Aidan : Edward . Ona baksam iyi olur siz burada kalın ben hemen dönerim .
Aidan bunu der demez hızla arabaya doğru yol almış varınca da arabaya atladığı gibi oradan uzaklaşmıştı . Kızlar da eve geçip beklemeye başladılar . Bu süre içinde Evie suskun suskun oturuyordu . Alfia da zor zahmet ona bir şeyler içirmeye çalışıyordu .
En sonunda Evie konuşmaya başladı .
Evie : Benim yüzümden .
Alfia : Ne hadi ama senin suçun olmadığını kendinde biliyorsun .
Evie : O gün söyleyecekmiş emin olmak istemiş sadece . Ben fevri davrandım sonraki gün kaza oldu beni hastaneye götürdü uyandığımda yüzüne bakmadım . İyileşip okula döndüğümde göz temasından kaçındım ve ona hiçbir şey demedim benle konuşmaya çalışınca onu tersledim . Benim suçum nasıl olmuyor şimdi ?
Alfia : Ama o daha suçlu . Sana söylemeliydi böyle bir şey saklamamalıydı !
Evie : Evet ama o sır kendisini de çökertti ve ben bunu hiç düşünmedim yine ve yine kendimi düşündüm .
Alfia : Haklısın ama bahane değil . Ben sana nasıl söylediysem aynısını yapmalıydı .
Evie : Her neyse konuşmayalım bunu .
Alfia : Evet bence dinlenmelisin .
Evie : Umarım her şey yolunda gider .
Alfia : Her şey düzelecek sıkma canını .
Alfia bunu söyledikten sonra Evie'ye sıkı sıkı sarılmıştı .
...
Aidan nihayetinde Edward'ı bir bomboş ara sokakta buluyor hatta öyle bir bulma ki bu sanki Edward Aidan'ı bekliyormuşçasına ...
Edward Aidan'ın iz sürebildiğini bildiğinden ve kendisini de bulmak için uğraşacağından çok vakit kaybetmesin diye arabasını bir ara sokağa çekmiş ve beklemeye çalışmıştı . Aidan da zaten çok geçmeden onu bulup yanına gitmişti .
Edward : Vay vay vay ! Kimleri görüyorum burada .
Aidan : Ne oluyor sana Edward sorunun ne . Böyle değişik davranmandaki amaç ne !?
Edward : Ben gayet doğru davranıyorum .
Aidan : Evie'ye davranışın neydi o halde . Ayak üstü terk etmişsin kızı . Bir de barışmak için yalvarıp ettiğin zor zahmet sizin için ayarladığımız bu mekanda !
Edward : Bu benim problemim seni ilgilendirmez !
Aidan : Gayet de ilgilendiriyor !
...
Aidan nihayetinde Edward'ı bir bomboş ara sokakta buluyor hatta öyle bir bulma ki bu sanki Edward Aidan'ı bekliyormuşçasına ...
Edward Aidan'ın iz sürebildiğini bildiğinden ve kendisini de bulmak için uğraşacağından çok vakit kaybetmesin diye arabasını bir ara sokağa çekmiş ve beklemeye çalışmıştı . Aidan da zaten çok geçmeden onu bulup yanına gitmişti .
Edward : Vay vay vay ! Kimleri görüyorum burada .
Aidan : Ne oluyor sana Edward sorunun ne . Böyle değişik davranmandaki amaç ne !?
Edward : Ben gayet doğru davranıyorum .
Aidan : Evie'ye davranışın neydi o halde . Ayak üstü terk etmişsin kızı . Bir de barışmak için yalvarıp ettiğin zor zahmet sizin için ayarladığımız bu mekanda !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TH̹̟̘̲͚E Waͬ̀r Ǫ͛̽ͬ̆͝F D̤̰̬̖̐ͅa̧rk AND Ligḩ̸̆ͤ̃ͧ͘t
FantasyÖlümün eşiğinden zar zor kurtulup hafızasını kaybetmişti . Kimseyi ve hiçbir anıyı hatırlamazken yıllardır görmediği babası ile tanıştı . James ile ... Bakalım Evie'nin yeni hayatı nasıl işleyecekti . The War Of Dark and Light 6.sezon ile devam edi...