Bölüm 17

40 21 5
                                    

...

Evie : Edward ?

Edward : Selam bebeğim naber ?

Evie : Senin ne işin var burada ?

Edward : Konsere geleyim dedim gelemez miyim , eğlenceyi kaçıramazdım değil mi? Geçerken uğrayayım dedim.. Buna kader mi demeli yoksa tesadüf mü bilemem:)

Evie bıkkın a bir tavırla : Aynen, evet.. tesadüfe bak!

Edward sessizce : Öyle olsun bakalım.
Evie : Bir şey mi dedin !?

Edward : Ne güzel tesadüfmüş diyorum. Ee Tek mi geldin ? Senin bu densizlerin yanında ne işin var ?

Evie : Sana hesap vermek zorunda olduğumu bilmiyordum ! Öldürseydin bir de (Yerdekileri göstererek)

Edward : Ne biliyorsun ölmüşlerdir belki .

Evie : Ah neyle sınanıyorum .

Edward : Siyahlar yakışmış

Evie bir kaç saniyeliğine üstüne bakıp sonrada Edward'a tekrardan dönmüştü . Umursamazca ayağa kalktı ve '' Ben gidiyorum . '' dedi . Tam gidecekken ;

Edward : Heyy .. Dur biraz kal. Az takılırız. Tek kalınca olanları görüyorsun tatlım. En iyisi sen yalnız kalma :)

Evie : Ya ne yapayım . Seninle mi kalayım.!? Bence yalnız kalmak seninle baş başa kalmaktan daha iyi olur. ( diyerek gidecekken Edward Evie 'nin önüne geçti. Diğer taraftan gidecekken de yine önünü kesti.)

Evie : Çekilsene be şuradan !?

Edward : Hadi ama.. yapma böyle..

Evie : Ne var !?

Edward tam ağzını açacakken Evie Alfia yı gördü.

Evie : Alfia!! ( Diye seslendi. Edward da çekilmek zorunda kaldı. Evie özgür kalabilmişti sonunda.)

Evie Alfia 'nın yanına koştu.

Evie : Seni gördüğüme hiç bu kadar sevinmemiştim.

...

Edward :.. Kahretsin.!!

...

Alfia : Ne oldu yine Evie ?

Evie : Ünlüymüşüm de paparaziler peşimdeymiş gibi .

Alfia : Ah bu siyahları giyince böyle olur.. alışman lazım . Siyah hem cool gösterir hemde asıl güzelliği açığa çıkarır boşuna siyah sevmiyom yani .

Evie : Ah tabi siyah keşke sana uymasaydım . Hatta gelmemeliydim burası beni boğdu pek sevemedim .

Alfia : Ah yakında biter dert etme .

Evie : Senin neyin var ?

Alfia : Ne ? Bunu nereden çıkardın ?

Evie : Ya anlamayacağım sanki . Hadi anlat ne oldu .

Alfia : Ne alaka ?

O sırada müzik sesi biraz daha coşmuştu . Alfia bir şey açıklamak istemediği için Evie'yi başından savmanın yollarını arayıp buldu .

Evie Alfia'ya tip tip bakarken Alfia söze girdi .

Alfia : Gitmem gerek eğlence beklemez . Hazır ben eğlenirken sende sevgili adayınla vakit geçir hadi hadi .

Alfia Evie'yi itekliyordu . Evie'yi yanından uzaklaştırınca derin bir nefes vermişti . Alfia uzaklaşırken şaşkınca bakmakla yetinmişti . Daha sonrada zaten yine Edward dibinde bitmişti . Omzuna kolunu yaslayıp '' Naber Güzellik . '' diye sordu . Evie biraz tırsmış olsa da bıkkınlığı baskın gelmiş ve tırsaklığı yenmişti .

TH̹̟̘̲͚E Waͬ̀r Ǫ͛̽ͬ̆͝F D̤̰̬̖̐ͅa̧rk AND Ligḩ̸̆ͤ̃ͧ͘tHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin