Bölüm 25

10 14 4
                                    


Edward kızlara içecek almak için kantine girdi . Kantinde aydınlık taraf kaynıyordu . Doğruca sıraya girip iki buz gibi su yanında iki tane de gazoz aldı . Dövüş arkadaşı Aidan'ı da düşünmüştü . Bak sen şu işe düşüne de biliyormuş !

Arkasını döner dönmez kısa boylu mini mi mini (Edward'a göre) bir Evie ile karşılaşması bir oldu . Evie yanında geçip gidecek kendisi ve Stella için su alacakken asitli gazozları görmesi bir oldu . Sıraya doğru ilerlemekten vazgeçip olduğu yerde durdu . 

Evie : O elindekiler kime ?

Edward : Sana bana bir de kara kediye . Kimin olacak !?

Evie : Ya şakacı seni ! :) (Sahte gülücük)

Edward : Eee sıraya geçmeyip burada dikilecek misin ?

Evie : A önce şunu almam gerekiyor .

Edward : Vermem .

Evie : Gel gel gazozdan daha güzel bir şey var bu kantinde .

Edward : Neymiş o ?

Evie kantinden karışık meyve suyu ile geri döndü . 

Edward : İyice çocuk belledin . 

Evie : Evet çocuk gibi kavga ettiğinden de belli değil miydi zaten ?

Edward : Neyse ver hadi . Kızları daha fazla bekletmeden gideyim .

Evie : Kızlar ?

Edward : Kıskandın mı ?

Evie : yo yo kızlarla işin olduğunu bilmiyordum .

Edward : Kızlarla işim yoktu zaten , .. seni görene kadar sürdü o da.

Evie : ...

Edward : Ben seni tutmayayım malum bir bekleyen arkadaşın ve bekleyen bir dersin var . 

Edward gitti . Evie onun arkasından Edwarddan aldığı gazozu soğuk su niyetine kafaya dikti . Daha sonrada iki tane su ile kantin sırasından çıktı ve aldığı suyuda sınıfa gidene kadar içti .

Evie : Sıcak bastı ya . Yok yok hararetlendim .

Stella : Aşk çarpmıştır . 

Evie tip tip Stella'ya bakarken o gülmüş ve sınıfa girmişti . 

Evie : Hey hayır öyle bir şey yok .

Stella : Olan şeylerin inkarı zaten olmamış şeylerin inkarından daha kısa sürede yapılırmış . (Olan bir şey daha hızlı inkar edilirmiş anlamında :D )

Evie : Nereden çıkardın bunu ?

Stella : Bilgi bu bilgi . 

Evie : Her neyse .

...

1.5 Saatlik öğlen arası girdi ve kızlar her zamanki gibi yemek yemeğe gittiler .

Ambrosia : Evet ne yiyoruz .

Mina : Ortaya karışık ?

Ambrosia : Düzgün bir sipariş verirseniz !

Evie : Bir ayran bir döner yanına bir tane çikolata ondan sonra susayacağım için su daha yeni suyum bitti . En son olarak tatlı niyetine bir şey iyi olur .

Ambrosia : Hı ? Burası restoran ve bende sana garson gibi mi görünüyorum ?

Stella : Boşver sen onu hararetli o :D

Alfia : Aa kardeşim sen sadece sınavlardan önce böyle olurdun ne oldu ?

Stella : Aşş...

Evie : FESTİVAL ! Evet evet festivaller .

TH̹̟̘̲͚E Waͬ̀r Ǫ͛̽ͬ̆͝F D̤̰̬̖̐ͅa̧rk AND Ligḩ̸̆ͤ̃ͧ͘tHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin