Bölüm 89

9 6 1
                                    


Önceki Bölümden Kesit :

...

- Bu iş burada bitmedi!

Evie sinirine hakim olamayıp Edward'ın kolunu bir anlığına bırakıp geri çekilmişti . Çocuğun kalan işini de Edward Evie'nin izni ile halletmişti , çocuğa koca bir yumruk çakmıştı. Daha sonra da etraflarına toplanan onlarca öğrenciyi umursamayarak birlikte oradan uzaklaşmışlardı .

...


Yalnız kaldıklarında :

Evie : Bu yaraları o çocuk mu yapmıştı ?

Edward : Hayır ! O bana asla dokunamaz .

Evie : Ama gece beraberdik şimdi de onu dövdün dur bir saniye beni bıraktıktan sonra eve gitmedin mi sen ?

Edward : Gittim .

Evie : Peki bu yüzünün hali ne ? Çocuğu neden dövdün ?

Edward : Dövmeme izin verdiğini düşünüyordum .

Evie : Sadece sonu içindi .

Edward : Sinirimi ondan çıkarttım diyelim .

Evie : Yani durup dururken mi dövdün !?

Edward : Yani kimseyi durup dururken dövmem canım isterse yine bir sebep ortaya atıp öyle döverim .

Evie : Delirmişsin .

Edward : Yapım böyle , boşuna mı aldık o kadar dövüş dersi ?

Evie : Ya ceza alırsan ya atılırsan hadi ne biliyim polisler falan hapse atsa ?

Edward : Orayı sen takma kafana .

Evie : A doğru Queen'i unutuyorum bir çırpıda seni çıkarır nasıl olsa içerden .

Edward : Neyse gidelim mi ?

Evie : Bana dün ne olduğunu anlatmadın .

Edward : Kızlarlaydım .

Evie : Ne ? Kim , hangi kızlar ? Nereye gittiniz !?

Edward : Bara .

Evie : Ne barı ?

Edward : Lisenin oradaki .

Evie : Bu kızlar hangi kızlar .

Edward : Queen , Isla ve Elisa .

Evie : Sen onlarla görüşüyor muydun ya ?

Edward : Ufak bir işim düştü ve aradım .

Evie : Ne işi barda gece gece ?

Edward : Bunu sonra konuşalım mı ? Okul çıkışı bir yere gidelim sana anlatacaklarım var hem de bunları konuşuruz .

Evie : İyi peki öyle olsun . Bu arada acıyor mu ?

Edward : Karşı tarafı gör diyeceğim ama o tarafa bakmasan da olur .

Evie : Kaç kişiye giriştin merak ediyorum çünkü 3 taneyi kolay alt edeceğini biliyorum .

Edward gülerek : 6 kişilerdi .

Evie : Nee !?

Edward : Bak zil çalıyor geç kalmadan gidelim .

Evie : O yaralarına pansuman yapsaydın keşke .

Edward : Önemseme geçti çoktan .

Edward ve Evie nihayetinde kendi bölümlerine gitmiş ve birbirlerinden ayrılabilmişlerdi . Lila ise kavgayı izleyince ve Edward ile Evie'nin bir köşeye gittiğini görünce takip edememişti . Bir de okulun önündeki arabanın önünde Kevin vardı . Görmesini istememişti . Kevin Lila yalnız iken arabadan inip yanına gitmiş ve onunla kısa bir selamlaşma sonrası okul çıkışında bir yere ayrılmamasını söylemişti .

TH̹̟̘̲͚E Waͬ̀r Ǫ͛̽ͬ̆͝F D̤̰̬̖̐ͅa̧rk AND Ligḩ̸̆ͤ̃ͧ͘tHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin