...
Sandra : Yalnız bir şartım olacak !
Steve el sıkışmayı bitirmiş ve Sandraya kuşkucu gözlerle bakmıştı.
Steve : Ne istiyorsun ?
Sandra : Bana yetki vermeni !
Steve : Ne konuda ?
Sandra : Stefan yerine işte !
Steve: Pekala . Sanırım başka seçeneğimiz yok !
Sandra : Bir şey daha var .
Steve : Şu anda bununla ilgilenemeyecek kadar meşgulüm. Bunu da kendin hallet ! Benden bu kadar .
Diyerek Sandra ya hafif öfkeli şekilde bakarak gözden kayboldu .
Sandra : Her neyse . Kendim de halledebilirim !
Sandra hemen aklındakileri uygulamaya başladı . Amacı eski bir dosta ulaşmaktı . Kısa ve yorucu uğraşlar sonucunda aradığı kişiyi elde etmişti . Şimdi tek yapması gereken onun gelişimini beklemek olacaktı . Çok uzun sürmeyen bu gelişimin ardından nihayet o gelmişti .
Bu kişi kim miydi ?? Evet , bu kişi HAİLEY'İN TA KENDİSİYDİ !!
...
...
...
Nasıl gitmesini istediyse şimdi de geri gelmesini istemişti ve kendisi de biliyordu ki Hailey gittiği yerde büyük hırs yaparak kendini güçler ve davranışları konusunda daha da iyileştirmişti . Hailey'in tek derdi de belliydi . Artık çocuk değildi çakma bad boya kapılıp sonsuza kadar ona takılı kalacak hali yoktu . Kimden bahsediliyor tabii ki Edward . Tabii şuan ki tipini hiç görmedi orası ayrı ...
...
Hailey eşyalarını toplayıp doğruca eski şehre yola çıktı . Sandra da ona konumu göndermişti . Tabii konum aynıydı . Eski sürgün edilen mekanının restore edilmiş biraz değişmiş hali ama bölge olarak aynı .
...
Sandra Hailey'i kapıda karşılamıştı .
Sandra : Yeteri kadar güçlendiğine göre artık hazırsın ! Şimdi yapman gerekenleri anlatmadan önce biriyle tanışmanı istiyorum . Beni takip et !
Sandra Hailey' doğruca nexo mekanına götürmüştü . Hem orada böyle konuları konuşmanın güvensiz olduğunu düşündüğünden hem de Hailey'i biri ile tanıştırmak istediğinden .
Bu kişi de tabii ki Hailey'e büyük katkısı olacak birisiydi . Bir nevi yardımcı gibi .
Biraz zaman sonra nexo mekanına girmişlerdi .
Hailey : Burayı daha önceden bilmiyordum .
Sandra : Evet bayağı bir yeni zaten . En azından bizim için .
Hailey : Hı ? Bizim için derken ne demek istiyorsun ?*
Sandra : Bundan sonra planlarımızı burada yapacağız ve seni burada görevlendireceğim . Yani sık sık göreceksin burayı . Tabii planlardaki başarına bağlı bir şey bu .
Hailey : Hey !! Beni hafife alıyorsun .
Sandra : İşte aradığım güç ! Şimdi seni biriyle tanıştıracağım .
Sandra orada bulunan bir kızı yanına çağırmıştı .
Hailey : Bu kız da kim oluyor ?
Sandra : LİLA , yeni tanıştık . Mekandaki birkaç kızdan biri .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TH̹̟̘̲͚E Waͬ̀r Ǫ͛̽ͬ̆͝F D̤̰̬̖̐ͅa̧rk AND Ligḩ̸̆ͤ̃ͧ͘t
FantasyÖlümün eşiğinden zar zor kurtulup hafızasını kaybetmişti . Kimseyi ve hiçbir anıyı hatırlamazken yıllardır görmediği babası ile tanıştı . James ile ... Bakalım Evie'nin yeni hayatı nasıl işleyecekti . The War Of Dark and Light 6.sezon ile devam edi...