Bölüm 78

15 13 5
                                    

Amor nihayetinde sahneye çıktı ve bunu gören Lynx de hızlıca Edwarddan ayrılıp Amor'un yanına gitti . Gitarın başına geçip saniyesinde akoru halletti . Amorla son kez şarkı hakkında konuşma yaptıktan sonra Lynx çalmaya başladı . Amor da hızlıca şarkıya sesiyle eşlik etmeye başlamıştı .

Herkes onları dinlerken bir anda Ambar'ın telefonuna bir bildirim düşüvermişti . Arkadaşları onu çağırıyordu . Ambar partide sıkıldığını ve Evie ile Edward'ı baş başa bırakma fikrini hatırlayınca bu teklifi hızlıca kabul etmiş , Evie'ye de işi çıktığını söyleyerek bardan çıkıp gitmişti . Evie ile Edward da baş başa kalmıştı .

Ama niyeyse Edward ilk defa baş başa kaldık esprisine girmemişti . Evie Edward'ın bu haline şaşırsa da takmadı .

Sonunda Evie ile Edward sıkılmışlar ve gitmeye karar vermişlerdi . Arkadaşları Lynx ve Amorla vedalaşıp bardan ayrıldılar . Arabaları çoktan kapının önüne gelmiş idi . Müessese gayet güzel işliyordu . Edward kapıyı açıp Evie'yi araca bindirdi sonrada kendi bindi ve doğruca yurda doğru gittiler . Tabi yolda Edward Evie'ye gece gezmesi gibi şeyler zırvalasa da Evie kabul etmemişti . Bu yüzden doğruca yurda gitmişlerdi .

Vardıklarında Evie de Edward da bir hayli yorgundu. Bu gece iyice dinleneceklerdi.

Evie : Gece için teşekkür ederim. Çok keyif aldım.

Edward : Mutlu olmana sevindim. Gülümsemeni seviyorum.

Evie tekrar gülümsemiş ve Edward'ın yanağından öpmüştü.

Evie : Yarın okulda görüşürüz o halde.

Edward feci halde mutlu olmuştu. Sırıtarak Evie 'yi eve girene dek izledikten sonra vakit kaybetmeden eve gitmişti.

...

Gün böyle geçip gitmiş idi . Evie eve gelince hızlıca üstünü değiştirip makyajını sildi ve sonrasında da yatağa girip yattı . Ambar ile yurt çok güzel sarıyordu ama sanki bir ev tutup içinde yaşasalar da olacak gibiydi . Evie bu büyük yurt binasında pek özgür hissetmiyordu . Babası eve çıkmasına müsaade de etmeye bilirdi . Sonuçta kızına yeni kavuşmuş ve güvenliğini her şeyden çok isteyen bir baba ...

Neyse en azından böyle de yaşanıyordu ...

...

Sabah olmuş idi . Evie sabahın köründe her zamanki gibi ayaktaydı . Okul için çanta hazırlığını yapıp daha sonra da kendine gelmek için banyoya gidip yüzüne su çarptı . Daha sonrasında da mutfağa doğru ilerleyip kahvaltı hazırlamaya koyuldu . Kahvaltının yarısı hazır iken Ambar da yeni yeni uyanmaya başlamış idi .

Uyanır uyanmaz banyoya gidip elleri ile yüzünü yıkadı . Sonrasında kendisi de Evie'ye kahvaltı hazırlamada yardım etti .

Kahvaltıyı hazırladıktan sonra oturup birlikte yemişler ve dünü konuşmuşlardı . Dünden konu açılmışken Ambar kendini tutamamış ve bir konu açmış idi . Lila hakkında bir konu !

Ambar : Sana bir şey diyeceğim ama bozulma .

Evie . Neden bozulayım ne oldu ?

Ambar : Bilmem . Ben yine de önlemimi alayım da .

Evie : Ne oldu söyleyecek misin ?

Ambar : Öncelikle şu var ki ben sizin Edward ile fotonuzu çektim gerçekten çok güzel çıktınız . Hatta şimdi sana atacağım .

Evie : Nee , ne zaman çektin ?

Ambar : Aslında videonuzda var .

Evie : Ne videosu ?

TH̹̟̘̲͚E Waͬ̀r Ǫ͛̽ͬ̆͝F D̤̰̬̖̐ͅa̧rk AND Ligḩ̸̆ͤ̃ͧ͘tHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin