...
Amor : Evet zaten Evie'ninmiş sen verirsin diye getiriyordum ki Evie zaten gelip aldı yani sana gerek kalmadı .
Evie : O zaman görüşürüz .
Evie bakışlarını Amordan çekip oradan uzaklaştı . Edward'dan tarafa bakmamıştı bile . Onun arkasından Amor da Edward'a aynı sözleri söyleyerek oradan uzaklaştı . Edward da Evie'nin arkasından ufacık bir şeyler söylemişti hafif kısık bir ses ile .
Edward : Ah bir gün yine eskisi gibi olacağız ve bana tekrar güveneceksin .
Ve tabi ki bu sesi Lila duyup laf soka soka gelip yanında da bitivermişti .
Lila : Dikkat et de kendin yine aşık olup da aşk böceği gibi etrafta dolaşma !
Edward Lila'ya göz devirirken birlikte konuşa konuşa Edward'ın arabasına binip okuldan uzaklaştılar .
...
Yolda tabiki de plan hakkında konuşacaklardı . Öyle de oldu .
Lila : Dediğim gibi yaparsan bu iş hızlı biter en iyisi yarın hemen başlasak .
Edward : İyi öyle olsun !
Lila : Benden iyi bilecek halin yok !
Edward : Ona bakacağız .
Lila : O zaman şöyle yapıyorsun ...
Son kez tekrardan planın üzerinden geçmeye başladılar. Plan belliydi Evie'nin tekrardan güvenini kazanmak ... Biraz zor olsa da bunu yapabileceklerine inanıyorlardı .
Edward : Bu hiç kolay olmayacak !
Lila onu rahatlatmak adına birtakım konuşmalar yapmaya çalışmıştı .
Lila : Merak etme her şey harika olacak . Evie 'nin de güvenini (ç)alacaksın .
Edward : Tamam kapatalım artık şu konuyu .
Edward : Her neyse geldik işte . Gerçekten burada mı yaşıyorsun?
Lila : Evet . Gayet güzel bir yer bence .
Lila arabadan inmiş ve Edward da görüşürüz diyerek onu orada bırakıp gitmişti . Onları evin camından gören Kevin da Lila'yi merak etmiş bir vaziyette ve hafif öfkeli bir şekilde dışarı çıkmıştı.
Kevin : Ben seni merak ediyorum sen bana haber vermeden onu buraya kadar getiriyorsun !
Lila : Sakin ol . Bu görev içindi. Tamamen çıkar amaçlı yani . Ayrıca önemli bir meseleydi Steve sonuçta ! ve hızlıca apar topar gitmem gerekliydi onunla geldim .
Kevin : Madem bu kadar önemli o zaman neden ben çağırılmadım . Neden o ?
Lila : Bu Evie ile alakalı . Ayrıca görevi veren ben değilim ya Steve onu seçmişse ne yapabilirim ?
Kevin : Evie ile alakalı öyle mi ? Peki !
Lila : Hey ne bu surat yakında kıskanacağını falan düşüneceğim .
Kevin : O zaman kendini bu kadar önemseme .
Kevin bunu diyerek içeri girmişti . Lila da Kevin'ın bu tavrı karşısında sadece arkasından bakakalmıştı . Biraz öylece durup bekledikten sonra peşinden içeri girdi ve kapıyı kapattı .
...
...Yine bir okul gününün daha sonuna gelinmişti . Evie Ambar ile okuldan çıkmış ve okul binası çıkışında ayrılmışlardı . Ambar çalışmaya gidiyordu Evie de her zamanki gibi eve . Yarın okul çıkışı da grupla konser yapacaklardı . 2 - 3 güne de sahneleri vardı . Bu yüzden Evie kıyafet işlerine de bakmaktaydı . Grup kıyafetleri Evie'ni seçmesini istedi . Evie de tek renk konsepti yaptı . Erkekler siyah - lacivert gömlekli süveter giyecekken kendisi de lacivert minik bir elbiseye karar vermişti . Şimdi sadece elbise ayarlaması vardı o kadar .
Bunları düşünerek okulun bahçesinde ilerlemeye devam ediyordu . Ta ki adını işitene kadar .
- Evie ! Hey Evie !
Adını duyar duymaz olduğu yerde durdu ve biraz zaman geçtikten sonra etrafına bakınmaya başladı . Ona seslenen kişi Edward idi .
Görmemiş gibi yapıp ilk başta gitmek istemiş ama sonrasında vazgeçip Edward'ın ayağına gelmesini beklemişti çünkü bir kısmı o geceden sonra Edward'ın ne diyeceğini merak etmekteydi .
Edward yanına gelmiş ve birkaç saniye öylece durmuştu . Daha sonrasında da nihayet konuşmaya başlayabilmişti .
Edward : Seninle konuşmam gerekiyor .
Evie : Tabi konuş .
Edward : O gece için senden çok ama çok özür dilerim . Bayağı bir abarttım . Kendimi tutamadım ayrıca söylediklerim de doğru değildi . Öğrendiklerim yüzüne biraz sana patlamış oldum .
Evie : Ne gibi ?
Edward : Lila .
Evie : Ah konu ne zaman buraya gelecek diyordum buyur lütfen ne olmuş ona ?
Edward : O da bizim gibi . Bir ne...
Evie : Ne !? Bilmem lazımdı . Demek dedikleri öylesine değildi .
Edward : Ne dedi ?
Evie : Bana dedi her şeyi öğrenemezsin !
Edward : Okul çıkışında abuk subuk şeyler söylemişti . Üzerine bir de babamın davranışları birleşince sinirlenip çıkıp gittim . Aidanlar da kafeye çağırınca geleyim demiştim ama işte dayanamadım sana patladım üzerine Aidanla aramı bozdum .
Evie : Nasıl belli etmez nexo olduğunu nasıl oldu bu , peki ya bizi nereden biliyor ki hiç lisede de değildi . Değildi değil mi karanlık tarafın hepsi senden sorulduğu için !
Edward : Yok lisede yoktu .
Evie : Ee o zaman .
Edward : Ormanda çalılardan ses duyduğumuzda .
Evie : Lila mıymış ?
Edward : Öyleymiş .
Evie : Sen nereden biliyorsun bunu !?
Edward : Sürgün edilenlerle yani babamla çalışıyor da ondan !
Evie : Nasıl ?
Edward : Stefan yöneticilikten çekildi Steve yerine geçti . Sandra zaten yok . Yani artık sürgüne edilenler Steve'in kontrolünde . Görünüşe göre Lila'yı bulmuş ve anında aralarına katmış .
Evie : Rahat ol Babam diyebilirsin .
Edward : Peki .
Evie : Bu kadar mı ? Eğer öyleyse gitmem lazım .
Edward : Tekrar özür dilerim Lila'nında bizden olduğunu öğrenip babama çalıştığını ve beni de o kadar yıl geçmesine lazım şimdi yanına istediğine sinir oldum . Bir de Lila bizi takip edip izlemiş !
Evie : Ben de özür dileyecektim ama gözlerimi açıp kapayana kadar her şeyin geç olduğunu daha yeni anladım . Kesinlikle bencilce davrandım . Dünya benim etrafımda dönmüyor anlaması biraz zor olmuş olsa da .
Edward : O zaman aramızda bir sorun yok .
Evie : Evet bitti gitti .
Edward : O zaman sonra görüşmek üzere .
Evie nihayet bu vedayı duyunca oradan hızlıca uzaklaştı . Tüm konuşma esnasında nefesini tutup bırakıyordu . Edward ile bu sohbeti yapmak onu bir hayli zorlamışı . Ayrıca Edward'a bir hallerin olduğunun da farkındaydı . Normalde böyle davranmayacağı kesindi . Sarılabilirdi falan da böyle ayak üstü veda pek bir onluk değil gibi . Tabi eskiye dönüş yolunu seçmediyse .
Evie bunları düşüne düşüne eve kadar gitti . Daha sonra yurda girip günlük işlerini , ödevlerini yaptı . Şarkı sözlerine çalıştı ve söyledi . Daha sonrasında da prova için elbise baktı . Dolabında o akşama uyacak güzel bir lacivert elbise bulunuyordu . Onu giyebilirdi .
Elbise işi de hallolduğuna göre artık rahattı .
Akşam Ambar gelmiş ve yemek yemişlerdi . Biraz televizyon izledikten sonra da birlikte yattılar . Yarın okul vardı okul çıkışı da Evie'nin provası , Ambar'ın da yeni bir iş vardiyası .
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TH̹̟̘̲͚E Waͬ̀r Ǫ͛̽ͬ̆͝F D̤̰̬̖̐ͅa̧rk AND Ligḩ̸̆ͤ̃ͧ͘t
FantasíaÖlümün eşiğinden zar zor kurtulup hafızasını kaybetmişti . Kimseyi ve hiçbir anıyı hatırlamazken yıllardır görmediği babası ile tanıştı . James ile ... Bakalım Evie'nin yeni hayatı nasıl işleyecekti . The War Of Dark and Light 6.sezon ile devam edi...