Bölüm 124

5 4 0
                                    



...

Sabah olduğunda sıradan kahvaltılarını yaptılar . Ve bir gün daha Edward'ın doğum gününe yaklaşılmıştı .

Emily Evie'nin dediği renkte parti süsleri için internette arama yaptı sonrasında da siparişleri verdi . Siparişler hazır olduğunda kendileri gidip alacaklardı . Parti süslemeleri bittiğine göre sırada parti müzikleri ve atıştırmalıklar vardı . İşte bunları da Emily ile Evie yine özel olarak konuşmalıydı .

...

Kahvaltı sonrası Emily ile Evie yine aynı şekilde masaı toplarlarken fısır fısır konuşmaya devam ettiler .

Emily : Süslemeler yapım aşamasında 2 güne hazır olur gidip alacağım . 

Evie : Harika .

Emily : Müzikleri seçtin mi mesela ?

Evie : Ee kısmen .

Emily : Hala mı !? Çok kısa süre var yüklemeli ve oynatma listesi oluşturmalısın . 

Evie : Ne ile başlayacağını seçemiyorum .

Emily : Şöyle söyleyeyim partiye girmeden önce özel olarak kutlarsın partinin en başlangıcında da belki özel bir dans ? 

Evie : Ne dansı , ben mi herkesin ortasında !?

Emily : Özel bir şey yapmak istemiyor muydun , dans şarkısı bul dans edin herkes sizi alkışlasın doğum gününü kutla sonra konfeti sonra ... Bunları senin bana söylemen lazım ve konfeti sipariş etmedim !

Evie : Hay aksi ! Tamam sakin . 

Emily : Söyle bakalım konfeti gül mü yoksa renkli kağıt mı ?

Evie : Emily yok artık , SENCE ? Evlilik teklifi etmiyoruz yani !!!

Emily : Belki edersin belli mi olur ?

Evie : Ben mi hayatta ! Asla ! 

Emily : O zaman renkli konfeti.

Evie : İyi hoşta evi ilk günden pisletiyoruz farkında mısın ?

Emily : Aman boşver !

Evie : Tamam başka ne kaldı ?

Emily : Süsleme tamam konfeti tamam .

Evie : Dur ya sen niye parti planlayıcısı olmuyorsun !?

Emily : Çok iyiyim dimi !?

Evie : Evet bu yüzden olmalısın !

Emily : Bakarız ona ama önce şunları halledelim .  Heh evet atıştırmalıklar ve pasta . Atıştırmalık ne getirteceğiz ve pasta neli şekli de nasıl kaplama rengi hangi renk ?

Evie : Pasta konsept gibi siyah sarı olabilir ben içini çikolata kremalı damla çikolatalı ve karamel aromalı düşündüm . Atıştırmalıklar ekler , çikolata soslu kurabiye , kruvasancıklar . 

Emily : Sipariş ?

Evie : Kurabiyeleri yapmak istiyorum .

Emily : Pekala . 

Evie : Limonlu kurabiye ve pudra şekerli kurabiye olabilir bir de elmalı kurabiye nasıl ?

Emily : Orasını sen bileceksin 

Evie : Hepsi olsun zaten hepsini o yemiyecek , gelenler yer .

Emily : Tamam her şey hallolduğuna göre kaldı müzik ve hediye . Ne düşünüyorsun ?

TH̹̟̘̲͚E Waͬ̀r Ǫ͛̽ͬ̆͝F D̤̰̬̖̐ͅa̧rk AND Ligḩ̸̆ͤ̃ͧ͘tHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin