Bölüm 108

7 4 1
                                    




...

Evie gitmek için arkasına dönüp adımını atmıştı ki Edward bileğinden yakaladı ve onu durdurdu . Daha sonrasında da "Geliyorum." Diyerek Evie'nin yanında durdu . Daha sonrasında da birlikte grubun yanına gittiler .

Evie ile bir erkeğin geldiğini gören ekip dikkatlerini onların üstüne verdiler.

Evie : Merhabalar .

Jack: Bu da kim ?

Edward : Edward .

Sam: Yoksa şarkıyı yazdığın şahıs mı ?

Silvia : Sam!

Edward Sam'in dediklerini duyunca biraz şaşırmıştı. Şarkı Evie tarafından mi yazılmıştı ve kendisi için mi yazılmıştı.

...


Edward tam dalıp gidecekken Evie Edward'ın dikkatini kendine çekmeye başarmış ve ekibin yanına onu da oturtup yanına oturmuştu .

Daha sonra Edward ekip üyeleri ile tanışmıştı. Silvia'nın Zack'in sevgilisi olduğunu öğrenince o günkü sarılmayı gördükten sonra ki kıskanmasının saçma bir şey olduğunu anlamıştı .

Sam: Ee şimdi siz sevgili misiniz?

Evie sessiz kalmıştı ama Edward Evie'nin sessizliği kendi sesi ile bozdu .

Edward : Evet sevgiliyiz!

Bunu diyerek Evie'yi gülümsemiş diğerlerine de samimiyetsizce tebessüm etmişti .

Lila ise bunları uzaktan izliyordu . Silvia tuvalete makyaj tazelemeye gideceğini söyliyerek Evie'yi de yanına alıp ayağa kalktı . Kızlar tuvalete giderken diğer erkekler de konuşmaya dalmıştı . Lila fırsat bulunca Edward'ı el işareti yaptı ve yanına çağırdı . Daha sonrasında da Edward bir bahane bularak Lila'nın yanına gitti .

Edward : Bir şeyler alıp geleceğim .

Edward bunu diyerek anında Lila'nın yanına gitmişti .

Edward : Ne istiyorsun?

Lila : İnsan önce bir selam verir .

Edward : Ee söyle yine neyi yanlış yaptın diyeceksin acaba.

Lila : Senin ne kadar oyunu gerçekçi oynadığını diyorum.   Bu kadarına gerek yok o inansa yeter sen değil! Kaptırıyorsun kendini .

Edward : Sen buna nerden kapıldın acaba ?

Lila: Çok belli oluyor .

...

Evie dönerken Edward hemen fark edip içecek kısmına ilerleyip içecek aldı ve masaya geri döndü.  Aldiği içeceklerden biti Evie içindi . Evie'nin en sevdiği içecek .

Edward Evie'nin önüne içeceği sürünce Evie şaşırmıştı . İstemediği halde böyle br jest beklemiyordu.

Böyle konuşmalar ile nihayet gün sonlanmışrı.  Sahnede bitmiş Ambar parasını / maaşını almış.  Grup sahne ücretlerini alıp paylaşmışlardı.

Bu sayede artık Ambar istediği eve taşınabilecekti. Evie de onunla gidebilirdi ama bundan önce Evie yurttan ayrılmalı ve onunla konuşacak Steve ile karşı karşıya kalacaktı.

...

Sabah olduğunda Evie okula giderken yurt görevlisiyle konuşup kaydını sildiydi. Ambar o gün eşyaları rahat toplayabilmek adına okula gitmedi .

TH̹̟̘̲͚E Waͬ̀r Ǫ͛̽ͬ̆͝F D̤̰̬̖̐ͅa̧rk AND Ligḩ̸̆ͤ̃ͧ͘tHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin