Bölüm 112

7 4 1
                                    

...

Gittikleri barda fazla insan yoktu . O yüzden o kadar gürültülü ve kafa yoracak bir yere benzemiyordu.

Aidan : Ee ne içersin?


Alfia : Sadece soda .

Aidan : Pekalaa abartılı sodan az sonra geliyorr.


Alfia : Sade !

Aidan : Hadii ama . Burada su bile çiçekli böcekli.

Alfia : Sanırım buradan pek hoşnut kalmayacağım.

Aidan : Ah , ön yargıya kapılma hemen ! Az sonra geliyorum .

Diyerek Alfia'nın omzunu sıvazlayarak içecek siparişi için tezgaha doğru gitti . Masada yalnız kalan Alfia da derin ve saçma sapan kuruntu ve düşüncelere dalmışken barda ona doğru bakan bir çift göz fark etmisti. Bakışları çok keskin bu kişi de kimdi böyle. Alfia kafasını kaldırıp çocuğa bile bakmadan umursamayarak aynı pozisyonunu korumuştu. Daha sonra keskin bakışlı çocuk yanında belirince birden kafasını kaldırıp bakmıştı ki göz göze gelmişlerdi. Bu çocuk da kimdi böyle?

Alfia : Bir sorun mu var ?

??? : H-hayır . Sadece ... teksin galiba .

Alfia : Afedersin ! Sen de kimsin böyle?

??? Ah, üzgünüm. Kendimi tanıtmayı unuttum . Ben Kevin .

Hepimizin bildiği/tahmin ettiği Kevin mıydı bu yoksa ? Ta kendisi . Ama hiç birbirini görmeyen masum köylüler daha yeni tanışmaktaydılar ..

...

Alfia : Pekala . Ne istiyorsun ?


Kevin : Sana eşlik etmeyi , tabi sorun olmazsa .

Alfia : Üzgünüm yalnız değilim .

O sırada elinde içeceklerle gelmiş olan Aidan ile göz göze gelmişlerdi.

Aidan : Bu da ne demek oluyor !?


Alfia arkasını dönüp Aidan'ın geldiğini görünce : Yok bir şey arkadaş sadece yalnızım sanıp kontrol etmeye gelmiş .

Kevin : Buralar yalnız kızlara göre bir yer değil dikkat et kendine .

Bunu dedikten sonra Aidan dişlerini sıkarak Kevin'a bakmış ve yumruk atmamak ve onu dayak manyağı yapmamak için zor tutuyordu kendini . Ama bu Kevin'ın umrunda bile değildi. Tek umursadığı o anda Alfia gibi duruyordu .


Kevin Aidan'a dik dik bakmış ve Alfiaya son bir şey demişti.

Kevin : Maalesef şimdi gitmeliyim ama buraya daha sık gelmek lazım. ( Bunu demiş ve Alfia'nın gözüne gelen bir tutam gri saçını parmağıyla arkaya doğru düzeltmişti .)

Ardından bu son hareketiyle Aidan'ı çığırından çıkarmayı başarmış olan Kevin Aidan'ın ilk yumruğunu da yüzüne yemiş oldu ama tabii öylece beklemeyecekti . Bu yumruk kavgayı başlatmada yeterli kozdu . Tam şiddetli kavga çıkıyordu ki Alfia hzıla ikisinin arasına girdi .

Alfia : Hey yeter ! Ne yaptığınızı sanıyorsunuz siz . Aidan sakin ol ve sen şimdi buradan defolup git ya da dur biz gidiyoruz buranın havası baya bir bozdu çünkü !

Alfia bunu söyler söylemez Aidan'ı das tuttuğu gibi dışarı sürükledi . Kevin da arkalarından bakmakla yetinmiş ve arıca Alfia'nın sert duruşu ile son söylediği sözlerden bayağı bir etkilenmişti . Üzerindeki etki geçer geçmez de barı aynı Aldan çifti gibi terk etti .

TH̹̟̘̲͚E Waͬ̀r Ǫ͛̽ͬ̆͝F D̤̰̬̖̐ͅa̧rk AND Ligḩ̸̆ͤ̃ͧ͘tHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin