Bu sırada tabi Alfia da boş boş durmaktan sıkılmıştı . Bıkkın bir şekilde oturmaktan içi içini yiyen Alfia öğrendiği şeyleri idrak etmeye çalışıyordu ki bu ona ağır gelmişti. Sanırım beynine aşırı yüklenmiş olmalıydi ki daralma noktasına gelmişti. Bu teselliyi de bir başka öğrendiği bilgiden bulacaktı. Elizabeth'in kızı olduğu gerçeğini.. Edward ile kardeş olma gerçeğini... Kader bu , eninde sonunda karşılaşacaklardı . Bir gün tüm bunlarla yüzleşecekleri gün gelece- pardon yaa gelip çatmıştı bile..
Alfia daha fazla dayanamayıp doğruca Elizabeth'in evine gidiyorken bayağı bir sinirli , kararsız ve bir o kadar da güven kavramını yitirmiş bir vaziyetteydi . Içi öylesine daralmış bunalmıştı ki artık bir şey yapmalıydı.
*Ding -dong *(kapı çalıyor.)
Elizabeth tembel adımlarıyla yayvan yayvan yürüyerek ( bu kavramı çok sevdim:> ) en nihayetinde kapıyı açtı. Alfia içeri hışımla girip Elizabeth'e sordu .
Alfia : Benden başka ne saklıyorsun ? ANNE !?
Elizabeth bir an dona kaldı ve şaşkınlığını kısa bir süre sonra üstünden atarak duygulandı ve dayanamayıp sarıldı.
Elizabeth : Kızım!
Alfia : Kes şunu . Benden /bizden başka ne saklıyorsunuz ? Bildiğin her şeyi anlatmanı istiyorum ! Şimdi !!
Elizabeth : Ah pekala ama önce bir otur ve öyle anlatayım.
Alfia sakinleşip boş koltuklardan birine oturur .
Elizabeth : Hadi ama . Rahatla ..
Alfia : Ben böyle iyiyim . Artık başlayabilir miyiz ? Lafı daha fazla dolandırmadan !
Elizabeth de oturdu ve derin bir iç çekerek anlatmaya başladı.
Elizabeth : Bundan yıllar önceydi.. O zamanlar baya bi gençtik. Tıpkı sizin gibi . Dersteydik ve o geldi ...
Flasch back :
Öğretmen : Bugün sınıfımıza yeni birini davet ediyoruz . O usta bir öğrenci. Steve gel de kendini tanıt .
Steve kısaca kendini tanıtırken arka sırada oturan bir kız dikkatini çekmişti. Ona dik dik bakıyordu ve bu bakışlar çok büyüleyiciydi ...
Steve : .. Şimdilik beni bu kadar tanisaniz yeterli . Ileride daha sık görüşeceğiz .
Bunu tüm öğrenciler anlamayarak sadece güldüler. O zamanlar imaalar fazlaydı galiba .
Flaschback son
Elizabeth bunları kafasında tekrar canlandırıp Alfiaya anlatıyordu ki Alfia bundan sıkılmış olup lafını bölmustu .
Alfia : Hey bir dakika ! Tamam anladık . Romantik anlar yaşadınız. Ama bu beni alakadar etmez . Bana devamını anlat . Nasıl aşık olduğunuzu değil !
Elizabeth : Kafandaki tüm şüpheleri yok etmemi istiyorsan kapa çeneni ve dinle .
Alfia somurtarak : Devam et .
Elizabeth : Biz çok yakındık . O okuldaki en iyi arkadaşlarımdan biriydi . Ilerleyen günlerde hislerimiz ve duygularımız da değişti. O geceye kadar her şey sıradandı.
Flasch back
Steve : Seni seviyorum Elizabeth .
Flaschback son
Elizabeth : O kadar aptaldım ki her sözüne inanıyordum. Kısacası o beni kandırdı kötü bir adam olduğunu tabi ki tüm bunlar olup bitince anladım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TH̹̟̘̲͚E Waͬ̀r Ǫ͛̽ͬ̆͝F D̤̰̬̖̐ͅa̧rk AND Ligḩ̸̆ͤ̃ͧ͘t
FantasyÖlümün eşiğinden zar zor kurtulup hafızasını kaybetmişti . Kimseyi ve hiçbir anıyı hatırlamazken yıllardır görmediği babası ile tanıştı . James ile ... Bakalım Evie'nin yeni hayatı nasıl işleyecekti . The War Of Dark and Light 6.sezon ile devam edi...