : Hmmm bu çok tanıdık geldi .Aaaa .(der ve güler.)         

Evie : Nereden ??

Alfia : A evet o çocuğu gördüm ben . Ortak yerdeydi . Hatta dur bekle ..

Evie : Söylesen diyorum .

Alfia : Ahh çocuğun adı Edward . 

Evie :  Tam laf sokuyordum ki aklıma kafiye gelmedi sana çekmişim ama bir ışık göremiyorum kendimde :D 

TH̹̟̘̲͚E Waͬ̀r Ǫ͛̽ͬ̆͝F D̤̰̬̖̐ͅa̧rk AND Ligḩ̸̆ͤ̃ͧ͘tHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin