Özel Bölüm 2:1 / Paintball

12 13 16
                                    


...

HERKESE SELLAM!

...

Bugün yine sizlerle bir özel bölümle daha karşınızdayız . Başlıktan da anlaşılacağı üzere bugün Paintball başlığı altında bir özel bölüm yazıyoruz . Bu özel bölümde kahramanlarımızı neler bekliyor diye soruyorsanız eğer bölümü okumanızı öneriyoruz . Ufak bir ipucu olarak da bol eğlenceli ve maceralı olacağını sizlere sunuyoruz !

Hepinize iyi okumalar dileriz .

2. özel bölümümüz başlıyorr !!!!....

...

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


...


Bugün günlerden paintball idi . Eğlence amaçlı bir hafta sonu için Elizabeth ve Steve'in kıyağı ile kahramanlarımız Paintball oynamaya gideceklerdi . Takımlar ise onar kişiden oluşacaktı . Bu takımları ise kura belirleyecekti . Bu yüzden kimlerin kimle takım olacağı tamamen şans işiydi . Bunun dışında tabi birkaç paintball kuralı daha vardı ama bu kurallar karakterlerimize Paintball alanına geldiklerinde söylenecekti . 

Bu 20 arkadaş , vatandaş , nexo , öğrenci hazırlanarak otobüsün kalktığı alana gitmişlerdi . Evet , herkesi götürecek bir servis tutulmuştu . Son olaylardan sonra tek bir araç ideal gibiydi . 

Herkes servise binerek boş yerlere oturdular . Neredeyse hepsi sevgilileri ile otururken Evie cam kenarına oturmuş Alfia da onun yanına oturarak ikizliklerini (kardeşliklerini , kankalıklarını) öne sermişlerdi . 

Servis herkes binince kalktı ve Paintball oyunun oynandığı alana doğru yola koyuldular . Yol tam olarak 1.5 - 2 saat kadar sürmüş idi . Herkes yolda ya birbiri ile konuşuyor ya da sakince bir köşede müzik açıp dinliyordu . 

Servis durunca herkes eşyalarını  toplamış ve daha sonra da teker teker servisten inmişlerdi .  Burada onları bekleyen bir ekip vardı . Paintball için destek gibi . Bir de yaralanmalara karşı önlem olarak sağlıkçılar . 

Herkes büyük kamelyanın altında toplanıp çantalarını koyarak oturmuşlardı ve daha sonra yanlarına oyunu anlatacak arkadaş gelmiş idi . Hemen baş köşede durup 20 kişilik ekibe doğru bakarak konuştu . Oyunu anlatmaya başladı .

Görevli : Evet bir oyun türü olan Paintball iki takımdan oluşan bir oyundur . Oyundaki amaç karşı tarafın tüm oyuncularını boyayarak oyundan elemektir . Boyama işi nasıl olacak diye sorarsanız tabi ki de bu oyun için geliştirilmiş özel oyun silahlarımız mevcut . Bunların içindeki boyalar ile rakip takımdan bir oyuncuya sıkacaksınız . Rakibe boya değdiği an o kişi elenir ve siz o kişi oyun alanından çıkana kadar isteğe bağlı ateş edebilirsiniz ki boyaya kaplansın . Ama dikkat ! Cephanelik sınırlı boşa harcamayın boyaları ! O zaman takımları kurmaya başlayalım .

...

Görevli : Şimdi iki kişi seçelim takım isimlerini belirlemek için . 

Görevli herkesi dikkatlice inceledikten sonra iki kişi de karar kıldı .

TH̹̟̘̲͚E Waͬ̀r Ǫ͛̽ͬ̆͝F D̤̰̬̖̐ͅa̧rk AND Ligḩ̸̆ͤ̃ͧ͘tHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin