Bölüm 60

12 11 1
                                    

...

Steve okula varmış iken aynı şekilde en sonunda kızların kaldığı evi de bulmuş idi . Tam şansını ve izleri kaybettiğini düşünürken kızların bindiği arabaya fark etmişti . Arabanın geldiği yoldan gidince karşısına birkaç ev çıkmıştı . Burası olmalıydı ama hangisi ve Steve kızlarını neden bir başına burada bırakmıştı .

...

Edward evlerini ararken etraftaki evleri tek tek arıyordu hatta yoldan geçeni çevirip soracaktı ki yan tarafındaki evin perdesi açılmıştı . Eve doğru baktığında sorduğu kişiyi boş verip eve doğru ilerledi . Evin içindeki Evie idi tabi ki de . Sesi duyan kızlar perdeden bakmıştı . Bu kişinin Edward olduğunu görünce perdeyi açarak daha da net görebilmek için bakmışlardı . Edward'ın olduğunu görünce camı da açmışlardı . Cam demirliklerle çevriliydi . Bu yüzden kaçamazlardı kolayca .

Edward eve doğru gelip bahçeden girdi . Camın önünde durup içeriye baktı şaşkınca . 

Edward : Evie ?

Evie : Sen nereden çıktın ?

Edward : Bulacağım demiştim .

Evie : Peki ama nasıl ?

Edward : Güçlerimi hafife alıyorsun tatlım . Ben bir ...

Evie : Gece nexosusun anladık !

Edward ve Alfia gülerken Edward susup konuştu . 

Edward : Ee kapıyı açın da gireyim ? 

Alfia : Kapı açılsa biz de burada bekleriz hiç  dışarı çıkmayız zaten !

Edward : Nasıl açılmıyor , Evie ? Anlatın ! Yoksa ... O adam sizi burada ...

Evie : Hayır hayır öyle değil .

Edward : Nasıl o zaman !!

Evie : Bir yere gitmememiz için .

Edward : Bak şimdi nasıl gidiyorsunuz !

Edward bunu söyleyerek bir anda kapıyı kırmıştı . İçeri girdikten sonra konuştu .

Edward : Gidiyoruz !

Edward Evie'ye kolundan tutarak dışarı çıkardı .

Edward : Bir güneş nexosunu eve hapsetmek nasıl bir saçmalık böyle .

Alfia : Ee bavulları alayım bari bende :D

Edward : Hayır ben hallederim siz arabaya geçin . 

Evie ve Alfia arabaya yürüyüp bindi . Evie en son bu arabaya bindiğinde arabanın arkasına büyük bir hasar vermişti :D

Edward kısa sürede içeriden bavulları çıkarıp arabanın bapajına koydu  . Alfia öne oturmak istemedi . Öne oturma işini de Evie'ye bırakmış idi . Kendini arka koltukta ortalayıp arkasına yaslandı . Edward kapıyı öylesine kapayarak arabaya bindi . Daha sonra arabayı çalıştırıp yola koyuldular . 

Evie : Nereye gidiyoruz .

Edward : Okula .

Evie : Hayır olmazz !

Edward : Ne , niye ?

Evie : Çünkü ...

Evie tam açıklama yapacak iken Edward'a mesaj gelmişti . Aidan'dan idi . Mesajda şu yazıyordu . '' Okulda durumlar karışık gelmeseniz iyi edersiniz . ''

Edward mesajı okur okumaz arabayı durdurmuştu .

Alfia : Noldu neden durduk ?

Edward : Okulda bir şeyler karışmış olay falan çıkmış . Gelmeyin diyor . 

TH̹̟̘̲͚E Waͬ̀r Ǫ͛̽ͬ̆͝F D̤̰̬̖̐ͅa̧rk AND Ligḩ̸̆ͤ̃ͧ͘tHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin