Bölüm 127

5 4 1
                                    


Edward biraz zaman sonra masanın başına , Evie'nin yanına , gelebilmişti . Evie Edward'ı görür görmez masadaki bir kurabiyeyi aldı ve ona doğrulttu . Edward ağzını açmış bir şey diyecekti ki Evie kurabiyeyi onun ağzına tıkıştırıverdi .

Edward ağzı dolu bir şekilde : Evie ne yapıyorsun ya ?

Evie : Ne ?

Edward kurabiyeyi yuttuktan sonra tekrar konuştu .

Edward : Bu bana bir yerden tanıdık geldi .

Evie : Tadı güzel mi ?

Edward : Enfes ötesi , dur bu şey ! Annemin kurabiyelerinden .

Evie : Evet onunkilerden . Ama bir fark olarak Evie yapımı !

Edward : Sen mi yaptın !?

Evie : Evet .

Ufak bir sessizlik olmuştu ki çok da uzun sürmedi . Alfia Queen işbirliği ile partiyi başlatmıştı . 

Alfia : E o zaman dans .

Queen : Parti başlasın !

Queen ile Alfia bunları derken Lynx de müzikle ilgilenmiş ve müzikleri sırasıyla oynatmıştı .

Normal normal müzikler çalarken en ortaya Amor ile Lynx bir şarkı koymuşlar ve bunu birlikte seslendirmişlerdi . Bu şarkıdan sonra da günün beklenen anı gelmişti . Çift dansını en sona koymuşlardı ve şuan en sondalardı . Parti bitimi dans kapanışı olacaktı . Sonrasında da bir diğer sürpriz için hazırlanıp yola çıkacaklardı . 

Müzik başlayınca doğal olarak çiftler de dans etmeye başladılar . Elisa da uzaktan hepsini teker teker izliyordu . Tabi bu sırada atıştırmalıkların oradaydı . Kendisine bir içecek koymayı da ihmal etmedi . Eski sevgilisi James ise partiye getirdiği kız ile beraberdi . James ile tanıdık olmayan kızın dans ettiğini gören Isla ve Aldvin şaşkınca bakınıyordu .

Aldvin : Ne bu şimdi ?

Isla : Ne biliyim size sormalı eski sevgilinin olduğu bir yere yeni bir sevgili getirip eski sevgilinin gözü önünde dans etmeyi neden yaparsınız ?

Aldvin : Herkes aynı mı Isla ? Ben öyle bir şey yapmam .

Isla : Şu çocuğu dövmek istiyorum !!

Aldvin : Derslerde dövdüğün yetmedi mi :D

Isla : Yetmiyor .

Aldvin : Neyse dans bitsin ben sorarım ona .

Isla : Düzgün sor da bir kendine gelsin .

...

Edward : Tüm bu hazırlıkları nasıl yaptın sen ?

Evie : Tek başıma yapmadım  . Alfia , Emily , birazcık Jackson ve Aidan .

Edward : Jackson öyle mi !?

Evie : Çok ısrar edince söylemek zorunda kaldık .

Edward : Fısıldaşmaların sebebi buydu demek .

Evie : Evet .

...

Queen : Şuan fena duygular var etrafta .

Taehyung : Mesela ?

Queen : Elisa bir yandan sinirli diğer yandan kıskanç . James umursamaz Isla da sinirli ama bir yandan eğleniyor . Edward ile Evie'ye girmiyorum bile sürekli bir Love Love !

Taehyung : Sonunda okuyabiliyor musun Evie'nin aklını yoksa ?

Queen : Evet , biraz güçsüz geldi hatta bana . Belki de akşam diyedir .

TH̹̟̘̲͚E Waͬ̀r Ǫ͛̽ͬ̆͝F D̤̰̬̖̐ͅa̧rk AND Ligḩ̸̆ͤ̃ͧ͘tHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin