Bölüm 120

7 4 1
                                    


...

Alfia : Ee başka ne seviyor ?

Aidan : Limon var ama tabi ki tek başına değil . Cheesecake de ve dondurmada sever . Bu kadar biliyorum ben .

Alfia : Bu kadar az mı ?

Aidan : Tüm 4 yıl boyunca yaptığı şey aynı ben ne yapatım sürekli gazoz içip duruyordu .

Alfia güldü ve konuşmaya devam etti . '' Neyse yakında görüşürüz zaten hadi baybay . ''

Alfia bunu dedikten sonra telefonu kapattı ve annesini beklemeye koyuldu . Sonunda Elizabeth de gelmişti . Hızla onu salona çekiştirdi ve ağzını yoklamaya koyuldu .

Elizabeth : Alfia neler oluyor ?

Alfia : Çok önemli bir şey gerekiyor .

Elizabeth : ??

...

Alfia : Sevgili abicim ne sever ne sevmez bilmem lazım önemli ve acele !

Elizabeth : Ah önemli bir şeyler oldu sandım .

Alfia : Bu da çok önemli .

Elizabeth : Anlıyorum doğum günü meselesi değil mi ?

Alfia : Evet ondan .

Elizabeth : Pek kutlamayı sevmez böyle şeyleri ama yapan kişi çok özelse umursamayacaktır .

Alfia : Ama niye ?

Elizabeth : Erkek milleti değil mi ? Artık sıkıcı mı bulur kız işi mi görür bilmiyorum .

Alfia : Tamam tamam sen söyle bakalım neler seviyor .

Elizabeth : O zaman günlük öğününden bahsedeyim . Sabahları kahve tabi acı kahve bunun yanına çikolatalı kruvasan . Çikolatayı sever . Bu yüzden içi dolgulu kurabiyelerime de hayran .

Alfia : Bu çok iyi bir bilgi . 

Alfia mırıldanarak kağıdı eline alıp yazdı ''Çikolata dolgulu kurabiyeler''

Elizabeth gülerek devam etti .

Elizabeth : Pancake işine gelince yiyor bazen .  Turtalar sever  . Sütlü tatlılardan sadece birkaçını yiyor . Şerbetli tatlı da sevmez . Biftek ve et sever balığa tiki var beyefendinin yemiyor . 

Alfia : Tamam tamam sütlü tatlıdan neler mesela ?

Elizabeth : Muhallebi yer tabi kıvamını tutanı . Supangle , Profiterol ve ekler seviyor . Kazandibini tarçından dolayı tavukgöğsünü de tavuk için yemez . 

Alfia : Oh gelsin yiyecekler :)

Elizabeth : Hazır mı olacak yoksa birileri mi yapıyor ?

Alfia : El emeği olacak imiş .

Elizabeth : Bu kadarı yetiyor mu ?

Alfia : Tabi yeter bir soru daha tabi . Alerjisi var mı bir şeye ?

Elizabeth : Evet evet fıstık ! Asla yememeli yanına bile yaklaşmasın hatta .

Alfia : Pekalaa . Çok iyi oldu bunlar teşekkürler bilgiler için . 

Alfia bunu der demez Kağıdı alıp Evieye mesaj yoluyla iletti . Evie mesajı görüp teker teker değerlendirdi ve nihayet aklında bir şeyler oluştu . Sadece etrafta nasıl süs olacak ve kimler olacaktı . Altın sarısı ve siyah uyumu yapmak istiyordu . Ve çok da süslü bir şey istemiyordu . Nerede yapılacağı da bulunmalıydı tabi . Evde mi dekore edilmiş bir bahçede mi ?

TH̹̟̘̲͚E Waͬ̀r Ǫ͛̽ͬ̆͝F D̤̰̬̖̐ͅa̧rk AND Ligḩ̸̆ͤ̃ͧ͘tHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin