...
Herkes evde ve ikindi vakti olmak üzere iken kara kara da düşünüyorlardı . Daha sonra gitmeye karar vermişlerdi . Üçü de hazırlanıp görevlilerin olmadığı bir taraftan evin dışına çıkacaklardı .Tam çıkacaklarken bir anda laptopun postasına bir mesaj düşmüş idi .
Evie laptopu alıp hızla baktığında mesajın Sandra'dan geldiğini görmüş idi . Nasıl yani !??
...
Bu bir fotoğraf idi . Babasının fotoğrafı . Mesaj olarak da şu yazıyordu : '' Tik tak ... Zaman daralıyor ya gelirsin ya gelirsin ;) Ya da babanın işini bitirsek mi ? '' Sandra'nın attığı fotoğrafta babaları evin içinde idi . Steve'yi gözetleyen adam onu köşe bucak takip ettiğinden ele geçirmesi an meselesiydi .
Evie gerçekten de bunu yapmalıydı . Okulun oraya gitmeleri şarttı ama ondan önce birilerine ihtiyaçları vardı . Aslında bu birileri sürpriz yumurtadan çıkmış gibilerdi .
Emily de Jackson'un nosu olduğundan ve Emily de telefon olduğundan Jackson'u aramışlar Jackson babasına bir şey çaktırmadan Evielere gelmiş idi . Ama tabi ki de hala azlardı . Böyle bir şey olacağını diğerleri duysa hiç beklemeden gelirlerdi ama haberleri yoktu . Ellerinde ne bir telefon numarası ne de bir e-posta vardı .
Bu sırada Evie ve Alfia'nın aklına parlak bir fikir geldi . Eski telefonların sim kartına ulaşmak ! Mutlaka babaları onları saklamış olmalı çünkü her şey durulanınca kızlar yeni bir telefona sahip olacaklar ve telefonun içinde de arkadaşlarının numaraları olmalı . Bu yüzden Steve evin bir köşesine bu sim kartlarını koymuş olmalı . Kendi yaşadığı yere götürecek hali yok ya !
Emily ile tüm gizli ve akla gelemeyecek yere baktıktan sonra en sonunda gizli bir köşeden iki tane sim kartı çıkmış idi . Geriye tek kalan şey sim kartına uygun telefon bulmak idi . Jessica ve Emily'in telefonları uymuyordu . Bu yüzden kapıdakilere sormalıydılar . Bu yüzden bunun için Emily gitti . Emily görevlilere sim kartının kendisine ait olduğunu söyleyerek uyan bir telefon var mı diye sordu . Şanslarına görevlilerden birinin telefonu sim kartlar için uygundu .
Emily birkaç dakikalığına telefonu alarak eve gitti . Sim kartlarını değiştirdikten sonra telefonu tekrardan açtı . Bu sim kart Alfia'ya aitti . Alfia telefonu kaptığı gibi yapacağını yaptı . Anında Aidan'ı aradı .
Arıyor...
Aidan telefonu 3. çalışında açtı. Telefonda Alfia'yı beklemeyen Aidan fazlasıyla şaşırmıştı.
Alfia : Aidan. Naber :)?
Aidan : Alo. Alfia? Sensin ! Ama nasıl?
Alfia : Şaşırdın değil mi? Beni beklemiyordun.
Aidan : Tam üstüne bastın. Ama ondan önce cevap ver bakalım. Telefonunu bu sefer nasıl bir plan ile geri aldın?
Alfia : Ah, bilmiyor musun? Bizim telefonlarımız yok. Yani en azından buraya geldiğimizden beri.
Aidan : Nasıl yani? Bir dakika, anlamadım. Detaylı anlat!
Alfia : Evet, babamız aldı. Ve telefonları yok etti. Hatları da içinden alıp bizden biraz uzağa sakladı. Yerini bilmediğimiz, bizim bulamayacağımız bir yere koymuştur muhtemelen. Ama
Emily bulduğu için şanslıyız .
Aidan : Vay canına! Konuşmayalı bayağı oldu ve ben seni özledim. Nerede buluşuyoruz güzelim :)?
Alfia : Haha ! Üzgünüm. Bu sefer durum ciddi ! Acilen sana konum atacağım yere gelmen ve bizimkilerden gelebilecek olan herkesi de yanında getirmeni istiyorum.
Aidan : Aov... Bir şey mi oldu?
Alfia : Anlatacağım.
Birbirleriyle anlaşmış ve telefonu kapamışlardı. Bundan sonrası Aidan 'a kalmıştı.
...
Aidan Alfia ile telefon konuşmasını sonlandırınca ekibin yanına geri döndü . Evet ekibinin yanına döndü çünkü bunlar Aldvin , Isla ve James dışında bir kafe de takılıyorlardı . Aidan'ı Alfia arayınca masadan kalkıp konuşmaya gitmişti .
Aidan ekibe gitmeleri gerektiğini söyleyip kaldırdı . Herkes ona sorar gözlerle bakarken Aidan yolda bildiği kadarı ile birkaç şeyi anlattı .
Konuma geldiklerinde Edward herkesi durdurdu .
Edward : Durun pat diye giremeyiz güvenlik almaz .
Queen : Ne alaka ya bu şimdi .
Onlar eve yakın bir yerde böyle konuşur iken camdan Alfia onları görmüş idi . Emily'e işaret çaktı ve Emily de evin arka tarafına gitti . Alfia da Aidan'a mesaj gönderdi .
Alfia : Evin arkasına dolaşın Emily sizi karşılar .
Alfia bunu yazdıktan sonra sim kartını falan çıkarıp izini kaybettirince evden çıkıp güvenliğin yanına ilerledi . Telefonu vererek tüm güvenlikleri oyalarlarken diğerleri de evin arka tarafına geçmiş idi .
Emily onları içeri sokarak kendisi de arkalarından geldi . Herkes Evie ile Alfia'ya sorarca bakarken Alfia konuya girmiş her şeyden bahsetmişti . Daha sonra tabi Edward anında ayaklanıp kabul etmediğini ,böyle bir şey yapamayacaklarını söylemişti . Alfia o zaman sen bu işin dışında kalabilirsin gibisinden laf atınca susmaya karar vermiş idi .
Daha sonra yapılabilecekleri düşünürlerken zaman gelmiş idi . Şimdi okula gitmeliydiler . Yolda planın üstünden tekrar geçerlerdi . Yolda Jackson babası Stefan'ı arayıp durumu anlatmış idi . Stefan da doğrudan Steve'in kaldığı yere gitmiş idi . Stefan Steve'yi onu izleyen adamdan kurtaracak diğerleri de Sandra'yı halledeceklerdi . Sandra tabi ki de yalnız gelmeyi düşünmüyordu . 2 tane sürgün edilmiş grup ile okulun yanındaki alanda Evie'nin gelmesini bekliyor idi .
Evie ile diğerleri evin arka tarafından çıktılar ve yolda planın üzerinden tekrar geçtiler . Daha sonra da son sokakta durdular . Evie dışında kimse sokağı geçmemeliydi . Evie yalnız yüzleşecekti . Tabi Evie'ye doğru bir eğilim gerçekleşirse arkada saklanalar anında duruma müdahale edecekti .
Evie yola devam etti . Edward tutmaya çalışmıştı ama nafile . Sonuç başarısızlık ...
...
Sandra : Sonunda gelebildin . Gözüm yollarda kalmıştı . Babana canından daha çok değer verdiğini bilmiyordum . Hatta dünyadan !!!
Yine Sandra : Aman neyse işte buradasın yolumuza bakalım . Ve görünüşe göre de teksin .
Evie : ne istiyorsun ?
Sandra : Seni ve güçlerini .
Sandra bunu diyerek elinden bir kara büyü çıkarmış idi . Daha sonra iki adamına işaret verdi . İki adam Evie'ye doğru ilerlemeye başladı . Sandra Evie'nin şuan güçsüzleştiğini biliyordu . Çünkü güneşin batmasına çok az zaman vardı .
Evie ileriki zamanlar için güçlerini saklamalıydı . Bu yüzden bir iki adım gerilemiş onlardan uzaklaşmaya çalışmıştı .
Sandra : Nereye , bir yere mi gitmeye çalışıyorsun yoksa ? Bence şansını zorlama geri dönüşün yok ! Tek olduğuna göre de sana yardım edebilecek birileri de yok .
Alfia : İşte o konuda yanılıyorsun !
Sandra : Sen !!
Alfia : Ya ben . İkizimi tek bırakacak değildim . Bu kadar aptal olma ailemizin yüz karası . Herkes zekiyken sen biraz basit kalmışsın .
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TH̹̟̘̲͚E Waͬ̀r Ǫ͛̽ͬ̆͝F D̤̰̬̖̐ͅa̧rk AND Ligḩ̸̆ͤ̃ͧ͘t
FantasiÖlümün eşiğinden zar zor kurtulup hafızasını kaybetmişti . Kimseyi ve hiçbir anıyı hatırlamazken yıllardır görmediği babası ile tanıştı . James ile ... Bakalım Evie'nin yeni hayatı nasıl işleyecekti . The War Of Dark and Light 6.sezon ile devam edi...