...
Edward Evieden uzaklaşıp sesin geldiği tarafa baktı . Sonra Evie'ye göz attıktan sonra oraya gitmeye karar verdi . Tam gidecekti ki Evie'nin sesini duydu .
Evie : E-edward ?
Evie tam bunu deyince anında yere doğru düşmüştü . Sebebi de açıkça belliydi . Gerçekten çok fena korkmuştu .
Edward bunu fark edince hemen hızıyla yanına gitti ve o yere düşmeden onu havada tuttu . Daha sonrasında da kucağına aldı .
Edward : Evie , iyi misin aç gözünü !?
Evieden ses seda gelmeyince Edward doğrudan ormandan çıktı . Böyle bir salaklık yaptığı için tabi kendine içinden küfürler saydırmaktaydı .
Kısa sürede hızlıca eve vardılar . Edward'ın evi . Annesinin olmadığı okula yakın bir ev . Annesi benden uzak okula yakın olsun diye onun için aldığı bir ev ...
...
Edward kapıyı açıp hızla Evie kucağında içeri girdi ve yatak odasına çıkarıp yatağa yatırdı . Daha sonrasında da saatlerce başında uyanmasını bekledi . Bu süre zarfında kendi de öğrendiği şeyleri ve neden Evie'yi bu kadar korkuttuğunu ince ayrıntılarıyla eksiksiz , kesintisiz düşündü .
Peki ya Edward ne öğrenmişti ?
...
FLASHBACK
Edward okulların başlamasına yakın bayağı bir değişmişti . Bunun sebebi de güçlerinden kaynaklıydı .
Zamanla güçleri değişiyor gibi hissetmiş ve geceleri sürekli uykusundan uyanmaktaydı . Bunu pek sorun etmemeye başlamıştı ama son olanlar sonucu artık annesine söylemeye karar vermişti .
Tabi günlerden Evie'yi bir çocukla dip dibe gördüğü günden bir gün önceki gece yarısı idi .
Elizabeth eve geldiğinde Edward'ı görmüştü . Aslında onu burada görmeyi beklemiyordu sonuçta artık Edward üniversite için üniversiteye yakın bir evde oturuyordu .
Kapıdan içeri girip Edward'a şaşkınca burada ne işi olduğunu sordu . Edward da anında konuya girmişti tabi .
Salon koltuklarına oturup başladılar konuşmaya .
Edward : Seninle konuşmam gerekli .
Elizabeth : Evet orasını anladım zaten ! Yine ne oldu Edward gecenin bir köründe neden buradasın yarın okulun yok mu senin ?
Edward : Var . Keyfimden gelmedim herhalde !
Elizabeth : Ne olduğunu anlat .
Edward : Uzun zamandır olan bir şey var .
Elizabeth : Anlamıyorum seni Edward .
Edward : Bana bir şeyler oluyor , geceleri bir anda uyanıyorum kendimi değişik hissediyorum güçlerim değişiyor gibi geliyor özellikle geceleri daha da fazla efor sarf ediyorum içimde çıkmayı bekleyen bir şey var gibi .
Elizabeth : Ah güçlerin gelişiyor .
Edward : Ne demek istiyorsun .
Elizabeth : Baban ...
Edward : Ne olmuş babama !?
Elizabeth : Güçler zamanla kullanılmadıkça kendisi açığa çıkmak için çabalar bu birinci olasılık . İkinci olasılık ise senin geride kilitli halde bıraktığın babandan gelen güçler . Onlar kendini ön plana atmak için uğraşıyor olabilir .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TH̹̟̘̲͚E Waͬ̀r Ǫ͛̽ͬ̆͝F D̤̰̬̖̐ͅa̧rk AND Ligḩ̸̆ͤ̃ͧ͘t
FantasiÖlümün eşiğinden zar zor kurtulup hafızasını kaybetmişti . Kimseyi ve hiçbir anıyı hatırlamazken yıllardır görmediği babası ile tanıştı . James ile ... Bakalım Evie'nin yeni hayatı nasıl işleyecekti . The War Of Dark and Light 6.sezon ile devam edi...