Bölüm 21

27 15 10
                                    


Taksi yurdun önünde durdu Evie parayı ödeyerek arabadan indi . Edward'a da bir yandan yardım ediyordu . Çocuk sanki bacaklarını kaybetti . Acındırdıkça acındırıyordu n. Bu gidişle en iyi numara yaparak rekorlar kitabına girecekti . 

Evie gizlice Edward'ı yurda soktuktan sonra kaldıkları odanın kapısını açarak içeri girdi . Işıkları yakıp kapıyı kapattığında ise ondan rahatı yoktu . 

Evie : Şuralarda bir yerlerde İlk yardım çantası olacaktı .

Edward : Dedim ya iyiyim ben . 

Evie : Sinirlendirme beni şimdi gece gece .

Evie ilk yardım çantasını almaya gitti . Edward da o sırada etrafa göz gezdiriyordu . Kısa süre içerisinde Evie elinde İlk yardım çantası ile geri döndü .  Edward'ı kanepeye oturttuktan sonra yarayı temizlemeye başladı . Evie tentürdiyotu yaraya sürdü . Edward hafiften irkilince (Beklemediği bir anda gelen bir yanma olsa gerek :D) Evie elini yelpaze gibi salarken bir yandan da üfledi .

 Edward hafiften irkilince (Beklemediği bir anda gelen bir yanma olsa gerek :D) Evie elini yelpaze gibi salarken bir yandan da üfledi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

En sonunda da bir bantla yarayı kapadı . Sonra Edward ona teşekkür etti. Tam yerinden doğruluyordu ki Evie onu bir hamleyle durdurdu.

Evie : Heyy ! Orada dur bakalım.. O kadar uğraştım. Açılmasını ya da canının yanmasını mı istiyorsun !?

Edward : Aov.. beni dert etme bebeğim :D

Edward Evie ye böyle derken yerinden doğrulmuştu. Yerinden doğrulunca da Evie'nin de dediği gibi boynundaki bant açılmıştı..

Evie : Ben sana söylemiştim !! Ahh bir kere de beni dinlesen ne güzel olurdu..

Edward : Ben kalbimi dinlerim :)

Evie bu romantik sözlere aldırış etmiyordu.. Şu an sadece yarayla ilgileniyor başının belaya girebileceğinden korkuyordu. Evie Edward'ın boynundaki yarı açılmış bandı çıkarabilmek için yaklaşmıştı. Bu yakınlık Edward'ı hoşnut etmişti. Hatta öyle ki Evie boynundaki bandı çıkarmaya çalışırken dayanamamış ve onu öpmüştü.. Evie ise hiç bir şey yapmamıştı. Daha doğrusu yapamamıştı..

Çünkü Edward'ı tanıyordu. Eğer geri çekilseydi veya ani bir hareket yapsaydı Edward'ın boynuna ciddi şekilde zarar gelebilirdi. Ve başı gerçekten belada olurdu. Evie bunları düşünürken Edward onu öpmüştü. Edward hiç bir şey söylememiş sadece Evie ye bakmıştı. Evie de ona bakmamak için gözlerini kaçırmıştı. Hem şok hem de ne yapacağını bilemeyerek boş gözlerle etrafa bakıyordu. Derin bir sessizlik olduktan sonra bu sessizliği Evie bozmuştu.

Evie : Aov saat bayağı geç oldu. Kız kardeşim birazdan gelir. Yaranı sardığımda eve gidince boynuna fazla yüklenme ! Ağır şeyler kaldırma. Soğuk su içme.. ( gibisinden tavsiyeler verirken Edward sadece sırıtarak onu seyretmişti ve önemsendiğini hissetmişti..)

TH̹̟̘̲͚E Waͬ̀r Ǫ͛̽ͬ̆͝F D̤̰̬̖̐ͅa̧rk AND Ligḩ̸̆ͤ̃ͧ͘tHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin