Bölüm 20

28 15 8
                                    


Tam hareketlenmiş masanın altından sıyrılıp gidecekken kapının yakınında bulunan komidin 'e çarpmıştı . Ve üzerinde duran mavi desenli beyaz vazoyu yere düşürmüştü . Vazo da doğal olarak kırılmıştı ..

...

Alfia da o sırada yere düşen kitabı almaktaydı .Aidan , onu göremesin diye kapüşonunu kafasına geçirmişti ama Alfia'dan kaçması biraz zor görünüyordu . Hemen yakındaki bir sandalyenin arkasına saklanmıştı . Alfia da sesi duyunca hemen kitabı alamadan ürküp kalkmıştı (doğrulmuştu).. Dönüp baktığında ise yerde kırık vazo parçalarından başka hiçbir şey görememişti . Ama sandalyenin arkasındaki siyah kapüşonlu kişiyi fark etmişti .

Alfia elini öne doğru uzatıp : Heyy ..! Sen de kimsin . Çabuk oradan çık ! Heyy..! Sana diyorum ..

Aidan yakalanmak istemediği için yavaşça kalktı ve kapüşonunu çıkardı . Alfia ise daha yüzünü görmeden kapüşonunu çıkarasıya Aidan olduğunu anlamıştı . 

...

Amor : Kızlar biz gidiyoruz bu kadar eğlence yeter değil mi ??

Stella : Ov ne çabuk .

Amor : Geç oldu gibi yoruldum .

Mina : Size iyi eğlenceler .

Amor : Size de .

Lynx : Hadi gidelim .

Amor ve Lynx el ele tutuşup konserden çıktılar . Lynx buraya araba ile gelmişti . Tabi 18 yaşında olduğundan gayet rahattı . Birileri gibi çalıp çırpma ihtiyacına girmiyordu .

Lynx önden önden giderek bir beyefendi gibi Amor için kapıyı açtı ve binmesi için yardım etti . Amor binince kapıyı yavaşça kapatıp şoför koltuğuna geçti . Arabayı çalıştırıp Amor'un kaldığı yere sürdü . Tabi yolda ne yaşayacakları belirsizdi .

...

Aidan : Heyy.. sakin ol güzelim.

( Dedikten sonra ellerini havaya kaldırdı..)

Alfia : Aov senin burada ne yaptığını öğrenmek istiyorum doğrusu..!

Aidan : Ahh geçerken bir uğrayayım dedim . Fena mı :)

Alfia : Aydınlık tarafa geçmen yasak diye biliyordum !?

Aidan : Kurallar çiğnenmek için var .

Alfia : Sana sihir yapsaydım sen o zaman görürdün kuralı ..

Aidan : Sen zaten bana büyü yaptın ..

Alfia : Ah sen neden bahsediyorsun !?

Aidan sessizce sırıtarak : Yok bir şey :)

Alfia : Peki az önce söylediklerimin ne kadarını duydun !?

Aidan : Ugh..! Aslında .. her zerresini :D

Alfia : Ahh o zaman sırrımı da biliyorsun ..

Aidan : Ben senin hakkındaki her şeyi biliyorum . Ve artık aynı okulda olacağımıa göre buna alışsan iyi edersin :D

Alfia : Ugh..! Sen neden bahsediyorsun .. Beni oraya alacaklarını ya da hocanın beni o okula yazdıracağını hiç sanmıy- ..

Alfia'nın lafı kesilmişti . Çünkü Aidan parmağıyla Alfia'yı susturmuştu .

Aidan : Heyy .. Alfi . Birileri geliyor .. Saklanmam lazım . Beni burada görmemeliler .

Alfia : Aov sana yardım edeceğimi nereden çıkardın acaba .. Hem benim de-

TH̹̟̘̲͚E Waͬ̀r Ǫ͛̽ͬ̆͝F D̤̰̬̖̐ͅa̧rk AND Ligḩ̸̆ͤ̃ͧ͘tHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin