Bölüm 74 (Sezon 4 Bölüm 1)

17 12 4
                                    


...

BÖLÜM 1 : Üniversite ve Yeni Arkadaşlıklar

...

.

.

.

.

.

...

Eski Bölümden Kesit : (Ara Bölüm)

...

Birazcık konuştuktan sonra nihayet kalkma vakti idi . Saat 7.30 olmuştu . Yani akşamdı . Sahil boyunca yürüdükten sonra Edward'ın arabasının oraya gelmişlerdi . Birlikte arabaya binip Evie'nin evine doğru yola çıktılar . Üniversiteye başlayana kadar ailesi ile kalacaktı ama üniversiteye gidince ne olacağı meçhuldü çünkü üniversite buraya biraz uzaktı ve ulaşımı zor olurdu . Ya yakın bir yerde ev tutmalı ya da yurtta kalmalıydı .

Okulların açılmasına az bir zaman vardı . Tercihlere ise daha da az .

İşte böyle günler geçmekteydi .

...

(3.sezon finali)

...

Kısa süre sonra ilhamlaşmış gibi Edward kalkarak Evie'ye baktı . Daha sonra da konuştu .

Edward : Sanırım eve geç kaldık :D (Sonrası kahkaha tufanı :D)

...





Üniversite ve Yeni Arkadaşlıklar :

...


Herkes, tüm üniversiteye katılmak isteyen öğrenciler , son güne kadar tercihlerini yapmışlardı ve sonra da beklemeye başlamışlardı .

2 hafta sonra tüm yerleştirmeler açıklanacak sonrasında da 2-3 aya okul açılacaktı .

Bu zaman kısa sürmüştü . Yerleştirmelerin açıklandığı gün nihayet gelmişti . Herkes istediği bölüm gelmişti diye internete girince sistemi de haliyle çökertmişlerdi ama en nihayetinde diğer gün akşamına kadar herkes bakmıştı .

Şimdi sadece kayıt zamanı vardı.  Toplam 1 ay sürüyordu.  Bu süre zarfında kaydını yaptırdın yaptırdın yaptırmadın senin yerine başkalarını alıyorlardı.   

Tabi ki de çok isteyen herkes kaydını 1 ay içerisinde kısa sürede yapmışlardı.

Ve en nihayetinde kayıt süreleri de dolmuş 1-2 hafta da ikinci tur kayıt yani gelmeyenlerin yerine seçilen öğrencilerin kaydı da yapılmıştı .

Ve nihayetin de tüm bu kayıt işlemleri bitmiş ve yurda yerleştirme işlemi başlamıştı .

Evie'nin gideceği üniversitenin 4 yurdu vardı . 2 kız ve 2 erkek yurt . Bu yurtlardan ikisi burslu (paralı yurt , burs kazananlar kalabilir ) ikisi de ucuz fiyatlı idi .

Bu yurda yerleşme kayıt ve alışma süreci tam 1.5 2 ay sürdü.  Böylelikle de yaz tatilinin tamamı böyle geçmişti. 

 Evie Alfia ve babası ile yurda yerleşmek amaçlı yola çıktı . Yurda vardıklarında son kalan kayıt işlerini hallettiler . Evie de odasını bulup girdi ve yerleşmeye koyuldu . Bu sırada içeriye bir kız girdi .


Evie ve Alfia ile tanıştı. Sonra Alfia gitti ve Evie kızla yalnız başına kaldı. Kızın adı Ambar'dı.

TH̹̟̘̲͚E Waͬ̀r Ǫ͛̽ͬ̆͝F D̤̰̬̖̐ͅa̧rk AND Ligḩ̸̆ͤ̃ͧ͘tHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin