Bölüm 26

14 13 1
                                    


Yaklaşık bir iki hafta geçmişti bu son olan olaylardan sonra . Bu sırada Alfia gerçekleriyle yüzleşmekteydi .Daha fazla sessizliğe katlanamayacağını düşünüyordu . Zaten Evie'ye de bir şeyler söylememiş ve kızlara da çaktırmamıştı tüm bu olanları . 

En sonunda okulun festival günü geldi . 1 hafta kadar okuldan uzak keyif yapılacaklar . Yarışmaların ve festivalin bitiminden sonra okula geri dönülerek bahçesinde güzel bir parti verilecekti . Parti artıklarının temizlenmesine ise kaybeden sınıflar yardım edecekti . Bakalım parti temizlikçileri kim olacak ??? ...

...

Herkes festival bölgesine gitmek için okulun ortak kullanım alanı bahçesinde hazırdı . Herkesin elinde bir bavul bazılarında ise kıyafetlere önem verdiğinden 2 -3 valiz (bavul) vardı .

Evie : Ah heyecandan öleceğim hemen gitmeliyim .

Amor : Sakin ol dünyanın sonu gelmiş gibi davranma .

Evie : Elimde değil işte . Aha öğretmenlerde geldi tam oldu .

Alfia : İşin gücün yok gitmeden önce de 1.5 saat bunları dinle .

Öğretmenler konuşma yapmak için sahneye çıktı ve festival yeri ile ilgili , kalınacak yerler ve odadaki kişi sayılarıyla ilgili bilgi verdiler . Daha sonra festivalin amacını tekrar belirttiler . Festival iki tarafın birleştiği gün olarak kabul edilen haftanın eğlence ile kutlanışı için yapılmış aktiviteler topluluğu .

Öğretmenler konuşmalarına festivalde yapılacak plan yapan öğrenciler tarafından seçilen aktivitelerden de bahsederek öğrencileri serbest bıraktılar ve gelen servislere binmelerine izin verdiler . Bu 1 hafta içerisinde herkes birbiri ile kaynaşabilir aynı yerlerde , ortamlarda , bulunabilirlerdi . Bu tamamiyle serbestti . Bu yüzden Aidan sürekli Alfia'nın yanında olmaya çalışıyordu . Bunu başarabildi mi belki birazcık .

...

 Isla : Ah yine geldik , unutulan bölge !

Elisa : Deme öyle ya en azından okuldan uzağız .

Aldvin : Ve en azından elimizde diğerlerini yenmeye tekrar tekrar fırsat geçti . 

Edward : Dimi görsünler A sınıfı gücümüzü .

James : Sırf adil olsun diye güneşin doğuş ve batışına göre aktivite koymuşlar . 

Queen : Neden bu saatler çok saçma sanki herkes gün içinde veya karanlıkta güçlerini kullanamıyormuş gibi .

Edward : Aslında evet kullanamayanlar var .

Taehyung : Mesela .

Edward : Mesela karanlık tarafın çeyreği . Tüm gece nexoları . Ortam karanlık olmadığı sürece güçlerini kullanamaz . Veya karşı taraftaki ışık nexoları aynı şekilde etraf aydınlık değilse de kullanamazlar .

Queen : Bundan anladığım o ki sabahın beşinde çok iyi aktivitelere girişeceğiz .

Taehyung : Bundan ne şüphe !

Isla : Kim seçti bizim tarafın aktivitelerini . Karşı tarafa güvenmiyorum da .

Edward : Ağzından yel alsın olur mu !! Güvenmen lazım çok iyi aktiviteler hazırlanmış olduğuna eminim .

Queen : Veya aktivite yapan yok yakın birisi :D

Edward göz devirmekle yetindi . Daha sonra yanlarına uyuşuk Aidan'da gelince öğretmenlerin önderliğinde , eşliğinde , kalacakları pansiyonun , otelin , içerisine girdiler . Odalar önceden belirlenmiş ve tüm odalar , bir aksilik olmadığı sürece üçer kişilikti .

TH̹̟̘̲͚E Waͬ̀r Ǫ͛̽ͬ̆͝F D̤̰̬̖̐ͅa̧rk AND Ligḩ̸̆ͤ̃ͧ͘tHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin