Önceki Bölümden Kesit :
...
Elisa : Queen amacımız başkaydı hatırladın mı ?
Edward : Ne amacı bu ?
Elisa : Çok eğlenceli bir şey ve sende sürpriz yumurtadan çıkar gibi bizimle eğlenme fırsatı yakaladın .
Edward : Sizin eğlence anlayışınızı gayet iyi biliyorum ben .
Isla : E hadi eğlenelim biraz o zaman kızlar .
Edward bu sefer de Isla'ya bıkkınca bakınca içeri geçti .
Isla da arkasından gülerek konuştu .
''Kabul etti kız olduğunu . '' .
...
Isla'nın bu sözüne üçü de gülerken en sonunda korumalar onları uyardı ve nihayetinde bardan içeri girdiler .
Edward üçünün de istediklerini sipariş verip kendisi ödedi . Bar taburesine oturup kızları kendi haline bıraktı . Kısa süre içerisinde yanına tekrar gelmişlerdi .
Elisa : Evet eski anılar hatırına ve bu olayın bir daha olmayacağını var sayınca en iyisi fotoğraf çekinelim .
Elisa bunu söyleyip telefonunu çıkardı ve Edward'ın yanındaki sandalyeye oturdu . Hepsi birlikte fotoğraf falan çekindiler . Edward saatine bakıp iç geçirdikten sonra ayaklandı .
Edward : Artık gitmem gerekiyor isterseniz veriyim para kafanıza göre takılın siz .
Isla : Ya para bizde zaten var olay senin burada olman .
Edward : Ya şuan korkmamış değilim acaba benim aklımla oynayıp fotoğrafımı falan çekmezsiniz değil mi ?
Isla : Niye yapalım öyle bir şey ?
Edward : Herkesin eğlence anlayış net ama seninkini halen çözmüş değilim yapar mısın yaparsın .
Isla : Neyse sıkıldıysan tabi git o belgelerle ne işin var onu söyledikten sonra git .
Edward : Önemli dedim ya .
Isla : Ama ne için ?
Edward : Sanki belgeleri gelirken karıştırmadın !
Isla : Karıştırdım da anlamadım ki bir şey . Ne hakkında Evienin ...
Edward : Bilmem zorunda değilsin .
Edward gidecekken Isla seslendi .
''Hey hem bizi o kadar tehlikeye sokuyorsun hem de bir şey söylemiyorsun . ''
Edward : Bu sizi ilgilendiren bir şey değil .
Edward tam gidecekti ki bir beyin yoksunu ona tam da zamanında çarpmış ve elindeki içkiyi üstüne (gömleğine/tişörtüne) boca etmişti .
Edward : Önüne baksana .
??? : Sen baksaydın kör müsün nesin ?
Edward : Ya sabır illa diyorsun gel beni kaşı uslanmam . Ne çekiyorum ben !?
Edward'ın bu lafına adam Edward'ın suratına yumruğunu geçirmişti . Kızlar onu şaşkınca izlerken Quene çoktan telefonunu almış eline anı ölümsüzleştirmek için çekip çekip duruyordu .
Edward sırıtarak kanı ağzından tükürdü ve konuştu .
'' Evet bunu gerçekten istiyormuşsun ''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TH̹̟̘̲͚E Waͬ̀r Ǫ͛̽ͬ̆͝F D̤̰̬̖̐ͅa̧rk AND Ligḩ̸̆ͤ̃ͧ͘t
FantasyÖlümün eşiğinden zar zor kurtulup hafızasını kaybetmişti . Kimseyi ve hiçbir anıyı hatırlamazken yıllardır görmediği babası ile tanıştı . James ile ... Bakalım Evie'nin yeni hayatı nasıl işleyecekti . The War Of Dark and Light 6.sezon ile devam edi...