Bölüm 113

6 5 1
                                    


...

Daha sonrasında Evie'ye dinlenmesi gerektiğini söyleyerek yatağı ardından da odayı terk etti bunu yaparken tişörtünü de giymeyi hiç eksik etmedi ve sonra da kendisini hemen dışarıya , temiz havaya attı .

Tabi yalnız kalması çok kısa sürmüştü . Kısa zaman sonra arkasında Jackson belirivermiş ve doğruca yanına gelmişti .

Jackson : Bir sorun mu var..?

Edward : Sadece temiz hava almak istedim .

Jackson : Sadece bu olduğuna emin misin ?

Küçük bir sessizlik ...

Jackson : Evie iyi değil mi ?

Edward : Evet ateşi düştü .

Jackson : O haldee biraz konuşmaya ne dersin ? Niye böyle davrandığını anlamıyorum belki anlatmak istersin .

Edward : Kendimce sebeplerim vardı.

Jackson : Sana neden güvenelim , neden böyle bir hataya düşebildin ?

Edward : Tamam ! Her şeyi anlatacağım .

Jackson : Hemen başlasan iyi edersin çok geç oldu ve bizimde dinlenmeye ihtiyacımız var .

Edward nihayet niye böyle bir karar verdiğini bu kararı vermeden önce neler yaşadığını kim tarafından nasıl ikna edildiğini her şeyi anlattı .

...

Jackson : Evie iyi değil mi ?

Edward : Evet ateşi düştü .

Jackson : O haldee biraz konuşmaya ne dersin ? Niye böyle davrandığını anlamıyorum belki anlatmak istersin .

Edward : Kendimce sebeplerim vardı.

Jackson : Sana neden güvenelim , neden böyle bir hataya düşebildin ?

Edward : Tamam ! Her şeyi anlatacağım .

Jackson : Hemen başlasan iyi edersin çok geç oldu ve bizimde dinlenmeye ihtiyacımız var .

Edward nihayet niye böyle bir karar verdiğini bu kararı vermeden önce neler yaşadığını kim tarafından nasıl ikna edildiğini her şeyi anlattı .

...

Edward : Şöyleki annem bana ben güçlerim hakkında bir gelişme hissetmeye başladığım zaman bir şeyler anlattı . Babam hakkındaydı ve babamın kim olduğunu söyledi . Daha sonra da Evie hakkında birkaç şey söyledi . Gizli kalması gerektiğini bana düşündürttüğü için Evieye söyleyemedim Evie öğrenince aramız bozuldu . Düzeltmeye yakınken bir şeyler oldu . Hafızamda neredeyse hiçbir şekilde bulunmayan şeyler . Tek bildiğim şiddetli bir ayrılık yaşamamız ve bunun sonucunda ben düşünemezken onun benim eve gelerek onlara katılmam gerektiğini söylemesi sonucu onlardan oldum . Amaçlarını bildiğim halde nasıl onlarla kalmaya devam edebildim bilmiyorum . En sonunda bu akşam daha doğrusu dün orada iken konuşmalarını duydum beni nasıl kandırdıklarını Evie'yi yakaladıklarında ne yapacaklarını konuşuyorlardı . Kısacası beni piyon olarak kullanmış ki Evie kendisine daha çok yakınlaşsın bir gram geçmiş hakkında burukluğu yok her şeyi sahte . Tabi ki de bu konuşma sonrası orada kalmayacaktım . Güçlerimle onları budum . Devamında bir güç patlaması oldu . Tüm sürgünler yere yığılınca oradan uzaklaştık önümüze başka biri daha çıktı . O bize ormanın çıkış yolunu gösterdi ve binadan gelen diğerlerine karşı da bizi sakladı . O kişi Lila'nın yanında takılıyordu bir süre . Lila kötü iken onun nasıl iyi olabileceği aklımı kurcalıyor .

TH̹̟̘̲͚E Waͬ̀r Ǫ͛̽ͬ̆͝F D̤̰̬̖̐ͅa̧rk AND Ligḩ̸̆ͤ̃ͧ͘tHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin