♪♫••..❤..••♫♪ İLKBAHAR PİKNİĞİ ♪♫••..❤..••♫♪
𝙿𝙸̇𝙺𝙽𝙸̇𝙺
...
...
Herkes piknik yerine en sonunda ulaşmışlardı . Kızlar örtüleri serip piknik çantalarını boşaltırken erkeklerde hamak ve salıncak kuruyordu . Bir yandan da konuşuyorlardı .
Bir planları var gibiydi . Erkekler topluca kızlarla ilgili bir şeyler yapmayı planlıyorlardı . Bunun ne olduğunun kokusu çok yakında çıkardı da neyse .
Kızlara dönmek gerekirse hepsi başka bir işle uğraşmaktaydı . Kimisi bardakları diziyor kimisi tabaklara yiyecek koyuyor kimisi içecekleri diziyor kimisi de yiyeceklerin tadına bakıyordu .
Bir 25-30 dakika sonra en sonunda her şey hazırdı . Aidan , Taehyung ve Lynx salıncağı ağaca asar iken Livian da ipleri bağlamaktaydı . Edward ile Jimin ise hamağı yapmaya çalışıyorlardı . Onlara yardıma ise Sky gitmişti . Üçü de hamağı halledince onların da işleri bitmişti .
Kızlar onları çağırınca kızların yanına gittiler ve oturdular .
...
Yarım saat ve bir saat kadar konuşa konuşa ve güle güle yemeklerini yemişlerdi . Yemekler bitince kimisi voleybol oynamaya dağılmış kimisi hamağın oralara gitmişti .
...
Geldikleri yerde bir de göl bulunuyordu . Minik bir göldü . Orasını seyretmek de güzeldi .
...
(Sevgili Aktiviteleri)
Herkes kendi eğlencesi ile uğraşırken Evie de oturmuş etrafla uğraşıyordu . Çöpleri bir poşete topluyordu . Artıkları etraftaki hayvanlara vermek için bir kenara ayırıyordu . Dokunulmamış yiyecekleri de tekrar kaplıyordu ki en sonunda onun ve kendinin yalnızlığına dayanamayan Edward yanında bitivermişti .
...
(Mina - Jimin)
Mina ile Jimin yemekten sonra yediklerini eritmek adına ve eğlence için dans etmeye karar vermişlerdi . İkisi de kalkıp çimin üzerine geçtiler . Müziği de açarak dans ettiler . Bu sırada tabi şarkılar sürekli farklı tonlara kayıyordu . Gelen bazı şarkılar pop bazı şarkılar rock bazıları rap bazıları da romens havada oluyordu . Onlar böyle dans ederlerken diğerleri de başka işlerle meşgullerdi .
...
(Lynx - Amor)
Lynx ve Amor'un bunu yapmadan günlerini geçiremeyeceği güzel bir aktiviteleri vardı . Bu tabi ki de herkesten uzak köşede sadece ikisi varken Lynx'in gitarı çalması ve Amor'un da bu güzel müziği dinlemesi idi . Tabi zaman Lynx çalışıyor bazen de Amor'a çalmayı öğretiyordu . Hatta Lynx çalıyor söylüyor veya Lynx çalıyor Amor söylüyordu . Olmazsa olmaz bu aktivitelerini bugün burada da gerçekleştiriyorlardı .
Lynx gitarın akorlarını yapınca birkaç nota çaldı . Daha sonra da Amor'a dönerek sordu :
Lynx : Denemek ister misin ?
Amor : Tabi olur ama düzgün çalabilir miyim bilemiyorum .
Lynx : Denemeden bilemezsin .
Lynx gitarı Amor'a verdi ve Amor da çalmayı denedi . Tek bildiği notaların yeri falan gibisinden hafıza bilgileriydi . Aklında hiçbir müziğin notası yoktu ki .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TH̹̟̘̲͚E Waͬ̀r Ǫ͛̽ͬ̆͝F D̤̰̬̖̐ͅa̧rk AND Ligḩ̸̆ͤ̃ͧ͘t
FantasiÖlümün eşiğinden zar zor kurtulup hafızasını kaybetmişti . Kimseyi ve hiçbir anıyı hatırlamazken yıllardır görmediği babası ile tanıştı . James ile ... Bakalım Evie'nin yeni hayatı nasıl işleyecekti . The War Of Dark and Light 6.sezon ile devam edi...