Yazarlardan NOT

12 12 2
                                    

...

Hepinize bu hikaye ile tekrardan merhaba .

İlk upuzun serüvenimiz ve en çok bizi etkileyen ve kendini sevdiren bu kitap...

Size söyleyeceklerimiz var !

1.) Bu hikayenin devam kitabı niteliğinde olacak son özel bölümüne ,4.özel bölüm, bölümler 2-3 hafta da bir çarşamba günü gelecek olup bölümler üçer biner kelime olacaktır . 

NOT : Bölüm 1 : 3000

Bölüm 2 : 3500 kelimededir

Bölüm 3 ise hala yazılıyor . 

Bu yüzden bölümler diğer kitaptaki gibi her hafta gelmeyecek . 



2.) İnstagram hesabı hala kullanılmakta bu yüzden takip edebilirsiniz .

- Regall_academy

3.) Regal academy 5 hakkında . 

Şuan yazmayı hiç düşünmüyoruz . Ayrıca pek konu da çıkmaz ve karakterlerimiz de fazla büyüdüğünden gelse bile muhtemelen son sezon olup kısa biter . (Evlilik mevlilik saçma klişeler de yaşanacaktır tabi ki de)

Buna rağmen çok istenirse belki bir ihtimal ikna olur da yazarız . 

Ama biliyorsunuz öncelik her zaman dersler olmalı .

4.)TWODAL İÇİN

Evie ve edward için tüm bölümlerden evard sahneleri alıp birleştirdik buna özel bölüm gelecek . 

Peki bu çiftler dışında istediğiniz bir çift var mı kısa süre için de o çift de gelebilir . 

5.) Yazdığımız hikayeler hakkında .

EN ÖNEMLİ OLABİLİR BURASI .

Şöyle diyelim . Emek verip birsürü bölümden oluşan ve sizi etkileyen , çok sevdiğiniz ayrıca birçok kişinin de okuduğu bir kitap düşünelim . Bir okur gelip sizin bu kitabınızda birkaç şeyi beğenip ve kitabınızın konusundan esinlenip kendi kitabını oluştursa ?

Biz buna üzülüyoruz , kırılıyoruz en çok da sinir oluyoruz .

LÜTFEN EMEK HIRSIZLIĞI YAPMAYIN . 

ÖZELLİKLE THE WAR OF DARK AND LIGHT İÇİN !

Kitabın her şeyi tamamen öznel ve kurgu.

YAZILIRKEN BİR ESİNLENME YAŞANMADI . HİÇBİR KİTAP YA DA OLAYIN KOPYASI DEĞİL .

Bu yüzden bu kitap üzerine daha çok düşüyoruz .

KİTABIN İÇİNDE YER ALMIŞ OLABİLİRSİNİZ KİTABIN KARAKTERİ OLABİLİRSİNİZ VEYA SADECE OKURSUNUZDUR FARK ETMEZ LÜTFEN SADECE OKUYUN ! Daha ilersine geçmeyin . Geçecekseniz oy kullanıp yorum atabilirsiniz :)

Kitabımızın konusunu oluşturan NEXO kavramı ise tamamen akıldan üretilmiş bir kelimedir . Anlamı bilinmiyor varsa bile kesinlikle bakılmadı . Bir anda ilham ile akla yerleşen bir kelime .

BEN (EDA NUR) Konuları yazdığım bir günlüğüm var . Kitap konuları .

Aklıma geldikçe not ediyorum ki unutmayayım ya da hikaye yazmak isteyip konu bulamazsam diye bakayım gibisinden . 

Twodal aslında önceden daha bir bambaşkaydı ve tabi ki de katılımlı olmayacaktı . Nexo ise kitabın ana konusu idi . Bir güneş nexosu olacak karanlık taraftaki herkes kötü olacak güneş nexosunu isteyecekler güneş nexosu kendini biliyor ve çok güçlü yandaşları ise sadece koruma nexosu olacak ve hiçbir işlevi olmayacak böyle savaşı kazanmaya çalışacaklar vesaire gibi bir konu idi ama biz bunu katılımlı yapınca katılımcılara göre uyarlayıp biraz çocuksuya bağladık ve insanlar ya tamamen iyi ya da tamamen kötü uyarlamasına yöneltik . Karanlık öğrencileri kötü değil sadece yapı gerekleri agrasif ve birçok kötü şeyden zevk alan türden , umursamaz gibi bad boy/girl tarzı . Çocuklar dışı hikayede olan yetişkinler ise ya iyi ya da kötü olarak tasarlandı . 

Örneğin sonradan yazılmış olan Sandra geçmişte de kötü idi ve abisinin/kardeşinin tüm ailesini yok etmeye çalışmıştı güneşten de nefret ediyordu karanlığı genişletmek için uğraşıyordu . Zaman geçti ana kız karakterimiz olan güneş nexosunun yaşadığını öğrenince planına kaldığı yerden devam etti . 

YANİ DEMEK İSTEDİĞİM/İSTEDİĞİMİZ 

BİZ BUNU ÖNCEDEN UZUN UZADIYA PLANLAYIP KATILIMCILARA GÖRE DE ŞEKİLLENDİRDİYSEK VE TAMAMEN KENDİ KURGUMUZ İSE BU SADECE BİZE AİT DEMEKTİR !

Kırmak gücendirmek istemeyiz ama olan bu . Hiçbir şekilde tek bir detayını başka hikayede KOPYA olarak fark etmek istemiyoruz .

BAKIN 1 TANE GÖRDÜK . ŞUAN SADECE KARAKTER TANITIMLARI VAR EĞER Kİ KİTAP BAŞLARSA KİTABIN GİDİŞATINA GÖRE BAKARIZ benzerlik çok ya da az  fark etmez gerçekten varsa şikayet üstüne şikayet yaparız . Artık hesap mı kapanır, hikaye mi silinir bilemeyiz . 

Anlayacağınızı düşünüyorum çünkü herkes burada kitaplarına önem veriyor ve kimse çalınmasını istemez .

6. TWODAL İLE İLGİLİ 

Özel bölüm 4 artık son özel bölümümüz olacak . Tamamen işte gerçekten burada bitirilmeliydi diyeceğiniz bir şey olacak . 

(Evlilik ve bebekten uzak ama güzel bir son)

EVARDA özel bir bölüm olacak .

Spoiler olarak üniversite de geçecek .

DEVAMI DA ilk bölümümüzde saklı !

...

----****----- AKLIMIZA GELDİKÇE YAZAR VE BU BÖLÜMÜ GÜNCELLERİZ ŞİMDİLİK DEMEK İSTEDİKLERİMİZ BU KADARDI . KİTAPLARIMIZI OKUDUĞUNUZ İÇİN AYRI AYRI TEŞEKKÜR EDERİZ :) ----***-----

TH̹̟̘̲͚E Waͬ̀r Ǫ͛̽ͬ̆͝F D̤̰̬̖̐ͅa̧rk AND Ligḩ̸̆ͤ̃ͧ͘tHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin