Sezon 2 / 38. Bölüm

15 14 5
                                    


Sürgün edilenler içeri girip öğrencilerin önünde dikilmeye başladılar . Herkes şaşkınca onlara bakıyordu . Onlar uzatmadan lafa direk girdi .

'' Güneş nexosu hanginiz ? ''

...

DEVAM EDİYOR !

...

Sezon 2 Bölüm 1 

-Karanlık Zamanlama -

Hikayemiz başlıyor ...

Öncelikle oy vermeyi unutmayın !!!

...

-------------------------------------------------------&&&--------------------------------------

Edward bu sözü duyar duymaz Evie'yi anında arkasına almıştı . Herkes birbirlerine şaşkınca bakarken güneş nexosunu anlamaya çalışıyordu . Sürgün edilenlerden biri Edward'ın arkasında saklanmakta olan Evie'yi görerek tam da Hailey'İn tanımladığı bir görüntüye sahip olduğunu fark ederek hemen diğerlerine Evie'yi işaret etmişti . 

Hızla işe koyulmuşlardı .  Evie'ye doğru yürürlerken Edward onu arkasından çıkarmıyordu . Kısa süre içinde Livian'da yanlarına gelmişti . Bunun sebebi de neydi ??

Bunun sebebi Livian'a aydınlık taraf öğretmenlerinden birinin ona günex nexosunu koruması gerektiğini söylemiş ve bir görev vermişti . Sadece Livian Evie'nin güneş nexosu olduğunu biliyordu . Bu yüzden onu koruma görevi de Livian'a verilmişti ama Mia sürekli onun kafasını karıştırıyor ve Mia ile ilgilenirken Evie aklından uçup gidiyordu . 

Livian görevini hatırlayıp anında Mia'ya döndü . '' Saklanacak bir yer bul sakın ortaya çıkma . Git buradan ! '' dedi . Mia ilk başlarda karşı çıkmıştı ve sonrada kabul etti ama gitmeden önce arkasını dönüp Livian'a '' Sen ? Sen gelmeyecek misin , seni bırakamam ! '' diyerek sordu .

Livian : Üzgünüm gelemem bir görevim var  .

Mia : Neden ? Kendini tehlikeye atma .

Livian : Bu yüzden eğitiliyoruz Mia lütfen zorlama hemen arkandan kısa sürede gelmeye çalışacağım .

Mia : Kendine dikkat et . 

Livian :Ç Merak etme dikkat edeceğim . 

Mia hızla oradan uzaklaştı . Livian'da Edward ile Evie'nin yanına giderek Edward'ın biraz önünde yanlarında durdu . 

Edward : Ne yapıyorsun ?

Livian : Bu benim görevim . 

Evie : Ne görevi neler oluyor burada ?

Livian : Öğretmen Mary bu görevi bana verdi . Seni korumam gerek ! 

...

Tüm bu olanlardan önce hala temizlik yapılıyordu . İşini bitiren öğrenciler gitmiş idi . Kalanlarda bir an önce işlerini halletmek istiyorlardı . Bu giden öğrenciler arasında Mina , Jimin , Lucas ve Ambrosia da vardı . İşleri kısa sürede bitince eğlencelerine kaldıkları yerden devam etmek adına bir an önce oradan ayrılmışlar ve sokak sokak gezmeye koyulmuşlardı . Okulda olup bitenlerden de tamamiyle habersizlerdi . Onlar böyle gezedursun diğer kahramanlarımız tehlikeyi atlatmaya çalışıyordu . 

Livian bu son sözünü dediğinde sürgün edilmişler epeyce bir yaklaşmışlardı . Alfia ve Aidan tüm bu olanlardan habersiz sahne arkasında idi . Alfia bıkkınca temizlik yaparken Aidan onu izliyor ve arada bir onu lafa tutup bir an önce bitmesi gereken işini engelliyordu . Alfia ve Aidan lafa daldıklarında ise dışarıdaki yani sahne önündeki -sahne tarafındaki - sesleri duymamışlardı .

TH̹̟̘̲͚E Waͬ̀r Ǫ͛̽ͬ̆͝F D̤̰̬̖̐ͅa̧rk AND Ligḩ̸̆ͤ̃ͧ͘tHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin