Tüm bu olanlardan sonra Evie yurda gitmiş ve sessizce kapıyı açmıştı . Sonra da içeri girip kapıyı ardından kapattı . Az önce olanlara anlam veremiyordu . Kim kimin neyi , kim kardeş Steve gerçekte kim , Edward bunu neden sakladı , Edward bunu nereden anladı ve ne zamandır beri bilip de sustu ve daha niceleri ...
Evie kendisini toplayıp mantıklıca düşünmek istiyordu ama bu evde kendini toplayacak yeterli alana sahip değildi . Kendini toplamaktan kasıt ne olduğu aşikar ya güçlerini açığa çıkaracak ya da hüngür hüngür ağlayacak ama maalesef Ambar varken hiçbiri yaşanamayacak , yaşanmamalı .
Alfia da Edward'in ( abisinin ) haline üzülmüş ve bu başından geçen olayları analiz etmeye çalışmıştı. Evie'nin evden fazla çıkmadığını ve üzüldüğü zaman yalnız kalmayı ve kafasını toplamaya ihtiyacı olduğunu bildiğinden onun yanına gidemezdi bu yüzden başka bir yere gitmeliydi . Alfia bunu düşünürken telefonu çalmıştı. Arayan Aidan'dı .
Alfia : Ah , şimdi hiç sırası değil Aidan !
Telefonu kapamıştı. Ardından aklına jeton şimdi düşmüş bir vaziyette gülümsemiş ve nereye gideceğini bulmuştu ....Aidan : Bu kız neden açmıyor... Yine bir şeyler çevirmiyordur umarım !
Aidan Alfia'yı bir sürü kez aramıştı ama hiç birinden cevap alamamıştı. Bunun üzerine gerildikçe gerilen Aidan kapının çalmasıyla bir hışımla kapıya gitmiş ve hızlıca açmıştı. Gelenin Edward olduğunu zannederek " Şimdi hiç sırası değil dostum !" demişti ve karşısında Alfia'yi görünce dona kalmıştı.
Alfia : Hey ,dostum . Beni özlemişsindir diye düşündüm .
Aidan kapıyı ardına dek açmış ve Alfia'yı içeri almıştı.
Alfia : Biraz ıslak bir misafir kabul eder miydiniz ?
Aidan : Dışarıdaki yağmuru fark etmiş olmalı ki Alfiaya direk kurulanması için bir havlu getirmişti .
Aidan : Ben de neden açmıyor diyordum :).
Alfia : Umarım aklından saçma sapan şeyler ya da kötü kötü olaylar geçmemiştir.
Aidan : Neyse boş verelim o kısmı.
Aidan bunu diyerek Alfia üstünü başını kurularken Aidan da yanına oturmuş ve dibine dibine girmişti.
Aidan : Eee bu gelişini neye borçluyuz?
Alfia da bunun üzerine ona olayları anlatmaya başlamıştı.
Aidan : Öğrendin demek he .
Alfia : Biliyor muydun !?
Aidan : Yani emir kuluyuz şunun şurasında .
Alfia : Aidan gördün mü diye sordum dimi sana ?
Aidan : Edward söylemişti .
Alfia : Pekala sorun yok .
Aidan : Nasıl yok ?
Alfia : Şu an yıkılmadım ama ayakta da değilim havasındayım . O yüzden daha fazla konuşmayalım. Pek de aklım çalışmıyor zaten düşünemiyorum .
Aidan : Tamam .. haklısın. Ne istersin ?
Aidan bunu diyerek ayağa kalkmış mutfağa gidecekken Alfia onu aşağı çekip oturtmuş ve " Sadece sarıl !"
Aidan bunun üzerine Alfia'ya sıkı sıkı sarılmıştı . Biraz öyle kalmışlardı ki telefon çaldı ve Aidan ve Alfia bu yüzden ayrılmak zorunda kaldılar . Telefon bizzat Edwarddandı . Aidan Alfia'nın yanından ayrılıp konuşmak için dışarı çıktı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TH̹̟̘̲͚E Waͬ̀r Ǫ͛̽ͬ̆͝F D̤̰̬̖̐ͅa̧rk AND Ligḩ̸̆ͤ̃ͧ͘t
Viễn tưởngÖlümün eşiğinden zar zor kurtulup hafızasını kaybetmişti . Kimseyi ve hiçbir anıyı hatırlamazken yıllardır görmediği babası ile tanıştı . James ile ... Bakalım Evie'nin yeni hayatı nasıl işleyecekti . The War Of Dark and Light 6.sezon ile devam edi...