Bölüm 110

6 4 1
                                    

...


Ormanın çıkışına vardıklarında peşlerine 5 adam takılmıştı bile . Bu sürgün edilenler kaç kişiydi böyle bir bitmek bilmemişti . İsimleri Sürgün Edilenlerdi ama hiçbiri de sürgün değil maşallah diri capcanlı nexo adamlar . (Sürgün edilenler çünkü okuldan atılanlara verilen isim idi - Sezon 1-)

Tam ormanın çıkışına geldiklerinde Aidan da araba ile önlerine çıkıvermişti . Alfia hala arabada iken arka kapıyı açtı ve Edward hızlıca Evie'yi bıraktı . Daha sonra da arkasında bıraktığı adamlara döndü . Barda olanlardan daha çok can yakacağa benziyordu . 5V1 atacak gibi duruyordu . Tabi yanına destekçi olarak Aidan'ı çağırmasaydı .

...


İlk başta Edward adamları dövmeye çalışıp dayak yedi . Aldığı son darbeyle yere düşünce Aidan karışma gereksinimi hissederek nihayet arabadan indi ve duruma el attı .

Aidan : Anlaşılan hala bensiz yapamıyorsun !

Bunu diyerek Edward'ın üzerinden adamı alarak o da kavgaya karıştı .Arkadan iki üç adam daha gelirken Aidan hemen durumu fark edip Edward'ı kolundan tuttuğu gibi yerden kaldırdı ve arabaya sürükledi . Bu kadar kişiyle kaçabilmek için zaman varken uğraşmaya değmezdi bile .

Edward arabaya binince Aidan da şoför koltuğuna geçti ve arabayı çalıştırdığı gibi gazı kökleyerek ormandan uzaklaştı .

Alfia : Ne oluyor böyle !??

Aidan : Ne işiniz var bu saatte burada sizin ?

Alfia : Evieye ne oldu !!?

Edward : Bilmiyorum bilmiyorum .

Alfia : Hangisini bilmiyorsun , Evie'ye ne olduğunu anlatır mısın ?

Edward : Güvenli bir yere gitmeliyiz önce .

Alfia : Tamam orası kolay . Bir yer biliyorum , oraya gidiyoruz zaten .

Aidan : Şimdi anlatacak mısın bize neler olduğunu ? Anladığıma göre onlar ...

Edward : Evet sürgün edilenler ve her zamanki meseleleri !

Alfia : Şaka gibi başlarında amcam yok muydu ?

Edward : Hayır başında bizzat Steve var , baban yani işte .

Alfia : Babamız ! 

Edward : Her neyse ?

Aidan : E amaç ne yani !?

Edward : Anlamıyor musunuz aynı şey !?

Aidan : E başlarında Steve var nasıl buna kalkışıyorlar ?

Edward : Emiri veren o zaten .

Alfia : Ne alaka ya ?

Edward : Uzun mesele işte bu yüzden de vardığımızda daha rahat konuşabiliriz .

Aidan : Hiç bir şey anlamadım .

Edward : Bir şey anlatmadım zaten .

Aidan : Bizi bırakalı baya bir şey olmuşa benziyor !

Edward : Yaptım birkaç hata ama önemli olan bu değil .

Alfia : Şimdilik kapatalım konuyu hadi Aidan sende biraz hızlı ol .

 Aidan : Tamam sakin !

Alfia : Edward , Evie özetlersek neden tam olarak bu halde ?

Edward : Şey ...

TH̹̟̘̲͚E Waͬ̀r Ǫ͛̽ͬ̆͝F D̤̰̬̖̐ͅa̧rk AND Ligḩ̸̆ͤ̃ͧ͘tHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin