Bölüm 13

35 19 4
                                    

...

Bunlar böyle konuşurken Aidan Edwardı bahçede bulup bir banka oturup konuşmuşlardı (1.5 öğle arasında , kantinde ve bahçenin ortasında aydınlık karanlık taraf diye bir ayrım yok.)

Aidan : Seni bulduğum iyi oldu .

Edward : Ne oldu .

Aidan : Testi uygulamaya gerek kalmadan kötülüğünü gösterdi resmen .

Edward : Aynı şey bende de geçerli çerezlik bir tartışma idi ;)

Aidan : Biz şimdi ne yapacağız .

Edward : Ne mi yapacağız ?

Aidan : Evet ne yapacağız ?

Edward : Bu testi neden yaptıysak onu yapalım .

Aidan : Ah Alfia düşürdüğün hallere bak .

Edward : Has olum ben kızın adını bilmiyom daha .

Aidan : Ciddi misin bro sen ?

Edward : Adını öğrenmeyi unutacak kadar şu test işine dalmışım .

Aidan : Bana 10 saniye ver ve kızın ismi zihnimde olarak geri döneceğim .

Edward : Bende öğrenebilirdim de hadi neyse .

Aidan Evie'nin adını öğrenmek için içeri sızdı . Masanın yakınında konuşmalarını dinlerken adını Evie olduğunu öğrenir öğrenmez kantinden sıvışıp Edward'ın yanına gitti .

Aidan : Kuşlar bana adının Evie olduğunu fısıldadılar .

Edward : 10 saniye dedin 32 saniyedir bekliyorum .

Aidan : Olsun olsun 10'ar saniye gidiş ve gelişe say .

...

1.5 saat geçmek bilmiyordu . Stella kızlardan sıkılıp biraz ders için büyük salona gitmişti . Son derste olanlar ile birlikte kendini daha da geliştirmek istiyordu . ( Son ders biraz da olsun kendini zayıflamış hissetti . )

Stella ellerinden çıkan ve etrafında kendisini sarmış bir şekilde havada asılı şekilde duran kristalleri hedef tahtasına istediği sayıya atmak koşuluyla sıra sıra atıyordu . 10'dan geriye 1'e kadar denemişti . Arada isabet ettirememiş onun dışında iyiydi . Stella kendini iyice buna kaptırmışken gelen kişiyi ruhu bile duymamıştı . 

Bu Sky'dı ve Stella'dan etkilendiği besbelliydi . Yanına gidip selam verdi  . Stella ilk başta ürkmüşken o da selam verdi . Gelen çocuğu pek tanıdığı söylenemezdi . Sky hemen kendini elini uzatarak tanıttı . Stella'da bu yakışıklı çocuğu kendi adını bahşederek onu mutlu etti ve boşta kalan elini sıkıp tokalaştı . İkisininde yüzü gülüyordu . Sky bir şeyler içme teklifi yaptı , Stella'nın yorulmuş halini görerek .

Stella ilk başta kabul edip etmemekte kararsız kalmışken sonra gerçekten de yorulmuş ve susamış olduğunu anladı ve bu teklifi kabul etti  .Stella ve Sky kantine gidip boş bir yere oturdular . Daha sonra Sky ikisine karışık gazoz alarak Stella'nın geri döndü . 

Sky : İşte içecekler geldi .

Stella : Çok teşekkürler .

Sky : Ne demek , olur mu öyle şey :)

Stella gülerken Sky oturdu ve konuşmaya devam etti .  

Sky : Gücün kristal mi çok etkileyiciler .

Stella : Ah gerçekten öyle mi düşünüyorsun ?

Sky : Aksini kim düşünebilir ki .

Stella : Yani bilmem çok değişik geliyorlar .

TH̹̟̘̲͚E Waͬ̀r Ǫ͛̽ͬ̆͝F D̤̰̬̖̐ͅa̧rk AND Ligḩ̸̆ͤ̃ͧ͘tHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin