Bölüm 73 (Sezon Finali)

17 14 7
                                    

...

Tam mp3 şarkılara (kimsenin söylemediği hoparlör şarkılarına) geçmeye hazırlanacaklardı ki Lynx Queen ve Mina'ya söyleyebilecek birini tanıdığını söylemişti .

Queen ve Mina bunu duyar duymaz sırıtmışlardı ve sahneye koşar adım gittiler .

Queen : Evet evet evet buradayız . Aktivite bitmeden önce dedik ki biri daha şarkı söylemesin mi !?

Mina : Duyduk ki birileri çok güzel şarkı söylüyormuş .

Queen : Evie ! Sahneye bekleniyorsunuz :) ...

...

Evie : Ne !?

Alfia gülerek Evie'yi Evie'nin onu dürtüklediği gibi dürtükledi .

Alfia : Hadi hadi oyalanma koş sahne seni bekler .

Evie : Saçmalama .

Alfia : Nee !? Yapmadığın şey mi :D

Evie : Alfia...

Edward : Şarkı da mı söylüyordun sen .

Alfia : Hem de ne söylüyor .

Queen : Ee bekliyoruz ama !

Mina : Belki de bir teşvik bir destek istiyor ?

Herkes Evie sahneye çıksın diye elinden geleni yapmıştı . En sonunda Edward onu ite kaka sahneye götürebilmişti . Evie sahneye çıkıp öylece biraz kaldı . Daha sonra Lynx yanına gelip '' Ee ne çalıyorum ?  '' diye sordu . Evie de ''ne ? Bilmiyorum sen seç '' dedi . En sonunda Lynx '' Seç bir şey bak hadi en çok ne söylersin , hangi şarkıyı seversin eskilerden mi yoksa yeni zevkin mi var ? '' diyerek üst üste sorular sordu .

Evie de bir karara verebilmişti . Şarkıyı Lynx'e belirtti ve sahnenin ortasına kızların yanına geçti . Queen ve Mina o gelince geri çekildiler .  Evie derin bir nefes verdi . Lynx'e işaret verdi .

Lynx çalmaya başladı ve Evie de zamanı beklemeye koyuldu . Alfia destek verir gibi baktığından az da olsa sahneye alışabilmişti . Sesi güzeldi şarkı söylemeyi de severdi . Tabi bu hiç yapmadığı bir şeydi . Yani karanlık taraftakilere , yeni tanıdığı arkadaşlara , sevgiliye şarkı söyleme . Ve bunun herkese aynı anda yapma !

İşte Evie'nin söylediği şarkı 

...

Şarkı bitince sahneden inmeyi planlayan Evie bunu başaramamıştı çünkü Edward hızlıca sahneye çıkıp önünde durmuştu . Elinden tutup sahneye geri götürdü . 

Edward : Çok güzel söyledin ama bir şeyler eksik .

Evie : Nasıl yani ?

Edward : Ben !

Edward Evie'yi Lynx'in yanına kadar götürmüştü .

Edward : Hadi şarkı söyleyeceğiz .

Evie : Ah bir daha mı !?

Edward : Ee seç bakalım şarkı .

Evie ile Edward uzun uğraşlar sonucu bir şarkı bulmuş Lynx de onaylamıştı . Daha sonra ikisi de sahneye geçtiler . Lynx çalmaya başladı . 

İşte Evard'ın Düeti :

TH̹̟̘̲͚E Waͬ̀r Ǫ͛̽ͬ̆͝F D̤̰̬̖̐ͅa̧rk AND Ligḩ̸̆ͤ̃ͧ͘tHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin