...
Elizabeth : Başkasının odasına izinsiz girerek bir sürü karışıklığa yol açtın. Ve hepsinden önemlisi bir öğrencinin eşyasına izinsiz dokunup zarar verdin. Bu kabul edilemez! Elbette bunun bir cezası olacaktı ! Kurul toplandı . Oy birliği ile okuldan sınırsız şekilde uzaklaştırılmana yani okuldan atılmana karar verdik . Artık bu okulla bir ilgin kalmadı .
Hailey açıklamadan sonra sinirli bir şekilde odayı terk etmiş ve doğruca bahçede gördüğü manzaranın yanına gitmiş idi . Evie ve Edward'ın yanına !..
...
Evie ile Edward onun geldiğini görünce ikisi de banktan ayağı kalktı . Hailey gelir gelmez lafını söylemiş idi .
Hailey : Aa bakın siz şunlara , ne oldu yas mı tutuyorsunuz yoksa ? Demek bu kadar korkuyordun benden Evie ! Hemen şikayet etmişsin beni aynı bir çocuk gibi !
Edward : Okuldan atıldığını sanıyordum , hala burada kendini aptal durumuna düşürme sebebin ne ?
Hailey : Okuldan atılmış olabilirim ama bu her şey bitti değil göstereceğim hepinize !
Hailey bunu diyerek gitmişti . Evie Hailey gidince kendini banka attı ve peşinden de Edward oturdu . Evie'nin içi hiç rahat değildi . Yüzü Hailey'i görünce daha da düzmüş idi .
Edward : Hadi Evie rahatla biraz .
Evie : Nasıl rahatlayayım daha kötü olmayacağı ne malum ?
Edward : Olmayacak .
Evie : Nasıl , nasıl bilebilirsin bunu ?
Edward : Böyle bir şey olmayacak çünkü o KORKAK !
Edward bunu deyince Evie korkak kelimesine gülmüştü . Evet Hailey gerçekten de korkaktı . Özellikle o sınırsız güneş gücünden ! Daha sonra Evie'nin aklına Hailey'in ağlayarak gidişi ve saçlarını yolduğu an gelmiş idi . Bu yüzden gülmüştü işte .
Edward bu gülümsemeyi görüp Evie'nin yüzünü kendine çevirdi .
Edward : Bak gülebiliyormuşsun işte .
Edward bunu deyince Evie daha da gülmüştü . Edward da anın geldiğini anlayıp Evie'ye yaklaşmıştı . Evie'yi öpmüş idi . Evie kendinde kaçacak gücü bulamamıştı . Öpücük iyi hissettirmişti çünkü .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TH̹̟̘̲͚E Waͬ̀r Ǫ͛̽ͬ̆͝F D̤̰̬̖̐ͅa̧rk AND Ligḩ̸̆ͤ̃ͧ͘t
FantasyÖlümün eşiğinden zar zor kurtulup hafızasını kaybetmişti . Kimseyi ve hiçbir anıyı hatırlamazken yıllardır görmediği babası ile tanıştı . James ile ... Bakalım Evie'nin yeni hayatı nasıl işleyecekti . The War Of Dark and Light 6.sezon ile devam edi...