...
Sam: Elimizde pek bir şarkı yok . Bir tanesini kendimiz yazmayı planlıyoruz.
Zack : 3 şarkı olacak kalanları mp3'ten ya da bizim sözsüz müziklerden oluşacak .
Jack : Kısacası 3 sözlü şarkımız var ikisi bilindik olsun diğerini de biz yazalım diyoruz .
Evie : Evet güzel olur .
Zack : Bu yüzden şimdi ben ezgi ararken sizde bir şeyler yazmaya çalışın diyorum.
Evie : Söz mü yazalım ?
Zack : Evet aklına her ne geliyorsa onu .
Evie onaylayınca Zack herkese kağıt dağıtıp ellerine de kalem tutuşturdu . Daha sonra kendisi de gitarın başına geçip akortlarıyla uğraşmaya başladı.
...
Evie bir şeyler yazıp silerken sonrasında aklına bir şey gelmişti . Söz yazmaya çalışırken aklı bir anda başkasına kaymıştı . Edward'a!..
Aklında Edward ve yaptıkları gezinirken elinde de kalemi tutuyordu ve kâğıda bir şeyler yazmaya çalışıyordu.
Yanlışlıkla , bir anda gelen ilhamla birkaç şarkı sözü yazmıştı . Yazımı bitince ritim tutarak sözleri okumaya başladı.
Bu sırada çoktan herkes yazdıklarını karşılaştırmıştı bile . Üçünü karıştırıp ortak bir şarkı çıkarmayı denerlerken nihayetinde Evie akıllarına gelmiş ve onun yanına gitmişlerdi .
Onlar gelir gelmez Evie sözleri katlayıp ortadan yok etmişti .
Zack : Ee elle tutulur bir şey yok mu ?
Evie : Pek bir şey yok üzgünüm.
Jack : Belki de bizde bakmalıyız .
Evie : Hayır bence vaktinizi bu kağıtla harcamayın . Ee nereler kaldı , nereleri yazamadın ?
Zack : İşte şuanki sözler daha birkaç sözü daha eksik eğer buralara gelecek sözler bulursak okeyiz ve ve sonrasında hemen ezgiye geçeriz.
Evie sözlere baktı ve daha sonrasında aklında gezintiye çıktı . Birkaç yere uydurmuş olduğu sözleri gruba söylemeye başladı. Grup birkaçını güzel bul iş ve oralara Evie'nin sözlerini yazmışlardı. Kısa bir tartışma adına nihayet şarkı taslağı hazırdı . Kısa dinlenme ve bir şeyler içme sonrası şarkının melodisine bakacaklardı .
Grup sahneden inip boş bir masaya oturdu ve Ambar kısa sürede içecek siparişlerini almaya yanlarına gitti
Ambar : Ee ne içer meşhur grubumuz ?
Zack : Bence hepimizi zaten biliyorsun .
Ambar : Ah evet sadece görev icabı. O zaman siparişleriz hemen geliyor .
Ambar bunu diyerek siparişleri götürmeye gitti . Kısa bir süre içinde elinde tepsi ve içinde içecekler ile geri döndü.
Herkes içeceğini alıp önüne çekti. Görünüşe göre Sam ile Evie'mizin içecek seçimleri çok benzerdi hatta aynıydı .
İçecekle ilerlerken bir yandan da ko üşüyorlardı ve nihayet konu o akşamki ko sere gelmişti . Evie bir anda gördüğü bir şey ile dışarı fırlamıştı . İşte grup bunun sebebini merak ediyordu ve Jack o malum soruyu sormuştu .
Jack : Ya bu arada sen o gün hemen nereye kayboldun en son koşarak dışarı fırladığını görmüştüm .
Evie: Ee ufak bir sorun oluştu o yüzden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TH̹̟̘̲͚E Waͬ̀r Ǫ͛̽ͬ̆͝F D̤̰̬̖̐ͅa̧rk AND Ligḩ̸̆ͤ̃ͧ͘t
Viễn tưởngÖlümün eşiğinden zar zor kurtulup hafızasını kaybetmişti . Kimseyi ve hiçbir anıyı hatırlamazken yıllardır görmediği babası ile tanıştı . James ile ... Bakalım Evie'nin yeni hayatı nasıl işleyecekti . The War Of Dark and Light 6.sezon ile devam edi...