Bölüm 43

8 13 1
                                    


...

Yapılacak tek bir şey kalıyordu ...

...

Annesi ona tip tip bakarak : Arkadaşını kurtarmak istiyor musun, istemiyor musun!?

Edward : Tabi ki de istiyorum ! Her şeyden çok ...

Annesi : O zaman bunu yapmak zorundayız .

Edward : Ah pekala öyle olsun !

Annesi : O zaman ben gidiyorum . Kısa sürede dönerim . Burada beklersin umarım .

Edward : Başka bir yere gidebilecekmişim gibi ...

...

Annesi apar topar evden çıkarak okula gitti . Karanlık tarafın revirinden bir panzehir iğnesi alarak eve geri dönmeyi planlıyordu . Kısa sürede okula vardı . Okulda kimsecikler yoktu ve etraf sessizdi . Edward'ın annesi gizlice okul revirine girip ilaç dolabından panzehir iğnesini çıkararak içinden bir dozunu aldı ve tüm eşyaları yerine geri koyduktan sonra kimseye yakalanmadan revirden çıktı .

Daha sonra okuldan da çıkarak evin yolunu tuttu . Kısa sürede eve varabilmişti . Edward dört gözle annesini bekliyordu . Annesinin geldiğini görünce heyecanlandı . Edward'ın annesi hemen iğneyi hazırlayıp Evie'ye tüm dozu uyguladı . Kısa sürede ilacın etkisinin başlaması bekleniyordu . 

...

İlaç etkisini yavaş yavaş gösteriyordu ama gece boyunca dışarıdan bir şey gözükmüyor idi . Sabaha kadar neredeyse hiç bir iyileşme belirtisi gözükmüyor idi ama en sonunda güneş doğar doğmaz Evie de güneş ile birlikte yeniden doğmuştu . Saçları güneşin sarısıydı . Gözlerini açıp etrafı incelemeye başladı . Işığı gören Edward uyanmış Evie'ye bakmış sonra da Evie'nin uyanmış olduğunu görmüştü . Edward gece boyu yanında beklemişti çünkü . 

Edward : Evie ! İyi misin ?

Evie kendi yokladıktan sonra olumluca kafa salladı . Kalkacak iken Edward durdurmuştu .

Edward : Hey nereye daha kendine bile gelmedin . 

Evie : Ben gayet kendimdeyim . 

Edward : İyi tamam . Kalk  .

Evie doğrulurken Edward da yardım etmişti . Evie ayağa kalktı . Tabi hemen kendine gelememişti . Başı dönünce kendini Edward'ın kollarında bulmuştu . Kendini toparlamaya çalışırken odaya Edward'ın annesi dalmıştı . 

Elizabeth : Ne oluyor ? A demek uyandın , nasılsın iyi misin ?

Evie şaşkınca kadına bakar iken aynı sorunsal Edwardda da vardı . 

Edward : Evet uyandı . 

Elizabeth Evi'nin solgun yüzünü görmüş ve gözlerine bakınca da onu tanıyor gibi olmuştu .

Elizabeth : Biz daha önce senle tanışmış mıydık , siman çok tanıdık geliyor ?

Edward : A-anne bu şimdi söylenecek laf mı dinlenmesin mi kızcağız .

Elizabeth : İyi peki bir şey demedim . 

Edward'ın annesi bunu deyip oradan uzaklaştı onlara içecek bir şeyler yapmak için mutfağın yolunu tutmuş idi  . Daha sonra Edward ile Evie odada yalnız kaldı . Edward Evie'yi yatağa oturdu . Kendisi de karşı ki sandalyeye oturdu . 

Evie : Her şeyi anlattın mı yoksa ve ne oldu bana ?

Edward : Sırrını sen söylemedikçe açığa vurmam . Ve bir de zehirlenmiştin . 

TH̹̟̘̲͚E Waͬ̀r Ǫ͛̽ͬ̆͝F D̤̰̬̖̐ͅa̧rk AND Ligḩ̸̆ͤ̃ͧ͘tHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin