Bölüm 131

5 4 1
                                    


...

Kevin gittikten sonra :


Alfia yerdeki Aidan'ı kaldırıp iyi olup olmadığını sormuştu . Kendini aşağılanmış hisseden Aidan da buna ters tepki verince Alfia ile araları biraz bozulmuş gibiydi .


Alfia : İyi misin?

Aidan : Bu da ne demek oluyor şimdi ! Öylece gelip sana yavsamasına izin mi verdin !?


Alfia : Sen neden bahsediyorsun ?

Aidan : O sana yiyecek gibi bakarken sen hiç bir şey yapmayıp öylece gitmesine izin verdin !


Alfia : Saçmalamayı bırak. Ya ne yapsaydım ? Olay çıkmasına izin veremezdim . Özellikle bu gece. Çünkü Elisa bir olayı daha kaldırabilecek durumda değil !

Aidan : Ben pek öyle düşünmüyorum ama ..


Alfia : Anlaşıldı. Ne desem boşuna. Yine de kendi bildiğini okuyacaksın sanırım?

Aidan : Sadece gördüklerimi söylüyorum.


Alfia : Pekala . Daha çok şey görmeden geceyi burada bitirmeye ne dersin !?

Aidan : Tamam . Sen nasıl istersen !!


İkisi de birbirine küsmüş gibiydi ve herkes birden evlerine dağıldılar .

...

Bu bar gecesi de böyle sonlanmıştı . Herkes evlerine dağıldı ve günlerini biraz dinlenerek sonlandırdı . Alfia nihayet okuldan mezun olmuş yani lise belgesini alabilmişti artık daha rahattı ve en önemlisi okula gitmeyecekti !

Okul demişken Evie de evden çıkamadığından üniversite işini boşlamıştı . Bu boşlama sonucunda Evie biraz olsun düşünme vakti bulabilmişti . Neyi mi ? Tabii ki de neden üniversite okuduğunu ve madem okuyorsa neden o bölümde okuduğunu . Bunun sonucunda biraz kararsız kalmış ve gerçekten de içi içini kemirmeye başlamıştı .  Sınavlar en geç bir aya başlar ve biterdi o ise hiç bir arkadaşından not falan istememişti ayriyetten zaten kendisinin ders çalışma isteği yoktu .

Böyle düşünceler arkasından birkaç düşünceyi daha beraberinde getirdi . 

Günler böyle geçip gitti . Nasıl derseniz eğer düşünerek , çalışarak , ileride hayatları için savunmada ustalaşarak , eden çok gerekmedikçe çıkmayarak , yeni güçleri deneyip keşfederek ve dahası ...

Başka yeni bir günün sabahında her zamanki gibi Evie kahvaltı hazırlamaya mutfağa gitmişti . Kahveyi makinesine koyunca kahvaltıyı hazırlamaya başladı .   Edward da her zamanki gibi uyuklama moodunda idi .

...

Her şey çok iyi gidiyordu . Kahvaltı neredeyse hazırdı . Evie bıçak ve tahtayı kahvaltılık kesmek için hazırladı . Tabi daha başlayamadan kahve makinasına bakmalıydı çünkü kahve olmuştu . Kahve makinesini kapattı sonra da raftan bardak almak için uzandı . Bu sırada bir eli de tezgahı tutuyordu . (Boy yoksunluğu is loading ! ;) )

...

Göründüğü üzere her şey normaldi . Peki ya Hailey ? Hailey Evie ile Edward'ın izini bulmuştu . Bu iz sürme işini yakın zamanda ustalık derecesinde öğrenmişti . Evet gittiği yerden boş dönmemişti ! Güçlerini çok amaçlı kullanmayı , daha becerili dövüşmeyi , iz sürmeyi , iz saklamayı ve daha bir çok şeyi öğrenmişti neredeyse ... Sandra en başından beri iyi bir asker yetiştiriyormuş meğerse .

TH̹̟̘̲͚E Waͬ̀r Ǫ͛̽ͬ̆͝F D̤̰̬̖̐ͅa̧rk AND Ligḩ̸̆ͤ̃ͧ͘tHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin